שימו לב - ח"כ מיכאל איתן יתארח בפורום

לתפקד בהרמוניה כמו תזמורת

1. על פי הסקרים - הסיכויים מצויינים. אבל צריך לזכור שהסקר הקובע הוא ההצבעה בקלפיות ביום הבחירות, ועד אז נותרו למעלה מחודשיים. 2. המצטרפים החדשים מחזקים מאוד את רשימת הליכוד. כל אחד כלי שמשמיע צלילים מקסימים, אני מקווה שביחד - נצליח לתפקד בהרמוניה כמו תזמורת.
 
מדינה יהודית דמוקרטית

ערכיה של הדת היהודית הם חלק בלתי נפרד מערכי הלאום היהודי. כל מי שמאמין במדינה יהודית ודמוקרטית, חייב לכבד את היהדות גם במובנה הלאומי וגם במובנה הדתי. נכון שהמדינה היהודית היא מדינה דמוקטית, וערכי הדמוקרטיה מחייבים אותנו למצוא פשרות כיצד לחיות במדינה יהודית מבלי לפגוע בזכויות האדם או בעקרונות השוויון. לא תמיד זה קל, אבל אני מאמין שבעזרת רצון טוב נוכל למצוא את הפשרות המתאימות.
 
עתיד הליכוד

אני מקוה שהליכוד ינצח בבחירות ויתגבש מרשימה של אישים - לקבוצה מלוכדת שתפעל בשיתוף פעולה לקדם את מדינת ישראל ואת אזרחיה.
 
מחשבות על הליכוד; עבר, הווה ועתיד

כשאת כותבת "הליכוד של פעם" אינני יודע לאיזו תקופה את מתכוונת; לימים שבהם הנהיג את הליכוד מנחם בגין, יצחק שמיר, בנימין נתניהו, או אריאל שרון עד לפרישתו מהליכוד. אני מניח שאת מתכוונת לימי מנחם בגין ויצחק שמיר. בימים ההם הלכידות האידיאולוגית היתה חזקה יותר, וגם בימים שהליכוד קיבל 48 מנדטים הבדלי ההשקפות בין הרוב המכריע של חברי הליכוד בכנסת במרבית הנושאים לא היו גדולים. צריך גם לזכור שהליכוד הגיע ל-48 מנדטים בהדרגתיות. 39 מנדטים בבחירות 1973, 43 בבחירות 1977, 48 בבחירות 1981. כך שבכל פעם הגוש המרכזי במפלגה שמר לא רק על המצע שבכתב אלא גם על התורה שבעל פה, וחברי הכנסת החדשים הטמיעו את העקרונות של סיעת הליכוד עם הצטרפותם. בינתיים חלו שינויים בחברה, במציאות ובתנאים המדיניים. מדינת ישראל ממשיכה להיאבק על עצם קיומה, ואת מחיר המלחמה הזאת אנו משלמים בין השאר בשינויים שאנו מכניסים בעמדותינו האידיאולוגיות. חזון ארץ ישראל השלמה מקבל היום ביטויים שונים כאשר המציאות היא שחלקי מולדת ממערב לירדן מוחזקים על ידי פלסטינים, וממשלות ישראל אינן מסוגלות לעצור תהליכים שמובילים להקמתה של מדינה פלסטינית. גם הטיעונים לשמירת השליטה ביהודה ושומרון מתבססים כמעט תמיד על נימוקים ביטחוניים, ואילו האמירות בדבר זכותנו המוסרית להיות אדוני הארץ ובעלי הזכויות היחידים עליה אינן נשמעות עוד. לא מצאנו גם פתרון לשאלה מה עושים או כיצד מצליחים להחיל ריבונות על שטחים שבהם מתגוררים מיליוני פלסטינים מבלי לתת להם מעמד של אזרחים. איש מאיתנו, חניכי התנועה הרוויזיוניסטית, אינו יכולים לקבל פתרון של החלת החוק הישראלי על שטח שבו מתגוררים בני אדם שהוראות החוק יחולו עליהן מצד אחד - אבל לא תהיה כל זכות להשתתף בחקיקתו מצד שני. זהו משטר אפרטהייד אותו דחינו מאז ומעולם. גם הצעות לטרנספר אינן קבילות לא מהבחינה הערכית ולא מהבחינה המעשית. איני רואה לנגד עיני אפשרות שחיילי צה"ל וכוחות הביטחון ירכזו מאות אלפי בני אדם; נשים, קשישים וילדים, יוציאו אותם בכוח מבתיהם, יעלו אותם על משאיות וישלחו אותם אל מעבר לגבול. לאן בדיוק? מי יסכים לקבל אותם? כמה ימים יחריש העולם? כמה עריקים, מתנגדים ומפגינים יקומו מבני העם היהודי נוכח מהלך כזה? צריך לראות את המציאות בעיניים מפוקחות; מצעד הכוכבים שהצטרפו לליכוד בניצוחו של בנימין נתניהו חיזק מאוד את הליכוד, עובדה שבאה לידי ביטוי בסקרים ונותנת לנו תנופה עצומה קדימה - נגד קדימה. לאחר הבחירות ימצאו את עצמם שנים עשר חברי הכנסת הנוכחיים של סיעת הליכוד במיעוט מבוטל לעומת עשרים וחמישה, שלושים או שלושים וחמישה חברי כנסת חדשים שלא עבדו יחד ובאו מרקע שונה. המבחן האמיתי של הליכוד החדש יהיה ביכולת לגבש מצע רלוונטי, להתייצב מול הבוחר כשלכולם יש מחוייבות לאותו מצע, ולאחר שננצח בעזרת השם בבחירות - לפעול ליישומו בהתאם. זאת משימה לא קלה, אבל בהחלט אפשרית ואפילו חיונית להצלחתה של מדינת ישראל.
 
