שבוע אינטנסיבי למאריה

True Colors

New member
זה לא אתר של עולם תוכן עמוק

זה קצת כמו לדפדף ב"לאישה".
עם זאת, אני כן רוצה לתת קרדיט למדור "גאווה" שלהם. יש שם עוד מקום לשיפורים, כמובן, אבל כרגע מאקו הוא אחד האתרים המרכזיים שמדור הגאווה שלהם חי ומתעדכן מדי יום.
 

eranmc

New member
פיצי לא מרשה לי לקרוא מאקו


 

True Colors

New member
מאריה אצל ג'ימי קימל

ראיון זורם ומצחיק וגם הופעה טובה, לדעתי, ל-Vision of Love ול-Infinity, דומה למחרוזת שהיא ביצעה בטקס פרסי הבילבורד.
היא שרה גם את Touch My Body, Always Be My Baby ו-We Belong Together (אלה ישודרו בהמשך השבוע?), פינקה את המעריצים בין לבין עם קטע קצר מ-The Roof, ואפילו אני עשיתי אוֹוֹוֹוֹוֹ כשהיא העלתה את הילדים לבמה והרימה אותם בתום ההופעה.
 

ForeverMC

New member
צחיק, איזו נשמה אתה!


תענוג לקרוא את הסיקור שלך, ממש כמו הימים הטובים ההם...


מאריה באמת מתוקה ונוגעת ללב דווקא בגלל ההתמודדות הזו והקשיים שלה עם שינויי הקול וההתבגרות והקבלה וחוסר הקבלה של שינויי הזמן.
אני חושב שחלקנו, דווקא מי שהתמודד במהלך חייו עם איזו תחושה של שוני ו-אאוטסיידר ירגיש את החיבור הזה למאריה דווקא כשהדברים לא הולכים לה בקלות.. כן, היא לפעמים "אובר דה טופ" ברמות אחרות שזה גורם לך לבהות ולא להאמין שזה אמיתי, והיא יכולה גם להשמע אהבלה וילדותית ובאותה מידה קיים הצורך לחבק אותה.

אגב, קראתי היום איזה ראיון עם אל איי ריד, שאמר שהוא לא רואה אותה בתחרות עם הכוכבות העכשוויות כמו: טיילור סוויפט ואריאנה גראנדה, ועצם זה שהיא עדיין מנוגנת ברדיו זה הישג למי שנמצאת 25 שנה בביזנס.
היו לו גם רעיונות לפרוייקטים עתידיים עבור מאריה: הקלטת אלבום קאברים - קלאסיקות אמריקאיות או אלבום דואטים. האם הוא באמת חושב שזה הצעד הנכון הבא עבורה?..נשמע כמו אלבומים של אומנים רגע לפני הפנסיה. ומעניין מה מאריה חושבת על כל זה.
 

True Colors

New member
לא יכול להרשות לעצמי, מוטקה

זה דורש ערימות של במבה וקולה, והקצב המטבולי שלי לא כמו שהיה בעבר.
הייתי מהנערים העירק'יים השדופים האלה שהיו טוחנים שווארמות ופיצות כל היום מבלי שזה ישפיע עליהם כהוא זה, אבל לאחרונה אני מרגיש שאני צריך להקפיד יותר מה נכנס לי לפה.

with that being said, המרתי לאחרונה את הבמבה בחטיפי באגט קראנצ' של עלית

מכיר?
זה מ.מ.כ.ר!
הטעם הטבעי הכי שווה, אבל באופן כללי אני לא ממליץ להתקרב לזה, כי אין דרך חזרה, חחח


 
למעלה