שאלת שירותים בהמשך לשרשור הקודם

שמיצית

New member
אני לא יודעת, הלוואי וידעתי

מה שכן, בפורום נכים בתפוז יש תמונה שאפשר להדפיס ולהדביק על מכוניות (ככה אנחנו עושים)
 
יקירתי ../images/Emo24.gif

יש תקווה אני מכירה מספיק אנשים (כולל אנוכי ובעלי היקר) שדורשים בתוקף מאנשים חסרי תו נכה להתפנות מחניית נכים ועושים מזה בלאגן שלם בסוף משהו יחלחל...
 

פי3פיץ

New member
לעולם לעולם לא אחנה בחניית נכים

אני מכירה לא מעט שיש להם זכות לתווית נכה גם ליד הבית וכשחונים להם אנשים רעים וחסרי התחשבות בחניה הזו, מרגיז ביותר. לגבי שירותים- אני אשתמש במקומות מסויימים, כמובן לא לפני מי שהשרותים האלו מיועדים לו.
 

אפונענע

New member
לא רואה פסול, אבל אישית - כל עוד

זה לא משהו חירומי מאוד מבחינתי (נו, כולנו נשים) אני אמתין לתא פנוי רגיל. המקום היחיד בו השתמשתי בשירותי נכים היה במקום העבודגה הקודם שלי - כי היו שירותי נכים אמנם, אבל לא עובדים נכים ... אז מצפונית לא היתה לי בעיה להשתמש בהם.
 
לעולם לא אחנה בחניית נכים!

גם כשהתניידתי בכסא גלגלים(ולא יכולתי לנהוג) ביקשתי שיורידו אותי בפתח המקום ויסעו לחנות. לגבי שרותי נכים- אני מאוד משתדלת שלא, אבל מכוון שאני אף פעם לא יושבת בשרותים ציבוריים, ובגלל הפציעה ברגל אני לא יציבה בלעמוד בכפיפה, אם אין אף נכה בסביבה אני אשתמש בהם, כי אז אני יכולה לאחוז בידית ולא להשתטח על הרצפה
 

יליק

New member
לדעתי אין בזה פסול

וגם אני משתמשת בשירותי נכים אם אין מי שזקוק להם באותו הרגע לגבי חנייה-לעולם לא אחנה בחניה של נכים ומאוד מאוד מרתיח אותי כשאני רואה אנשים שמחנים בהן
 
יש הבדל "קטן"בין שירותים לבין חנייה

ברור שאני משתמשת בשרותי נכים, ולפי מה שאני רואה- אני רחוקה מלהיות בעמדת מיעוט. כמובן שאם אראה נכה בסביבתי, אתן לו "זכות קדימה" בשירותים, אך במהלך שנות חיי המרובות, עם מאות כניסות לשרותים ציבוריים- זה טרם התרחש. (מה גם,שתסכימו איתי שאם במקרה, נכה ,או כל אחד אחר,נאלץ לחכות שתי דקות לשרותים-לא יקרה אסון) באשר לחניה?? אני חושבת שהעונשים הקבועים בחוק על עבירה זו אינם מספיקים.
 
אסון לא יקרה כנראה.

אבל כשאת נכנסת לשרותים הציבוריים, את מורידה מכנסיים , מתיישבת או לא ועושה את שלך. לנכה, מהרגע שהוא נכנס לתא עד שהוא יכול בפועל לעשות את שלו, לוקח קצת יותר זמן ולוגיסטיקה מראש.. רובנו, נכנסים לשרותים ציבוריים כאופציה אחרונה, כשלא יכולים להתאפק יותר...
 
סליחה. רוב מכרי.

רוב מכרי לא מחבבים שרותים ציבוריים ומעדיפים "לעשות" בבית. וגם אם לא. לשרותים הולכים כשצריכים. מהרגע שאת צריכה עד לרגע הביצוע שלך שונה מרגע הביצוע אצל נכה.
 

פיץ26

New member
../images/Emo45.gif

חניה היא מקום שמור לנכה ואין להשתמש בה. תא שירותים ציבורי, הוא פשוט כזה שמותאם לשימושם של נכים, כמו רמפות שיפוע שאומנם נבנו בעיקר לאפשר גישה לנכים אבל זה לא אומר ששימוש של אחר הוא אסור או מפריע. אבל חשבתי על דבר אחר, יתכן ויש נכים שיש להם בעיה של "התאפקות" בשל נכותם. גם אין לי מושג איך עובד עניין השקיות. אז אולי כן רצוי להשאיר את התא הנ"ל פנוי גם כשיש תור. אולי אנסה לשאול בפורום "זכויות ומגבלות"
 

1טינטין

New member
../images/Emo45.gif תלוי

אם תהיה אפשרות לא להשתמש בשרותי הנכים אז אני לא אשתמש . לדעתי בגלל שאני עובדת עם האוכלוסיה הזו קצת יותר קשה לי להכנס לשרותי נכים (לא יודעת מה יקרה שיהיו ילדים)ואני מעדיפה לחכות בתור. בקשר לחניית נכים,אני חושבת שאנשים שחונים בחניות האלה ללא תו הם חוצפנים וגסי רוח. בדר"כ אני מעירה ואז או שמתייחסים ומפנים את החנייה או שזורקים עלי ז%#$$& ומדברים לא יפה. טוב אי אפשר לחנך את כל העולם. פיץ,בקשר לשקיות שתן. אצל הגברים השקית צמודה לרגל או לכיסא ומולבשת עם אורינל (יש לזה צורה של קונדום) ואצל הנשים זה קטטר.
 
בשרותי נכים משתמשת רק אם אין

לי בברה. כלומר אני ממש לחוצה ותאים אחרים תפוסים או משהו כזה. בחנית נכים אף פעם לא אחנה
 

zavi1

New member
לעולם לא חונה בחניית נכים וכמעט

אף פעם לא נכנסתי לשירותי נכים - רק אם הייתי ממש ממש חייבת והיו שני תאים.
 

אתי@

New member
בחניית נכה אני בשום אופן לא אחנה

גם לא באמצע הלילה כשכל החניות מסביב ריקות, כי חניית נכה מתוכננת כך שלנכה תהיה גישה נוחה ליעד שלו. שירותי נכים זה משהו שונה, אם אין נכה בסביבה ואין אף תא פנוי, אני לא רואה סיבה לא להשתמש בהם.
 
../images/Emo45.gif

יחד עם זאת אני לא אסלח לעולם לאותו נכה אנונימי שבגללו גררו לנו רכב, כי הוא הזמין גרר בטענה שלכאורה הרכב שלנו עומד על הקו (!!!) של החניה שלו (מה שאני מוכנה להשבע שהיה שקר מוחלט - היינו קרובים לקו אבל לא התחלנו בכלל לעמוד עליו). זה עצבן אותי במיוחד כי אחד הרכבים במשפחה הוא רכב בעל תו נכה כך שאנחנו מאוד מקפידים על זה וערים לבעיה.
 
למעלה