שוב פעם צה"ל מפספס

DIGITAL MAN

New member
שאלה יהיו הצרות שלנו

ממילא תמצאו תירוצים אחרים (ואני לא מדבר על המיקרה הזה) להאשים את צהל, גם כשמוכחת לכם האמת אתם מתרצים תרוצים שונים, לא משנה מה יהיה צהל אשם מבחינתכם דרך אגב "מוחי" לא שמעתיהתנצלות על מה שאמרת במיקרה הקודם,"רוצחי ילדים" וכו... יש סיכוי לשמוע התנצלות כל שהיא ולו קלושה?
 

מוחמד5

New member
בוודאי שתשמע ממני גינוי

אני מגנה ובז לכל מי שרוצח ילדים .
 

DIGITAL MAN

New member
נהיית כמו אחמד טיבי ??!!

די די עם כל הגינויים הכוללניים האלה, מבחינתי גינוי אמיתי זה גינוי ספציפי לאותם רוצחי ילדים בכוונה תחילה, והכוונה שלי במיקרה הזה (אם אתה לא מבין למי אני מתכוון) למבצעי פיגועי ההיתאבדות והאירגונים ששולחים את אותם מתאבדים לזה אני מתכוון, ולא אמירה כוללנית
 

מוחמד5

New member
יש רצח שאפשר לגנות ורצח שלא?

כל רצח של ילד=למעשה טרור =פשע בל ישכח . אין יותר "ממוקד " מגינוי זה. רצח זה רצח. אין ספציפי ואין בטיח . הבדל הבסיסי כנראה בני לבינך, שאצלי כל הילדים שווים ,ולכולם יש את אותו צבע דם.אין כחול יותר ואין כחול פחות.Zה לא כוללני,זה ספיציפי .
 

DIGITAL MAN

New member
אתה טועה טעות גדולה

ההבדל ביני לבינך שאתה מסתכל על זה כפעולת תגמול, או דבר לגיטימי למען שחרור פלסטין תתפלא מבחינתי הדם הוא אותו דם ואני מצטער צער עמוק כשאני שומע שאזרחים פלסטינים נהרגים על לא עוול בכפם, ולא יוצא בחגיגות ומחול כשיש הרג של אזרחים, זה ההבדל בין היהודים לערבים
 

מוחמד5

New member
לא יודע איפה אתה חי

לא יודע בן כמה אתה , אבל אתן לך דוגמא יפה ומובהקת לצהלה ושמחה, לאחר הטבח של ברוך הגבר ,יצאו במחול וריקודים בקרית ארבע, ו היה שם חבר כנסת שנטל חלק בחגיגות ,ואמר כשנכנס אדר מרבים בשמחה. זאת לא חגיגה. בבקשה אל תטיף ואל תכליל , תסתכל בראי של החברה שלך ותראה את התמונה, תראי את הפגמים של החברה שלך ,לפני שתעיר על פגמי חברה אחרת, תכיר את ההתנהגות של החברה שלך לפני שאתה מבקר חברה אחרת. אתם רק מגלים כמה שחלקכם מגלה לקיוי קשה בהכרת המציאות ,רק סיסמות ודמוגגיה .
 

DIGITAL MAN

New member
אני כמעט בן 41 וזוכר את המיקרה, אכן

היו "חגיגות" בקרית ארבע, אבל מעטים המיקרים שזה קורה, אצלכם זו חגיגה שבשיגרה, אתה מעיז בכלל להעיר לי על ההתנהגות הישראלית?! אתם אלופי סילוף העובדות, מעודדים פיגועים, מברכים על כל רצח, אתה עצמך לא מסוגל לגנות פיגועים נגד ישראלים , המציאות היא שאתצם כמו עצם בגרון שלצערי עוד תישארו לנו כאלה עוד הרבה שנים ונצטרך לחיות עם זה, עד שהעם שלך, כן שלך יבין שעם ישראל יחיה לנצח כאן במדינת ישראל ולא בשום מקום אחר
 