שימו לב - ח"כ מיכאל איתן יתארח בפורום

שלום לכם חברות וחברים יקרים. יו"ר הוועדה לענייני ביקורת המדינה, ח"כ מיכאל איתן יתארח בפורום לקראת הפריימריז הקרבים בליכוד. במסגרת האירוח, יציג מיקי איתן את קמפיין הפריימריז שלו, וחשוב מכך - יקשיב לכם הגולשים ויתן מענה אישי ומיידי. האירוח יתקיים ביום רביעי (הקרוב) ה-3 בנובמבר, בין השעות 16:30-17:30. הנכם מוזמנים לשרשר כאן את שאלותיכם לח"כ מיכאל איתן. שלוש הערות טכניות: נא לא להעלות הודעות בעלות תוכן פוגעני, אנא בדקו ששאלתכם לא נשאלה כבר, הפורום פתוח לאורחים ולכן גם גולשים שאינם רשומים בתפוז יכולים לכתוב, להביע את עמדתם ולשאול שאלות. למידע נוסף אודות מיכאל איתן
 

commreport

New member
כיצד תראה המדינה בעוד 20, 50 שנים?

איך תראה מדינת ישראל בעוד 20, 50 שנים? בתור מהנדס קל לחשב טור הנדסי שמראה בהמוסלמים יהיו כאן הרוב. כבר עכשיו יש יותר ילדים מוסלמים מיהודים בתוך תחומי הקו הירוק. מה הפתרון שהליכוד מציע? האם יש פתרון אמיתי אחר פרט להפרדה מלאה לשתי מדינות עם טרנספר הדדי. כל היהודים אזרחי ישראל וכל המוסלמים אזרחי פלסטין. יהודי שירצה לחיות בפלסטין, ישאר אזרח ישראל עם ת"ז כחולה. פלסטינאי שירצה לגור כאן, ישאר אזרח פלסטינאי עם זכות בחירה לפרלמט הפלסטינאי בלבד. רק כך ארץ ישראל תשאר בית לאומי לעם היהודי. מצפה לתשובה אמיתית. תודה
 

webguy

New member
ראה גם שאלתי שלי ...

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2055&MessageId=124423614 לאמור קיצוץ קצבאות הילדים יכול לשנות את המאזן לטובה ... הטבות למשפחות שעושות תיכנון משפחה נכון ... (דרך אגב באירן המוסלמית יש הטבות שנשללות ממשפחות מרובות ילדים , באיסלם אין מצוות רבוי ילדים ..אצל ערבים זה עניין תרבותי )...
 

webguy

New member
היא תהיה מדינת הלכה ..

