ואגב, אני מסכים עם הביקורת שלך,
אבל מה שכתבת רק מחזק את הדעה שארגוני הסביבה פועלים ממניעים לא ענייניים.
ואגב, אני מסכים עם הביקורת שלך,ארגוני הסביבה משלמים ביוקר על טעות אסטרטגית.
גשר 10 אכן פוגע דרמטית בסביבה ובסיטואציה הנוכחית אברהם שקד צודק בטיעוניו. מי שמסתובב באתרי העבודה של גשר 10 מבין על מה מלין שקד. אריק: שקד אינו משווה בין העבודות שבוצעו על כביש 1 ו-9 לעבודות על קו הרכבת אלא כורך את כולם בחבילה אחת. לטעמי, וזו כבר בכייה על חלב שנשפך, ארגוני הסביבה טעו טעות אסטרטגית כשהחליטו להטיל את כל יהבם על המאבק בנחל יתלה במקום לרכז את המאמצים על סביבתה הקרובה של ירושלים. טעות נוספת של ארגוני הסביבה הייתה במאבקם הרפה באופן שדרוגו של כביש 1, שפוגע באופן משמעותי יותר בסביבה. אז למרות שאני סבור שמדובר בשני פרויקטים הכרחיים וחיוניים למדינה, אני יכול לגלות אמפתיה לטיעוניו של שקד וסבור שהוא וחבריו יכלו להשיג תוצאות טובות יותר לסביבה לו רק ניהלו את המאבק באופן שונה. ובקיצור: התעוררו מאוחר.
אבל מה שכתבת רק מחזק את הדעה שארגוני הסביבה פועלים ממניעים לא ענייניים.