mike00

New member
כמה שאתה צודק,אחרי כל הרג בתי הכנסת

מלאים במתפללים שמחלקים סוכריות,רבנים שמברכים על המוות וחזנים ששרים שירי הלל לצבא הכיבוש.... תושב קיבוץ כפר עזה נהרג לפנות ערב (יום ו') מפגיעת פצצת מרגמה בבית בקיבוץ. שתי פצצות מרגמה שירו הפלסטינים לעבר המועצה האזורית שער הנגב נפלו בקיבוץ - אחת מהן נפלה סמוך למבנה המועדון וגרמה נזק והרקטה השנייה פגעה בבית בקיבוץ. מהפגיעה נהרג תושב הקיבוץ, בן 48, ושלושה בני אדם נפצעו - חייל נפצע באורח בינוני מרסיסים ופונה במסוק לקבלת טיפול בבית החולים "ברזילי" באשקלון - ושני בני אדם נוספים נפצעו קל. כמה בני אדם לקו בחרדה. לבקשת המשפחה, שמו של ההרוג טרם פורסם. הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל קסאם, קיבלה אחריות לירי. במסגדים ברחבי רצועת עזה נשמעים קולות שמחה וקריאות "אללה אכבר".
 

headsmacker

New member
זה בדיחה , ידידי

והיא לא כל כך מצחיקה, הרבה ישראלים מגיעים לפה להתנצח, ואתה מבקש מבן אדם להתנצל על טעות.... על העשרות ההרוגים שצהל הורג בטעות, ממי צריך לבקש שיתנצלו? שני אלך לפורום קציני צה"ל ואבקש מהם להתנצל ? תתחיל להסתכל על המצב ותבין שהוויכוחים הוירטואלים אלה לא מועילים, ואני מתקשה להבין איך מנהל הפורום יש לו עדיין סבלנות...
 

headsmacker

New member
ועוד דבר קטן...

על אותו מקרה (אני משער שהתתנצלות איע על האם וארבעת ילדיה). זה שבתור בני אדם, אנחנו יכולים להסתכל על קטע וידיאו של הליקופטר יורה טילים לעבר רחוב הומה אדם, ורוצח (הורג, מחסל, שוחט איך שבא לך...) וברצינות אפשר להגיד שזה אשמת החמאס שמפעילה אנשים בשטח בנוי ובגג זה אנשים חפי פשע מתים. זה רק סימן למורעלות שהצליחו להשתיל באנשים, ובשטיפת מוח של הציבור. תחשבו שסוריה היתה שלוחת הליקופטר ומורידה שלושה אנשים ברחובות עפולה, ומוציאה את הוידאו בטלויזיה להוכיך את חפותה... כל הדיון שהתנהל פה היה הזוי לגמרי, אבל לנוכח הנסיבות אולי זה נורמלי לגמרי, מוחמד, תתנצל שאמרת משהוא, איך אתה מעיז לדבר על הצבא המוסרי בעולם ?
 

respecta1

New member
../images/Emo6.gif

רחוב הומה אדם? היו שם 3 מחבלים שירו על צה"ל בנוסף לעוד 2 אנשים שבזכות המאות מיליוני דולרים שאנחנו משקיעים בנשק מדויק ומתוחכם לא נפגעו למרות שהיו מטרים ספורים ליד המחבלים. החמאס אשם בטח כשהילדים נהרגו מהפיצוץ של חומרי הנפץ שהמחבלים לקחו בשביל להרוג חיילים. וגם בכללי, שלא אכפת לו בכלל מחיי אדם, אפילו לא מחיי עמו שבחרו בו ועכשיו הוא משתמש בהם כמו חיות בשביל המלחמה בישראל, אם החמאסניקים לא היו יורים ממקומות מלאי אזרחים 0 אזרחים היו נפגעים, נקודה. כל עוד הוא נלחם, 100 אחוז אשמה על חמאס, אם מבחינת מוסר - ואם מבחינה משפטית, מכל בחינה. בקשר לדוגמת המסוק הסורי, אם אזרחים היו נהרגים תוצאה מאיזה חומר נפץ שחיילים בשכונות אזרחיות היו מחזיקים - תהיה בטוח שצה"ל היה מקבל בראש מהציבור. והצבא הכי מוסרי בעולם? סתכל על הנתונים, סתכל על העובדות. ללא ספק.
 

