בנסיעה עירונית בתדירות גבוהה אין טעם בלו"ז "מדוייק" שממילא אי אפשר לעמוד בו. בגוגל או בלוחות האלקטרוניים מופיע מידע ספציפי לגבי האוטובוסים הבאים בתחנה.
הנה דוגמאות לשיטה הלונדונית:
הלו"ז הבודד של קו 91, קו מכיכר בצפון לונדון למוספון איפשהו בין וויטהול לנורת'אמברלנד אווניו, אולי המוספון שמצאתי וצירפתי שיש בו אוטובוס של קו 3, או אולי מיקום אחר מאחורי תחנת המוצא של קו 91 בנורת'אמברלנד אווניו. הקו פונה דרך רחוב צדדי כדי ליצור לולאת היפוך. במרבית שעות השירות ההתחייבות הרשמית היא לאוטובוס כל טווח דקות מסויים (שיא, חול: כל 7-10 דקות) כאשר לו"ז מדוייק קיים רק לאוטובוסים המוקדמים והמאוחרים ביותר בלו"ז, אורך הקו כ 10 ק"מ ויש לו השקות רבות לתחתית אף שבאזור 2 ישנה השקה בודדת לתחנת CaledonianRoad. הקו אינו קו 24/7, אך יש אוטובוס לילה N91 שלוקח את המסלול שלו כבסיס ומרחיב את המסלול לקצה קו הפיקדילי בצפון העיר, תוספת של לפחות 10 ק"מ.
בעמוד התחנה השני, שלא קשור לקו 91 ישנם 4 קווים. הדיאגרמה מראה איך אפשר להשתמש במקטע המשותף שלהם עד שהם מתחילים להתפצל. לוחות הזמנים של כולם כוללים טווחי זמן בין אוטובוסים במקום התחייבות מדוייקת בשעות השיא. זהו תצלום ישן כי חלק מהקווים קוצצו במקצת. מה שמעניין הוא ששניים מהקווים, 25 ו 242 מסתיימים באזור אוקספורד סטריט, ממש במרכז העיר. אינני יודע בדיוק איפה נקודות הסיום שלהם אבל 242 מסתיים איפשהו באזור תחנת התחתית טוטנהאם קורט רוד ו25 מסתיים ליד זו של אוקספורד סרקס. אין שם מוספי אוטובוסים. שני הקווים האחרים הסתיימו במסופים מסודרים יותר של תחנות רכבת גדולות - 8 בתחנת ויקטוריה* ו 521 בתחנת ווטרלו. צירפתי צילום מסך של המסוף בכיכר שבכניסה לתחנת ויקטוריה, אך מסתבר שקו 8 קוצץ ומסתיים בימינו ברחוב בהולבורן ויאדוקט (גם שם אין מסוף) כי אין הרבה טעם באוטובוס עם כפילות לקווים הרבים בציר הממשיך את אוקספורד סטריט שיש בו כ 6 תחנות תחתית במקביל למסלול הקו בעבר.
באשר לדיאגרמה המשותפת: מתחנת סט' פול'ס ארבעת הקווים חופפו כולם ל 1.7 הק"מ הבאים עד תחנת הולברון, 3/4 מהם את 2.3 הק"מ לתחנת טוטנהאם קורט רוד, ושניים מהם או מחציתם חפפו 3.2 ק"מ עד תחנת אוקספורד סרקס. כשיטה - מיעוט הקווים ושילוט המקטע המשותף מאפשר לנוסעים להשתמש בתדירות המשותפת, מה שלא אפשרי עם מספר קווים דו ספרתי ומבלבל. כיום, עם קיצוץ מסלול קו 8, אותה השיטה עובדת עם 3 קווי אוטובוס מתחנת המוצא הזו (שיש בה גם תחנת תחתית של הקו המרכזי האדום העובר מתחת לאותו הציר). ישנם שני צירים אלכסוניים המוסיפים אוטובוסים לציר של אוקספורד סטריט כך שניתן להחסיר קווים מבלי לפגוע בשירות האוטובוסי המשלים ברחוב, שנהנה משני קווים תחתיים לאורכו (הקו המרכזי עם 4 תחנות ברחוב ויותר מ 10 בציר שהרחוב הוא חלק ממנו במרכז העיר, קו האליזבת' עם שתי תחנות ברחוב ותחנה נוספת בפארינגדון על הציר האלכסוני שסימנתי בכתום אדום), 4 קווים שחוצים אותו עם תחנה ברחוב (הצפוני, בייקרלו, הויקטוריה, היובל) וקו נוסף שחוצה את הציר במרכז המערבי של העיר - קו הפיקדילי.
במערכת כזו האוטובוסים הם אמצעי משלים למצבים שתחנות הרכבת מרוחקות מדי מנקודות מסויימות או לא נמצאות על צירים מקבילים כמו הציר שסימנתי בכתום חזק מעל לציר המסומן באדום.
לתחתית אגב אין לוח זמנים וגם היא משתמשת בשיטת טווח הדקות.