שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
אתה יכול לתאר עצמך איזו משימה זו הייתה

בועז, אני זוכר זאת היטב
עברנו לגור ברחובות בקיץ 99' ובשנים הראשונות שם נסענו לנתב"ג בדרך המטומטמת שתיארת לעיל. אז בכלל הכבישים באיזור רחובות/רמלה/לוד/גדרה היו במצבם מימי המנדט הבריטי כאשר כל הגעה לאחת הערים הנ"ל וביניהן היתה סיוט מתמשך.
כדי להגיע לנתב"ג היה עלינו לנסוע כרבע שעה ברחובות רחובות (לא טעות הקלדה...) עד לצומת הפקוק והארור הקרוי צומת ביל"ו. שם לעמוד כרבע שעה עד שפנינו שמאלה לכביש 40. אח"כ לנסוע בכביש 40 הרעוע והעלוב (אפילו הכפלתו טרם נסתיימה אז!) עד שהגענו לרמלה, שם היה עלינו לפנות שמאלה ברמזור לתוך העיר, לנסוע באיזה כביש משובש וצר של אזה"ת, לפנות שוב שמאלה(!) ברמזור, ימינה לכיוון מסילת הרכבת, לחצות את המסילה ולפנות שוב ימינה לכביש 44, ואז שוב שמאלה (!) להמשך כביש 40, וכך עייפים אך רצוצים להגיע סוף סוף למחלף לוד ולנתב"ג. סה"כ בין 50 דקות לשעה ורבע של נסיעה בלתי נסבלת, בימים שלפני מהפיכת התשתיות הגדולה.

ואז יום אחד הגענו לרמלה והנה במקום לפנות שמאלה לדרך החתחתים בתוך העיר - המשכנו ישר, עלינו על גשר ענקי, מעל כביש 44 ומעל המסילה, ומצאנו עצמנו בצד השני של העיר בתוך שניות. להפרדה הזו קראו מחלף "רמלוד".

כל הכבוד לאריק ז"ל (ופרוייקט זה היה רק ה"בקרוב" של ההצגה הגדולה שלו כרה"מ).
אתה יכול לתאר עצמך איזו משימה זו הייתה
להגיע מהאזור שלי למקום כמו נס ציונה. והיום? הבדל 431 וארץ...
 
גם על 431 עלינו להודות

אתה יכול לתאר עצמך איזו משימה זו הייתה
להגיע מהאזור שלי למקום כמו נס ציונה. והיום? הבדל 431 וארץ...
גם על 431 עלינו להודות
לאריק ז"ל, בסיוע ד"ר זליכה אימת הזכיינים ושרי התחבורה המתחלפים של אריק (ליברמן, שטרית).
 
כיף כמו תמיד, תודה רבה על

לסיום: סיפור ותיק על שר התשתיות ורמלה
ובימים ההם יש מלך תשתיות בישראל. שמעו סיפור שהגיע לאוזניי מאחד הפוליטיקאים.
ב-1996, בעת כהונתו של אריאל שרון ז"ל כשר התשתיות, הגיעו למשרדו קבוצה של אנשי ציבור וחברי מועצת עיריית רמלה. האורחים קבלו בפני השר על כך שהגישה מדרום לכביש 44 לנוסעים בכביש 40 צפון, נאלצת לעבור ברחוב קלויזנר שבתוככי העיר ויוצרת עומס בלתי נסבל. הרמלאים ביקשו את השר להמשיך את כביש 40 באופן כזה שיעקוף את העיר ויתחבר ישירות לכביש 44. ע"פ הצעתם, אמור היה הכביש לעבור בגשר מעל מסילת הרכבת, סמוך לתחנת הרכבת הישנה של רמלה. אריק הקשיב וכעבור זמן קצר הודיע קצרות: "כן, אני מכיר את המקום מתקופתי הצבאית ואני מאשר את הפרויקט". שרון הורה על ישיבה נוספת בנוכחות כל אנשי המקצוע בעוד כחודש. "אם מקום עבודתכם חשוב לכם, מוטב שתגיעו מוכנים עם תכניות", הוסיף שרון וזה הספיק. כולם הגיעו מוכנים "עם תכניות" במועד שנקבע, או הגיעו "כמו טאטאל'ה" כדברי דודתי ע"ה. זמן לא רב אח"כ זכתה רמלה בחיבור ישיר של כביש 44 לכביש 40, ואם תרצו: להפרדה המפלסית הראשונה והחוקית של העיר. כן ירבו. שבת שלום, אמיגוס!
כיף כמו תמיד, תודה רבה על
התמונות והסקירה, וגם שאלה: האם יורחב כביש 1 מסחרוב לכיוון הכניסה לירושלים? אני חושש שאם הכביש יישאר במתכונת הנוכחית על פיתוליו, צפויים פקקי ענק בכניסה לעיר, לא?
 

amit1270

New member
זה בתכנית נפרדת

כיף כמו תמיד, תודה רבה על
התמונות והסקירה, וגם שאלה: האם יורחב כביש 1 מסחרוב לכיוון הכניסה לירושלים? אני חושש שאם הכביש יישאר במתכונת הנוכחית על פיתוליו, צפויים פקקי ענק בכניסה לעיר, לא?
זה בתכנית נפרדת
לא יודע מתי הביצוע יתחיל.

אגב, מתוכננת כניסה נוספת ממערב - כביש 16.
 