DIGITAL MAN

New member
זאת לא בדיחה בכלל ואני יודע למה אני

מתעקש על גינוי ספציפי, כי אחרי שמר מוחמד קרא לנו רוצחי ילדים ועוד ועוד כינוים שכביכול אנחנו הרוגים בכוונה חפים מפשע, יש הבדל גדול מאוד מאוד בין אזרח שנהרג בשוגג בזמן פעולה מילחמתית, לבין אזרח שנהרג במיתקפה מכוונת של מפגע כלומר מחבל שמתפוצץ בתוך מסעדה, בין מחבל שנכנס לישוב ויורה בכוונה תחילה לתושבים במקוטם, יש הבדל עצום במיקרים האלה, ואל תגיד לי לא, אז גינוי כוללני שכזה הוא סתמי שמי שאומר אותו מנסה לצאת מזה באמירה כוללנית הנה אנימגנה הרגש של חפים מפשע, ההבדל הוא משמעותי נקודה.
 

headsmacker

New member
נניח

לדעתי אנחנו עושים לעצמנו הרבה הנחות, תספר לי כמה נהרגו מתחילת השנה (רק בעזה) בשיטה הזאת (לשלוח מטוס, לפעמים ללא טייס) ולהוריד שניים, אולי שלושה פלשטינאים (יחד איתם לפעמים עוד אנשים עוברי אורח). אחרי זה אומרים שאם היה להם נשק ביד, אז הם חמושים, אז זה לא רצח, אלא זה מלחמה וזה בסדר. אתה תגיד לי, איך בן אדם אמור לחיות עם עצמו ? איך לדעתך אנשים בעזה אמורים להגן על עצמם מהמתקפות הבלתי פוסקות מצידנו ? מה זה אם לא רצח בדם קר ? ממתי כל מי שמסתובב עם נשק הוא מטרה ניידת, ומי שיעמוד לידו וימות, חבל, אבל זה אשמת החמאס ? קירקס, ידידי, קירקס של רצח ושקרים..
 

DIGITAL MAN

New member
נראהלך שמשעמם לךנו ללכת לתקוף סתם ככה בעזה

בשביל הכיף? הרי הם אומרים בגלוי רוצים לךהילחם בישראל, וצהל בחיסולים הממוקדים לא הורג דגי רקק, אלא אנשים משמעותיים ועושים מאמצים גדולים לא לפגוע בעוברי אורח, חכמה גדולה להאשים את צהל כשהאזרחים נותנים גיבוי וסיוע למחבלים, כמה פעמים התגלו שקרים ו"הצגות" לתקשורת שהתגלו כשקרים, מעניין כל מחבל שמגיע לחגדר היה רועה צאן או סתם מטייל או סתם לא יודע מה, הוא היה הכל רק לא איזה מחבל שרצה לשים מטען או משהו בסגנון, קרקס?! אתה צודק אנשי החמאס לוליינים אלופים, אם לא היינו צבא מוסרי מזן חצי עזה ויותר הייתה נימחקת לו רק רצינו
 

DIGITAL MAN

New member
אני לא מצדיק שום רצח השאלה

למה אתה קורה רצח, פגיעה בחמושים ואם חמוש שסוחב ברחובות העיר ומטען נפץ על גבו נורה ומתפוצץ וכתוצאה מכך נהרגים מבוגרים וילדים זה לא רצח, זה מיקרה מצער מאוד עם אחריות שכולה על אותו אדם אני קורא רצח לאחד שבא עם מטען מתוך כוונה תחילה למקום כמו מסעדה במתכוון להתפוצץ שם, זה רצח בכוונה תחילה
 

מוחמד5

New member
לא מכיר את ההגדרות של האחרים

ההגדרה שלי היא = ילד שמת בגלל\בעקבות מעשה שעשה מבוגר הוא רצח . אני לא עושה מיונים ולא בודק . כך יותר קל לי להתמודד עם אותם מעשי רצח.
 

respecta1

New member
זכותך, ככה להגדרתך

אתה יכול לפתוח מילון ולראות שההגדרה האונברסלית שונה, ולכן שאתה קורא לזה רצח זה לא במקום..
 
למעלה