שוב תאונה קטלנית בציר המוות בדרך ז'בוטינסקי

מצב
הנושא נעול.

down under

New member
הצעה למשהו רציני כן יש לך?

הייתי מצפה את המת"צ במתכת ומזרים שם 24 וולט
בפסים כך שעמידה על שני פסים יסגור מעגל חשמלי ויקפיץ את הולך הרגל חזרה למדרכה.

בונוס נוסף: הולכי הרגל יזכו במנה של קרינת מוות אלקטרומגנטית.
הצעה למשהו רציני כן יש לך?


זה באמת לא מצחיק.
 
משרד התחבורה היה אמור בימים אלה לקחת את

הצעה למשהו רציני כן יש לך?


זה באמת לא מצחיק.
משרד התחבורה היה אמור בימים אלה לקחת את
המת"צ תחת אחריותו ולבצע בו שיפורים בטיחותיים, אבל בינתיים בשטח לא נעשה דבר מלבד החלפת מחסומים זמניים של עיריית פ"ת במחסומים של משרד התחבורה.
משרד התחבורה ונת"ע צריכים לקחת בחשבון שמה שקורה במת"צ הזה כיום יקרה גם כאשר תיסע בו הרכבת הקלה אם הם לא יבצעו בו שינויים.
כשתהיה רכבת קלה אי אפשר יהיה פשוט לחסום את המת"צ ולהעביר את הרק"ל לנתיבים רגילים ולכן הגיע הזמן שמשרד התחבורה ונת"ע יתחילו לטפל במת"צ הזה ברצינות.
אפשר להאשים את הולכי הרגל מכאן ועד הודעה חדשה, אבל בינתיים התוצאות בשטח פוגעות בתפקוד של המת"צ.
 

ארזS

New member
קובי, סביר להניח שאין לאלן הצעה רצינית

הצעה למשהו רציני כן יש לך?


זה באמת לא מצחיק.
קובי, סביר להניח שאין לאלן הצעה רצינית
יותר.
לכן, כמו גם מיסייה פארק הוא מרשה לעצמו לכתוב בזלזול ובהתנשאות.
וזה לא מהיום.
אלן הוא אחת הסיבות שלא רק שאני נמנע מלהשתתף בפורום לאורך זמן רב, אלא שאני בקושי נכנס אפילו לעיתים רחוקות מאוד לקרוא בפורום.
אבל זאת זכותם של שני האנשים הנ"ל לכתוב כרצונם.
 
שוב, תראו מי שמדבר

קובי, סביר להניח שאין לאלן הצעה רצינית
יותר.
לכן, כמו גם מיסייה פארק הוא מרשה לעצמו לכתוב בזלזול ובהתנשאות.
וזה לא מהיום.
אלן הוא אחת הסיבות שלא רק שאני נמנע מלהשתתף בפורום לאורך זמן רב, אלא שאני בקושי נכנס אפילו לעיתים רחוקות מאוד לקרוא בפורום.
אבל זאת זכותם של שני האנשים הנ"ל לכתוב כרצונם.
שוב, תראו מי שמדבר
לך יש הצעה רצינית? לסגור את הנת"צ עד שיימצא "פתרון הנדסי" סודי זה ממש רציני...
בכל השרשורים בנושא לא ראינו ממך שום הצעה ממשית לפתרון של הבעיה. רק טענות מעורפלות שיש "משהו לא תקין" בנת"צ ובלי שום הצעה ספציפית.

למרבה הצער, ההצעה הצינית של אלן יותר מעשית וממוקדת מהטענות המופרכות שלך לאורך כל התקופה הזו.
 

amit1270

New member
פתרונות יש בשפע

שוב, תראו מי שמדבר
לך יש הצעה רצינית? לסגור את הנת"צ עד שיימצא "פתרון הנדסי" סודי זה ממש רציני...
בכל השרשורים בנושא לא ראינו ממך שום הצעה ממשית לפתרון של הבעיה. רק טענות מעורפלות שיש "משהו לא תקין" בנת"צ ובלי שום הצעה ספציפית.

