שואה שעירה

kaner91

New member
קראתי דברים אחרים

של אדון ישעיהו, האמת? לא התרשמתי.
מיקס של מודרניזם ניאו-קאנטיאניזם וקורטוב פופריאניות.
אז מה אני עושה בפורום הזה? זה הפורום היחיד שעושים בו קצת פילוסופיה.
כל טוב וחג שמח.
 

kaner91

New member
אגב

אני מבין שאתה לא מקבל את הטענות שקוויין העלה ב'שתי דוגמות' (שהתוצאה שלהן היא הכנסת שיקולים ש*אינם מדעיים* אל לב ליבה של כל תיאוריה מדעית) אתה יכול לפרט את ההתנגדויות שלך?
 

u r i el

New member
אם לא תבהיר לי תוך יממה או שתיים

במילה אחת - האם אתה הוא גם אלי כהן או שמא הינך רק דומה לו כשתי טיפות מים, תהיה זו עבורי הודאה ניצחת שאכן שוב עליתי עליך ... אתה הוא גם אלי כהן.
 
לדעתי

אין סיכוי שזה הוא, כי מתוכן דבריו ניכר שהוא לא ממש מכיר את כתבי ליבוביץ או לפחות לא ממש מתעניין בהם ("לא מעניין אותי מה ל' חשב").

אגב, אני במקומך לא הייתי פונה אליו בלשון מאיימת ("אם לא תבהיר לי תוך יממה או שתיים במילה אחת...תהיה זו עבורי הודאה"), כאילו שאתה איזה חוקר משטרה שמטיח בנחקר שלו הוראות ביצוע מפורטות עם אזהרות. במקומו הייתי די נעלב.
 

u r i el

New member
" הוא "

הרבה יותר חכם ממה שאתה לכאורה מציג אותו.
וגם אני לא אהבל גמור.

( אבל תשובה חלקית כבר קיבלתי, אם כי כדרכו באריכות ופתלתלות ).
 
רגע

מאופן שירשור הודעתך הקודמת, אני כעת מתרשם שהתכוונת אז לפנות אליי, לא אל kaner, האמנם? (אם לא שהייתה אז טעות בשירשור).
 

u r i el

New member
מה'פיתום - הכל מכוון אליך, אלי.

אני מציע שתסכם את הדיון ביננו בשלוש מילים :
כל הכבוד לך אורי.
ואם תרצה - כהרגלך - להאריך, תוכל עוד להוסיף : וואלה. שוב עשית את זה.
 
אם כך אז

אני מתנצל בפני kaner על שסתם שירבבתי אותו הנה, ואף העזתי לצטט מתוך דבריו, על לא עוול כפו. אבל משום מה אני עדין מתרשם שהוא לא קרא מספיק את ליבוביץ. לא שיש בזה בעייה (הרי גם אני לא קראתי, למשל, את מקדוואל), אבל חשוב לברר איתו את סוגיית הכרת כתבי ליבוביץ, לפני שאני ממשיך איתו בדיון העיקרי.
 

u r i el

New member
66 ש"ח -


תמורת הסיסמא.
 

iricky

New member
ליבוביץ נהג לומר

שהשואה - במובן הרווח של המילה - איננה בעיה של היהודים אלא של אומות העולם. אז עכשיו זו גם בעיה שלנו. וליבוביץ כמובן צפה גם את זה.
 
למעלה