שאלות על נשמות

dgilad

New member
רק לשם איזון

פסקה אחת מעל מה שציטטת רשום: עם זאת, ישנם דיווחים אנקדוטליים בנוגע לזיכרונות של חיים קודמים, בדרך כלל על ידי היפנוזה, ואולם במקרים שבהם ביקשו מדענים אובייקטיביים לבחון את הסוגיה, הסתבר שלרוב מדובר בזיכרונות נשכחים מהחיים הנוכחיים או בהנחיות שנתן המטפל בעת ההיפנוזה. מתנגדי קיום הנשמה טוענים כנגד הרגרסיה ההיפנוטית (ההליך הנפוץ ביותר להעלאת זיכרונות עבר) טענות דומות שמועלות בעד אי קבילות הוכחות משפטיות (למשל, משפטי אונס שהודחקו) על אירועים שאין העד זוכר בהכרה מלאה. טענות אלו בדרך כלל מתחלקות לשלושה סוגים: "עצה היפנוטית" שנותן המטפל למטופל, בעודו מדריך את רצפי האסוציאציות של דמיונו לכיוון ידוע מראש. "השתלת זיכרונות" - בדומה להדגרת חלומות, מחשבה בלתי פוסקת על הטיפול, תוצאותיו והשלכותיו על חיי המטופל מדגירה מסרים תת-הכרתיים במוחו שבאים לידי ביטוי בעת התממשקות המטפל עם חלקים בתת-ההכרה (אוטוסוגסטיה). מחשבות האדם מיוצגות פעולות פיזיות (בעיקר חשמליות) במוח, ואין שום מנגנון שיכול לאפשר להם לחיות כאשר הגוף עצמו מת. בנוסף יש טיעונים פשוטים יותר והגיוניים, לפיהם לדוגמה, לא ייתכן שכל הדיווחים על גלגולים קודמים מספרים על מוות אלים של בעל הנשמה בגלגול הקודם כגון בתאונת דרכים או ברצח. מרבית בני האדם אינם מתים מוות כה אלים אלא ממחלות לב, סרטן וכיוצא בזה, ולכן סיפורים אלה היו צריכים להיות הרוב בין הסיפורים שמתארים המטופלים. בסדר. בקיצור, אלמד את הנושא בהזדמנות קרובה. תודה בינתיים!
 

ינוקא1

New member
לגבי ה"מוות האלים" :

בדרך כלל כשעולים גלגולים קודמים זה לצורך ריפוי. ריפוי של אירועים טראומטיים או ריפוי של דפוס שמשפיע על החיים הללו. לכן אם "הכל בסדר" והמדובר בגלגול סבבה וכיפי שלא מלמד אותנו יותר מידי , הוא לא יעלה הרבה.
 

רותי 11

New member
בוא ואני אתקן אותך

ראשית מה שעולה בהיפנוזה אכן אמיתי אבל יתכן מצב שאותו מהופנט אותם זכרונות שעלו לו הם מתקופות חיים אחרות. לגב שחזור זה לא נעשה דרך היפנוזה למרות שיש אפשרות לעשות את זה ויש כאלה שעושים את זה - וכמובן רק אלה המוסמכים לעשות את זה . בשחזור כפי שציינתי לא נעלמים לשום מקום אנ לא מתערבת בתוך התהליך אפילו שאני רוה דברים מסויימים שהמטופל באותו רגע בגלל מחסומים מסויימים א רואה, אני לא אומרת לו כלום אני רק מובילה אותו בתוך התהליך דרך שאלות והכוונה בזמנים. ואגב חלום זה בעצם מעבר חיים האמיתיים וגם הרבה פעמים בזמ חלום אנחנו מטיילים בין עולמת יקומים וגלגולים שונים.
 

snoopytush

New member
לא נכון לא כל מה שעולה בהיפנוזה אמיתי

ראיתי סנישונל אנשים שהיפנטו אותם והתחילו להמציא דברים למשל סיפור כמו " חייזרים חטפו אותי עשו עלי ניסויים והכניסו אותי להיריון".... בואי נאמר שאת יכולה להסכים איתי שזה לא אמיתי וגם לא מגלגול קודם:p
 

רותי 11

New member
חוצנים שחוטפים זה אכן לא מגלגול קודם אבל

לצערנו הרב אלה דברים שקורים כאן ואפילו הרבה יותר ממה שאת יכולה לתאר לך
 

ינוקא1

New member
היי רותי

בהודעה למעלה דווקא כתבתי שגם לפי היהדות אפשר שתתגלגל נפש של יהודי בגוי וההיפך , כי חלק ה"נפש" (שהוא החלק הראשון מחמשת חלקי הנשמה) משותף גם לנו וגם להם.
 

רותי 11

New member
כן ראיתי אבל ההסבר של זה

קצת לוקה בחסר מהסיבה שהיא ציינה שזאת הנפש - אין חיים ללא נשמה ולכן זה לא יתכן חייבת לרדת נשמה כדי שיהיו חיים .
 

ינוקא1

New member
לפי הקבלה

יש בכל אחד מהחלקים "התכללות" של כל החלקים - כלומר יש "נפש דנפש" , "רוח דנפש" , "נשמה דנפש" , "חיה דנפש" , ו"יחידה דנפש". (ד' בארמית זה כמו "של")
 
למעלה