שאלת שירותים בהמשך לשרשור הקודם

בנניטה

New member
אפ פעם לא חונה בחניית הנכים

ומתפלאה שאף אחת לא הזכירה את הפרק של סיינפלד בנושא... מצד שני אני חושבת שלפעמים יש מקרים שאפשר לגול קצת גמישות. לפני שסבתא שלי נפטרה, היא היתה מאושפזת בבי"ח תקופה ארוכה. סבא שלי שאז עוד חי, היה בן 95. אמנם לא נכה, אבל בכל זאת בן 95 עם הקשיים הנלווים לגיל המכובד הזה. הוא הלך לבקר את סבתא שלי כל יום בבי"ח וישבה לצידה שעות. אבא שלי היה מסיע אותו לבי"ח ומאחר שהיה לו קשה ללכת- הוא היה מחנה את הרכב במקום הכי קרוב לכניסה (=חנית הנכים) מוריד את סבא שלי מהרכב, מלווה אותו לכניסה ומיד חוזר לרכב ומחנה אותו בחניה הרגילה. כמות הדוחו"ת שהוא קיבל...ולא עזר כלום וכל ההסברים והאישורים.
 

פיץ26

New member
אין לפקחים מה לעשות

הם לא יכולים להתחיל לבדוק מה הסיבות של כל אחד.
 

d a p h n a

New member
בחניית נכה לעולם לא אחנה

בשירותים אם אין אף נכה בסביבה מן הסתם אני אשתמש. הרי גם אם יגיע מישהו נכה הוא יאלץ להמתין בדיוק חצי דקה עד שאסיים את ענייני ואצא. עם זאת, אני מודה שבדרך כלל פחות נוח לי בשירותי נכים (הם לעיתים בגובה שונה ויש את הידיות למיניהן) ולכן אעדיף להשתמש בתא רגיל.
 

פיץ26

New member
../images/Emo41.gifהבטחתי עידכון

היות ותהיתי בעצמי האם אני נוהגת נכון, העלתי שאלה בפורום "זכויות ומגבלות" ושם התברר לי שאולי נהגתי לא נכון עכשיו עכשיו בכך שהרשתי לעצמי להשתמש בתאי שירותים המיועדים לנכים כאשר היה תור מתוך מחשבה שאין הדבר דומה לתפיסת מקום חניה. אולם הוברר לי שיש נכים עם פגיעות מסויימות אשר משליכות באופן ישיר על נושא השימוש בשירותים.
 

d a p h n a

New member
קראתי את השרשור שם

הוא אכן מאוד מעניין ובהחלט יגרום לי לחשוב על עניין הכניסה לתאים של נכים. האמת היא, שבעבר לא הייתי נכנסת אף פעם לתא של נכים. ואז למדתי בתיכון בארה"ב עם אוכלוסיה נכה די גדולה, ויום אחד כשהייתי בשירותים והיה תור, אמרתי שאני לא נכנסת לתא של הנכים. מי שעמדה מאחורי בתור שאלה אותי (די בעצבים) למה אני לא נכנסת, ואמרתי שזה שירותים של נכים. היא פשוט נכנסה במקומי וחיכיתי שיתפנה תא רגיל אבל איכשהו האנשים סביבי הבינו את זה כאילו אני לא רוצה להכנס לתא של נכים בגלל איזו אפליה כנגד נכים (כאילו אני לא רוצה להיות בתוך תא שירותים שהיה בו אדם נכה או משהו מוזר כזה) - שזו כמובן ממש לא היתה כוונתי. אחרי זה באמת לא ידעתי מה ההתנהגות המצופה ממני, והאם זה לא נראה כאילו בכל מקרה אני פוגעת בנכים. אבל אחרי השרשור שפתחת, אני בהחלט אשקול את העניין מחדש.
 

מאי26

New member
מודה שלא חשבתי עד כה שיש בעיה

בשימוש בשירותי הנכים - כמו שכתבו כאן, מדובר בעניין של דקה, וכשאני נמצאת במקום ציבורי לבד עם עילם, זה גם קריטי, כי אי אפשר להכניס אותו עם העגלה לאף תא שירותים אחר. לאור מה שנכתב כאן, אני אשתדל לא לעשות זאת יותר. לגבי חניית נכים - לא חונה אף פעם, וזה חוק בל יעבור. דווקא זוכרת את הפרק של סיינפלד בעניין
. מרגיז ומרתיח אותי לראות אנשים בחניות נכים, ובכלל בחניות שאינן מיועדות להם. בקניון שבעת הכוכבים הנהלת הקניון הלכה לקראת הורים לילדים קטנים, וסימנה כמה מקומות שקרובים לכניסה, כמיועדים להורים עם עגלות תינוקות. בפועל חונים שם המון רכבים שברור שאין בהם הורים לילדים קטנים (אין ברכב כסא בטיחות...), ואני בכל פעם נאלצת לפרוק את העגלה, עם הילד, והכל קילומטרים מהכניסה...
 

nooshP

New member
לא מצאתי אףפורום בשם כזה

על איזה פורום את מדברת? מה המספר שלו?
 
למעלה