שון פול בישראל ב28 ליוני באמפי פארק ראשון!!!

JamicaniT

New member
מה קרה לך. אם דמיאן בא לארץ.

אני קונה את כל הכרטיסים ... אני והוא לבד D:
 

REL YESAYA

New member
דמיאן זה ללא ספק

הופעה מטורפת.... האינטרו שלו משתווה כמעט לאינטרו של קפלטון
 

Syndrome

New member
סיזלה מת.

כל הדברים האחרונים שהוא מוציא נשמעים כמו סתם מילמולים של בן אדם עם דלקת גרון. נראה לי שהטיונים הטובים האחרונים שלו ששמעתי היו Run out pon dem בדאנסהול (מכירים את השיר: "Don't push me cus I'm close to the edge\ I'm trying, not to lose my head..."? ככה בערך הוא נשמע שם. אחרי זה כבר דחפו אותו.) ו-Smoke the marijuana שהיתה אשכרה יציאה גדולה. חוץ מזה...? (Nah rape הוא טיון פחות מממוצע לטעמי..)
 

Carcass

New member
Objection

כמובן שהוא לא יהיה כבר כמו פעם,אבל,צ'מע קצת יותר טיונים ממש מהזמן האחרון: Too Much Gang War - gang war riddim 2007 Judgement - Skylarking riddim 2007 - על הרידים המיתולוגי של הוראס אנדי בגרסא האחרונה שלו,שורף את כולם על הרידים הנ'ל!!!!!!! Untouchable -Untouchable Riddim 2007 Woman Dem - raw blaze riddim 2007,טיון קשה לשמיעה בפעם פעמיים הראשונות,הוא אפילו צורח קצת שם,אבל שורף את כולם. ולפרוטוקול,smoke marijuana יצא לפני יותר משנה וחצי,אי אפשר לקרוא לו טיון חדש. אגב,לא באתי בגישה של סניגור שלו או אנערף,לכל אחד יש הטעם שלו,בכל מקרה בשבילי הוא תמיד היה וכמו שזה נראה כרגע גם בזמן הקרוב והרחוק ישאר ה No.1 Artist שלי,seeeeeen?? בלאט שוב פעם ללכת לעבוד בלילה,נתראה בשמחות.
 

Syndrome

New member
ניתן בדיקה. ואגב...

אני יודע שהטיון בכלל לא חדש, פשוט אמרתי שזה הטיון הטוב באמת האחרון שלו ששמעתי... ומזה המסקנה שלי :)
 

ב ז ו ק ה

New member
רגע לפני Gimme the light...

2000 בערך.. - די ג'יי ליון מהשבק פמילי חוזר מג'מאייקה ומגיע דוך לסט בעסק שחור אצל קוואמי ולירון. טיון ראשון: Sean Paul & Mr.Vegas - Tiger bone intercourse riddim ה- answa הכי טוב שבלודקלאט אנריקה איגלסיאס יכל לקבל inna him face. זה היה רידים חדשני וסאונד שסימן משהו אחר, כבר לא ראגה.. אלא דאנסהאל. זהו שנות ה 2000 הגיעו. לא יאומן עד כמה הטיון נשמע שורף עד היום. בכלל כל שורת הטיונים עם ווגאס הם התקופה הכי טובה שלו לדעתי.עוד לפני שהכל הפך למלוטש ומהוקצע, כראוי לאמן בינלאומי. האלבום שלו (2000) STAGE ONE נחשב לפורץ דרך בתקופתו בכל הנוגע להפקות ולצורת ההקלטה שלו. עם להיטים כמו: deport dem Infiltrate Hot Gal Today ועוד לא מעט טיונים שעשו הרבה שמח בדאנסים של פעם ועדיין עושים. אין מה לעשות שון פול הפך בשנים האחרונות לאמן בינלאומי ענק, אבל דווקא הדברים הכי טובים שלו לדעתי היו בכל הקומביניישנים האלה שאיתם הוא התחיל את דרכו. היה לו סטייל, שהיה שונה מכל שורת האומנים שהייתה אז - יותר ווקאלי ועם ליריקס הורגים. אני מאמין שאת הדברים מפעם לא נשמע בהופעה שלו, אבל עדיין זו צפויה להיות הצלחה רצינית. נתראה שם.
 

**yoav**

New member
טייגר בון טיון אדיר!!!

ואני אפילו זוכר ת'סט הזה, וגם את הסט המטורף שלו במסיבה של עסק שחור במועדון הדוגית בנמל!!! שון פול גאו, עד היום ובכלל הטיונים שהזכרת מחזירים אותי לתקופה נהדרת
 
למעלה