למרבה הצער, ההצעה הצינית של אלן יותר מעשית וממוקדת מהטענות המופרכות שלך לאורך כל התקופה הזו.
פתרונות יש בשפע
מכיוון שאני לא מכיר את המקום אני לא מתכוון להציע משהו ספציפי. אני זוכר שבמקום מסוים הייתה בעיה של חצייה במקום אסור. שם הייתי מציב גדר בין הנתיבים. במקומות שיש בלבול של הולכי רגל עם כיווני הנסיעה (הבעיה העיקרית) פתרון אפשרי הוא סימון חיצים בולטים סמוך למעבר החצייה או אפילו עליו. יש מקומות שבהם מציבים "מבוך" של גדרות כדי למנוע ריצה פזיזה אל הכביש. במקומות אחרים (היכן שאין תחנות) יש אי תנועה במרכז הכביש ולא בצידי המת"צ. אפשר גם לשקול הפרדה מפלסית, אבל לדאוג שיעשו בה שימוש, בין היתר ע"י מניעת מעבר במפלס הכביש. גם מהירות הנסיעה של האוטובוסים מהווה בעיה (סיבה עיקרית לחומרת הפגיעות). פתרונות אפשריים לבעיה זאת הם פסי האטה/הרעדה לפני מעברי חצייה או אכיפה גלויה (למשל צגי "מהירותך" שטוענים שהם יעילים לא פחות מאכיפה משטרתית).
 
לפי הדיווחים שהיו כאן עד היום

פתרונות יש בשפע
מכיוון שאני לא מכיר את המקום אני לא מתכוון להציע משהו ספציפי. אני זוכר שבמקום מסוים הייתה בעיה של חצייה במקום אסור. שם הייתי מציב גדר בין הנתיבים. במקומות שיש בלבול של הולכי רגל עם כיווני הנסיעה (הבעיה העיקרית) פתרון אפשרי הוא סימון חיצים בולטים סמוך למעבר החצייה או אפילו עליו. יש מקומות שבהם מציבים "מבוך" של גדרות כדי למנוע ריצה פזיזה אל הכביש. במקומות אחרים (היכן שאין תחנות) יש אי תנועה במרכז הכביש ולא בצידי המת"צ. אפשר גם לשקול הפרדה מפלסית, אבל לדאוג שיעשו בה שימוש, בין היתר ע"י מניעת מעבר במפלס הכביש. גם מהירות הנסיעה של האוטובוסים מהווה בעיה (סיבה עיקרית לחומרת הפגיעות). פתרונות אפשריים לבעיה זאת הם פסי האטה/הרעדה לפני מעברי חצייה או אכיפה גלויה (למשל צגי "מהירותך" שטוענים שהם יעילים לא פחות מאכיפה משטרתית).
לפי הדיווחים שהיו כאן עד היום
חלק מהפתרונות האלה יושמו. אני עצמי ראיתי שם את מבוך הגדרות. יש גם הפרדה מפלסית (גשר מיתרים קטן בהשוואה לזה של י-ם). כנ"ל לגבי השילוט והחצים. והולכי הרגל ממשיכים להתעלם ולמות.
 

amit1270

New member
חלק יושמו, חלק לא

לפי הדיווחים שהיו כאן עד היום
חלק מהפתרונות האלה יושמו. אני עצמי ראיתי שם את מבוך הגדרות. יש גם הפרדה מפלסית (גשר מיתרים קטן בהשוואה לזה של י-ם). כנ"ל לגבי השילוט והחצים. והולכי הרגל ממשיכים להתעלם ולמות.
חלק יושמו, חלק לא
כפי שכתבתי, אני לא מכיר את המקום די טוב כדי לחוות דעה ואני גם לא מומחה לבטיחות בדרכים. לגבי הולכי הרגל ש"ממשיכים למות" - אני לא בטוח גם בזה. אתה זוכר מתי הייתה שם התאונה הקטלנית האחרונה ומה היה לפניה? יש לי הרגשה שמספר התאונות ירד מאוד (אולי בגלל סגירת הקטע הבעייתי), ואי אפשר עדיין להסיק על מגמה ממקרה בודד, טרגי ככל שיהיה.
 
נו באמת....

חלק יושמו, חלק לא
כפי שכתבתי, אני לא מכיר את המקום די טוב כדי לחוות דעה ואני גם לא מומחה לבטיחות בדרכים. לגבי הולכי הרגל ש"ממשיכים למות" - אני לא בטוח גם בזה. אתה זוכר מתי הייתה שם התאונה הקטלנית האחרונה ומה היה לפניה? יש לי הרגשה שמספר התאונות ירד מאוד (אולי בגלל סגירת הקטע הבעייתי), ואי אפשר עדיין להסיק על מגמה ממקרה בודד, טרגי ככל שיהיה.
נו באמת....
הרי ברור שאם יסגרו את המת"צ או חלק ממנו לא יהיו עוד תאונות במת"צ או בחלק שנסגר. מה התגלית הגדולה? אז הם סגרו ומספר התאונות ירד. באמת כל הכבוד. אני מבטיח לך עמית שאם נסגור את כל מסילות הרכבת בארץ לא יהיו שום תאונות רכבת! איזה מין פתרון זה?
 

amit1270

New member
א. זה פתרון

נו באמת....
הרי ברור שאם יסגרו את המת"צ או חלק ממנו לא יהיו עוד תאונות במת"צ או בחלק שנסגר. מה התגלית הגדולה? אז הם סגרו ומספר התאונות ירד. באמת כל הכבוד. אני מבטיח לך עמית שאם נסגור את כל מסילות הרכבת בארץ לא יהיו שום תאונות רכבת! איזה מין פתרון זה?
א. זה פתרון
גם אם אנחנו לא אוהבים אותו וחושבים שהוא שגוי.
ב. כתבתי שאני לא מכיר את המקום ואוסיף שאני לא זוכר אם פתחו מחדש את הקטע הסגור או לא. ברור שאם הקטע הבעייתי סגור אז אין שם תאונות ואי אפשר לטעון שהולכי הרגל "ממשיכים למות", וגם התאונה האחרונה שעוררה כאן את הדיון/ויכוח/קטטה אירעה במקום אחר שלא נסגר לתנועה (עדיין
) וכנראה גם מקום שפחות מועד לתאונות, מה שרק מחזק את דבריי לגבי הסקת מסקנות ממקרה יחיד.
 

alantan

New member
אתה צודק שזה לא מצחיק אבל לא נראה שמישהו מטפל

הצעה למשהו רציני כן יש לך?


זה באמת לא מצחיק.
אתה צודק שזה לא מצחיק אבל לא נראה שמישהו מטפל
ברצינות בנושא הזה. הרמקולים שהוזכרו לעיל גרמו לדמיון שלי להפליג...

הפתרון של הרשויות זה רק "לסגור". כתבתי כאן הצעה לשיפור הבטיחות במת"צ לפני כשנה, היא אולי יקרה ולא בטוח שהרשויות אוהבות את הרעיון להפוך את המת"צ ל-Busway מופרד לחלוטין בצורה ברורה.
 

olli3

New member
מנהל
מה אפשר לצפות מפ"ת בקטע של תחבורה?

הצעה למשהו רציני כן יש לך?


זה באמת לא מצחיק.
מה אפשר לצפות מפ"ת בקטע של תחבורה?
הולך רגל שרוצה לחצות את זבוטינסקי בכל הקטעים שם, יוצאת לו הנשמה עד שהרמור מתחלף לירוק. ואז הוא תקע בעוד רמזור, של האוטובוסים. ואם הוא רוצה לחצות לצד השני - עוד רמזור.

רק מה? שום דבר לא מתואם שם
הכל לחוץ, האוטובוסים נתקעים, הנתיב הפרטי סתום, צפירות, רעש של מאות מנועים.

כל זה מכניס אותך לסדארס.

עיריית פתח תקווה מתעקשת לייצר פקקים, לתת אור ירוק של דקה שלמה לכל כיוון ברחוב שולי. מפעילה רמזורי חיישנים, בדיוק איפה שלא צריך. והכי גרוע, מעולם לא שמעה על גל ירוק.
 

down under

New member
לידיעת השופט וילהלם, הלא הוא פד"פ

שוב תאונה קטלנית בציר המוות בדרך ז'בוטינסקי
http://news.walla.co.il/?w=//2704929&utm


בפתח תקוה, הפעם קו 51 מעורב.

מה יהיה???
לידיעת השופט וילהלם, הלא הוא פד"פ
בשנה ממוצעת נהרגים כ-100 עד 150 הולכי רגל בישראל.
כלומר ב-10 השנים האחרונות נהרגו בכלל המדינה כ-1,300 איש שהיו מוגדרים הולכי רגל.
באותה תקופה נהרגו במת"ץ הפתח תקוואי כ-19 איש.
יותר מאחוז אחד שלם מכלל ההרוגים בכל מדינת ישראל היו בכביש שאורכו 3 ק"מ בלבד!!!
כלומר כביש שמרכז רק פרומיל אחד, סליחה, הרבה פחות מפרומיל מכלל אורך הכבישים ואשר נוסעים בו הרבה אבל הו הו כמה שהרבה פחות מפרומיל מכלל
התנועה ו/או הנסועה בישראל, יש בו אחוז (1%) מכלל ההרוגים של הולכי הרגל. זה אומר דרשני.
 
זה לא אומר כלום.

לידיעת השופט וילהלם, הלא הוא פד"פ
בשנה ממוצעת נהרגים כ-100 עד 150 הולכי רגל בישראל.
כלומר ב-10 השנים האחרונות נהרגו בכלל המדינה כ-1,300 איש שהיו מוגדרים הולכי רגל.
באותה תקופה נהרגו במת"ץ הפתח תקוואי כ-19 איש.
יותר מאחוז אחד שלם מכלל ההרוגים בכל מדינת ישראל היו בכביש שאורכו 3 ק"מ בלבד!!!
כלומר כביש שמרכז רק פרומיל אחד, סליחה, הרבה פחות מפרומיל מכלל אורך הכבישים ואשר נוסעים בו הרבה אבל הו הו כמה שהרבה פחות מפרומיל מכלל
התנועה ו/או הנסועה בישראל, יש בו אחוז (1%) מכלל ההרוגים של הולכי הרגל. זה אומר דרשני.
זה לא אומר כלום.
איפה התחשבת בתנועה? האם כל קטע כביש של 3 ק"מ שקול לכל קטע כביש אחר של 3 ק"מ? האם ז'בוטינסקי בפתח תקווה דומה יותר לדרך מנחם בגין בתל אביב או לרחוב אחוזה ברעננה?

אי אפשר להתעלם מהעובדה שלא רק אורך הכביש משחק תפקיד אלא גם העומס בכביש הזה. מן הסתם שעבור שני כבישים באותו אורך, בזה העמוס יותר יהרגו יותר אנשים.

אי אפשר להתעלם גם מהעובדה שמת"צ יהיה מסוכן יותר להולכי רגל מכביש רגיל כי במת"צ הולך רגל יפגוש תמיד אוטבוס ששוקל הרבה יותר מרכב פרטי ומרחק הבלימה שלו גדול בהרבה. לכן, בהנתן מספר תאונות זהה, אחוז ההרוגים יהיה גבוה יותר במת"צ.
 

down under

New member
אשמח להתייחסות עניינית לכך, אדון

לידיעת השופט וילהלם, הלא הוא פד"פ
בשנה ממוצעת נהרגים כ-100 עד 150 הולכי רגל בישראל.
כלומר ב-10 השנים האחרונות נהרגו בכלל המדינה כ-1,300 איש שהיו מוגדרים הולכי רגל.
באותה תקופה נהרגו במת"ץ הפתח תקוואי כ-19 איש.
יותר מאחוז אחד שלם מכלל ההרוגים בכל מדינת ישראל היו בכביש שאורכו 3 ק"מ בלבד!!!
כלומר כביש שמרכז רק פרומיל אחד, סליחה, הרבה פחות מפרומיל מכלל אורך הכבישים ואשר נוסעים בו הרבה אבל הו הו כמה שהרבה פחות מפרומיל מכלל
התנועה ו/או הנסועה בישראל, יש בו אחוז (1%) מכלל ההרוגים של הולכי הרגל. זה אומר דרשני.
אשמח להתייחסות עניינית לכך, אדון
פארק דה פרנס.
 

ארזS

New member
קובי אני חושש שלא תזכה לקבל אותה.

אשמח להתייחסות עניינית לכך, אדון
פארק דה פרנס.
קובי אני חושש שלא תזכה לקבל אותה.
כי אין לו אינטרס לריב איתך ככל הנראה.
רק ככל הנראה, כי אינני בטוח בכך, ואולי הוא יפתיע...
ודרך אגב הפסקתי להגיב ביום שישי לפני הצהריים אחרי איום בחסימה שאלן שלח לי.
אינני מעוניין בעימותים, רציתי והצלחתי להביע את דעתי ולא מעוניין להגרר אחרי הפרובוקציות של פד"פ.
שיהיה לכולנו שבוע טוב ונעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה