שון פול בישראל ב28 ליוני באמפי פארק ראשון!!!

yehorasta

New member
שון פול בישראל ב28 ליוני באמפי פארק ראשון!!!

רישמי Inna Israel המשך שבוע טוב
 

afficoman

New member
לא רשמי כלום!

פעם שלישית כבר שמכריזים על בואו עדיין שום דבר לא ממש סגור.
 
חדשות מצוינות!

ועדיין, אני מחכה למשהו קצת יותר מבוסס... כמו פרסומים למשל, מכירת כרטיסים. למרות שניסיון העבר מלמד, שאפילו זה לא תמיד תופס במדינה שלנו :)
 

Gouzita

New member
היי לא יפה! ../images/Emo10.gif

זה לא שהוא באמת יבוא כי אני רוצה... מותר לי סתם להגיד ולפנטז.....
אל תהרוס לי
 

bigwill

New member
ממה שאני יודע זה בכלל בבלומפילד..

יכול להיות שאני יעבוד שם פשוט :\ ממה שאני יודע זה בבלומפילד
 
אהבסורד הוא שמוש מחמם אותו

קולטים? את קפלטון לא ואת שאן פול כן? כי שאן פול בחיים לא שר נגד הומואים, בעיקר לא בתחילת שנות ה90 כשזו היתה נחלתם של כמעט כל הכוכבים של אותה תקופה... אבסורדי, פוליטי ומגעיל מצד מוש. ושלא תבינו לא נכון חלילה, הדבר האחרון שאני רוצה זה שהדיון המטונף הזה יחזור על עצמו... אבל פאק, קשה להתעלם מכאלה דברים.
 

RasPazG

New member
בומבוקלאאט

אולי עכשיו אנחנו צריכים להיות מניאקים ולגרום למוש לא להופיע....חחח בקיצור הזמר "רגאיי" הזה מתחיל להמאס ehhhhhhhhhhh וואלה הכבוד שלי אליו לאט לאט פחת בגלל חוסר עניין במוזיקה שלו...אבלללללל עכשיו הוא צנח כמו משקולת בים.... אנ'לא מבין את אלה שמביאים ת'אומנים, מי שמביא את שון פול יענו לא מכיר את הדיג'אים המטורפים שיש לנו בארץ??? תאמינו לי במקום הופעה של מוש בן ארי אפשר לפתוח מייק לאיזה כמה מהחבר'ה פה ולהכניס ת'קהל טוב טוב לאווירה של דאנסהול ג'מייקני....לא ככה?
 

bmt29

New member
גיל...

"ואז השאלה היא אחרת - האם מוש מתכוון לבטל את ההופעה כעת, משהתגלה כי גם לשאן פול יש כמה שלדים בארון (ולא יא חולניים מתועבים, אני מדבר במטאפורה ולא על גופות שרופות של הומואים..)" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי לגמרי! ענק! JB
 

ב ז ו ק ה

New member
"משהתגלה כי גם לשאן פול יש כמה שלדים בארון"..

חחח.. bullit bullit bullit!! גיל הרגת אותם. ענק. אני מסכים איתך. מי שהיפוקריט, שיהיה היפוקריט עד הסוף.. ושלא יעשה הפלה והפלה. זו חמדנות. אבל מה לעשות, גם ערכים נזנחים בעבור בצע כסף. לא נעים להודות. ושוב: אני עושה פה את ההפרדה בין המוזיקה של מוש והכשרון שלו כאומן משפיע וחשוב בארץ לבין הצביעות שבחרו מנהליו להפגין במופע של קפלטון. שלא יופיע גם כאן, אם הוא מספיק עקבי. מעניין לראות מה תהיה התגובה של המנהלים שלו הפעם. כל הכבוד שיידי.
 
למעלה