תודה רבה בועז

לסיום: סיפור ותיק על שר התשתיות ורמלה
ובימים ההם יש מלך תשתיות בישראל. שמעו סיפור שהגיע לאוזניי מאחד הפוליטיקאים.
ב-1996, בעת כהונתו של אריאל שרון ז"ל כשר התשתיות, הגיעו למשרדו קבוצה של אנשי ציבור וחברי מועצת עיריית רמלה. האורחים קבלו בפני השר על כך שהגישה מדרום לכביש 44 לנוסעים בכביש 40 צפון, נאלצת לעבור ברחוב קלויזנר שבתוככי העיר ויוצרת עומס בלתי נסבל. הרמלאים ביקשו את השר להמשיך את כביש 40 באופן כזה שיעקוף את העיר ויתחבר ישירות לכביש 44. ע"פ הצעתם, אמור היה הכביש לעבור בגשר מעל מסילת הרכבת, סמוך לתחנת הרכבת הישנה של רמלה. אריק הקשיב וכעבור זמן קצר הודיע קצרות: "כן, אני מכיר את המקום מתקופתי הצבאית ואני מאשר את הפרויקט". שרון הורה על ישיבה נוספת בנוכחות כל אנשי המקצוע בעוד כחודש. "אם מקום עבודתכם חשוב לכם, מוטב שתגיעו מוכנים עם תכניות", הוסיף שרון וזה הספיק. כולם הגיעו מוכנים "עם תכניות" במועד שנקבע, או הגיעו "כמו טאטאל'ה" כדברי דודתי ע"ה. זמן לא רב אח"כ זכתה רמלה בחיבור ישיר של כביש 44 לכביש 40, ואם תרצו: להפרדה המפלסית הראשונה והחוקית של העיר. כן ירבו. שבת שלום, אמיגוס!
תודה רבה בועז
הכתיבה שלך זהב טהור והתמונות יהלומים!
 

Golf Bravo

New member
כמו תמיד, כיף לקרוא ולעיין

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
כמו תמיד, כיף לקרוא ולעיין
 
תודה רבה על השרשור!

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
תודה רבה על השרשור!
 

mauzer

New member
תודה רבה בועז !

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
תודה רבה בועז !
מעניין כתמיד.
מצרף תמונה של הפיר בגלי גיל רמת-גן, כחלק מהקו האדום של הרכבת הקלה.
 

בועז ל

New member
תודה רבה, אלון. אני מניח שהפיר צריך להעמיק

תודה רבה בועז !
מעניין כתמיד.
מצרף תמונה של הפיר בגלי גיל רמת-גן, כחלק מהקו האדום של הרכבת הקלה.
תודה רבה, אלון. אני מניח שהפיר צריך להעמיק
עוד כמה מטרים, נכון?
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
תודה רבה בועז
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה!

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
תודה רבה!
 

alantan

New member
תודה רבה בועז! איך שתחרות מיטיבה עם תשתיות

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
תודה רבה בועז! איך שתחרות מיטיבה עם תשתיות
ראו במע"ץ שרכבת ישראל הולכת לעקוף אותם בסיבוב והחליטו שגם הם צריכים לספק דרך מהירה לירושלים...
 

Ccyclist

Well-known member
תודה. בקוסטה זה קיים, טוב לראות את זה בארץ

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
תודה. בקוסטה זה קיים, טוב לראות את זה בארץ

כל הדברים האלו נמצאים בסיטונאות על רשת הכבישים בספרד, וקיימים שם משנות ה90 לפחות, אז תענוג לראות איך מביאים אותם לארץ כדי ליצור שידרוג משמעותי לכביש מס 1.

(וכן, אני יודע שהיציאה לעמק הארזים בחיבור לבגין היתה הסנונית הראשונה לכך)
 

amit1270

New member
אני חושב שגם במחלף קיבוץ גלויות

תודה. בקוסטה זה קיים, טוב לראות את זה בארץ

כל הדברים האלו נמצאים בסיטונאות על רשת הכבישים בספרד, וקיימים שם משנות ה90 לפחות, אז תענוג לראות איך מביאים אותם לארץ כדי ליצור שידרוג משמעותי לכביש מס 1.

(וכן, אני יודע שהיציאה לעמק הארזים בחיבור לבגין היתה הסנונית הראשונה לכך)
אני חושב שגם במחלף קיבוץ גלויות
 

ניקולאי

New member
בועז!

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
בועז!
 

S o l l y

New member


שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
 

easylivin

New member
בקשר למפעל הסגור, מעניין האם ייצרו

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
כפי שבוודאי שמתם לב, מאז סיור הפורום במנהרה 4 כמעט ולא הועלתה שום סקירת עומק לפרויקט ספציפי. כשזה קורה, הסיבה לכך היא בד"כ עצלותו של מי שאמון על המדור השבועי (מעניין מי זה
), או נסיבות מקלות כגון: המתנה להבשלתם של פרויקטים ושלבי ביצוע בפרויקטים מתנהלים. ובכן, כנגד הסטטיסטיקה המאפיינת מצבים מעין זה, הפעם דווקא הסיבה השנייה היא זו הרלוונטית. אי לכך, המדור השבועי עומד לפתח קלילות-מה ולדלג ברפרוף מעל מספר אתרי עבודה, תוך שהוא מביא עדכונים קצרים מהפרויקטים השונים.
אבל...! מעבר להמתנה להגברת הקצב/התחלת פרויקטים (הפרדות מפלסיות 208, 224), דומני שההודעות החשובות הבאות עשויות לעניין את ששת קוראיי. טוב, אז לפני שאגש לפרק ההודעות, אותן אשלב במהלך השרשור, אספר כי צפוייים לנו דילוגים מהירים לרמלה, קריית גת, כביש 1 וכמובן: A1.

בתמונה מהיום: גשר מוצא.
בקשר למפעל הסגור, מעניין האם ייצרו
כמות מסויימת של סגמנטים "ספייר" לכל צרה שלא תבוא, אם יזדקקו לעוד כמה נוספים...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה