נחיתה בלילה בגולו באוגנדה
התאורה מסביב למסלול לא קימת בכלל, ואם נתעלם מתאורת הפנל של המטוס, אי אפשר לדעת עם העיניים פתוחות או סגורות (רק בגולו הבנתי לגמרי את האמירה שהיתה מקובלת בחיל אוויר "לנחות בלילה חשוך לגמרי זה כמו לנחות לתוך תחת של כושי...") מכל מקום את הקרקע לא רואים, השמים מכוסי עננים, אין כוכבים והמסלול מואר בתאורת גוזניקים. ובכל זאת נוחתים (כי המדריך - במקרה זה אני - רוצה לנחות). לידי יושב טייס כושי שבחושך לא לגמרי ברור שהוא נימצא, מרגישים רק מישהוא שבוחש בהגאים. ובכל זאת איך נוחתים? נוחתים בעזרת מיכשור יעודי שמבטל את הצורך לראות את המסלול. המטוס באוגנדה (P92) מאובזר במערכות שמאפשרות לו לבצע את משימותיו בלילה ואף לנחות למסלול גם עם הוא לא יהיה מואר, הכל מתבסס על הציוד שבמטוס, ונעזר במערכת .G.P.S
התאורה מסביב למסלול לא קימת בכלל, ואם נתעלם מתאורת הפנל של המטוס, אי אפשר לדעת עם העיניים פתוחות או סגורות (רק בגולו הבנתי לגמרי את האמירה שהיתה מקובלת בחיל אוויר "לנחות בלילה חשוך לגמרי זה כמו לנחות לתוך תחת של כושי...") מכל מקום את הקרקע לא רואים, השמים מכוסי עננים, אין כוכבים והמסלול מואר בתאורת גוזניקים. ובכל זאת נוחתים (כי המדריך - במקרה זה אני - רוצה לנחות). לידי יושב טייס כושי שבחושך לא לגמרי ברור שהוא נימצא, מרגישים רק מישהוא שבוחש בהגאים. ובכל זאת איך נוחתים? נוחתים בעזרת מיכשור יעודי שמבטל את הצורך לראות את המסלול. המטוס באוגנדה (P92) מאובזר במערכות שמאפשרות לו לבצע את משימותיו בלילה ואף לנחות למסלול גם עם הוא לא יהיה מואר, הכל מתבסס על הציוד שבמטוס, ונעזר במערכת .G.P.S