החרדים יהיו רוב ...ומה שאמר מר פורוש במהלך הבחירות לעיריית ירושליים יתגשם הלכה למעשה .... החילוניים ישרתו בצבא ויהרגו על א"י השלמה עבור החרדים שרק ילמדו תורה והחילוניים גם יעבדו עבור פרנסת החרדים ..והכפיה הדתית תהיה חוק ולא פשרה בישראל ..!! ואותך הערבים מדאיגים ..? אם הערבים יהוו איום אסטרטגי על מדינת ישראל הם יטרנספרו ..ומה תעשה עם החרדים שיהיו רוב פה ..? מסקנה חייה של מדינת ישראל במתכונתה הנוכחית הדמוקרתית קצרים ... והיא עתידה להפך למדינת לא דמוקרתית נוסח אירן ..!!!
 
הודעת פתיחה

שלום לכולם, יאללה אגש לעבודה ואתחיל לענות כמיטב יכולתי... תחזיות דמוגרפיות ששמעתי בעבר התבררו כלא נכונות כי מגמות גידול של קבוצות אוכלוסיה שונות - אינן קבועות ומשתנות במשך השנים: מסקנה - יכול להיות יותר טוב ואולי גם יותר גרוע. בכל מקרה, טרנספר, זה לא פתרון. כיצד זה יתבצע? יחידות צה"ל והמשטרה ירכזו בכוח הנשק במחנות מאות אלפי בני אדם לא יהודים, יעלו אותם בכוח על משאיות (רכבות זה כבר יותר מדי), ואלה שיסרבו או יפגינו - יקבלו גם מכות או יריות, וכל זה יצולם בטלוויזיה וייראה בכל העולם. כמה ימים, לדעתך, תצליח מדינת ישראל לבצע מבצע מעין זה? צריך גם להביא בחשבון שחיילים רבים יסרבו פקודה, שליד ריכוזי הערבים יתקיימו הפגנות של יהודים. איני מאמין שמדינת ישראל תוכל לשרוד מהלך כזה. מה עושים? אין לאיש מאיתנו "פתרון אמיתי" כפי שאתה מבקש, אבל העובדה שאין פתרון אמיתי - אינה מחייבת אותנו לנקוט בצעדים שיובילו אותנו לבעיה הרבה יותר קשה מזו שאנו מבקשים להתמודד איתה. אם תאמר לי שאתה מבקש לבצע טרנספר מרצון, זה כבר סיפור אחר. כשהערבים יסכימו - תקרא לי. בינתיים צריך לקוות שהדמוגרפיה של האוכלוסיה הלא יהודית בישראל תשתווה לדמוגרפיה היהודית, משימה לא בלתי אפשרית בכלל, וכרוכה בין השאר בהעלאת רמת החיים, מודרניזציה ושילוב של המיעוטים בישראל.
 

commreport

New member
כנס, יש פתרון מצויין, טרנספר על הנייר

אם יוחלט על שתי מדינות לשני העמים. הפתרון הוא פשוט ומתבקש. כל היהודים אזרחי מדינת ישראל, גם אם במסגרת הסכם שלום הם יגורו בשיטחי המדינה הפלסטינאית. כל הערבים אזרחי המדינה הפלסטינאית, גם אם הם תושבי ישראל. אזרח ערבי יוכל לחיות ולהתפרנס בכבוד גם בישראל אם הוא כבר חי כאן. אולם אם יבצע עבירה פלילת/ביטחונית כלשהיא, תישלל זכותו לחיות בעשראל. אותו דבר בשטחים, יהודי שיתפס בעבירה פלילית/ביטחונית כנגד הערבים, יגורש לישראל. זה הפתרון היחידי שיכול להבטיח בית לאומי לעם היהודי!!
 

commreport

New member
מתחמקים מתשובה אמיתית? גם חכים של השמאל

וגם חכים של הימין מתחמקים ממתן תשובות אמתיות. או שהם לא יודעים, או שבויים בחשיבה מיושנת, או שהכי גרוע, לא מעניין אותם מה יקרה בעוד 4 שנים.
 

stopabuse

New member
הישרדות הוא שם המשחק

הדרך של מדינת לטפל בבעיותיה לא צריכה להיות דרך שמאל או ימין, לא באמצעות שלום עכשו ובטח לא ארץ ישראל השלמה. המטרה היחידה, הנכונה והאפשרית - היא הישרדות! התנועה שיכולה לתת תשובה עקרונית לדרך ההישרדות שלנו היא: אחריות - לב אחד ורוח חדשה
 

webguy

New member
האם מפלגת הליכוד מיצגת את מיכאל איתן

האם מפלגת הליכוד מיצגת את מיכאל איתן בנושא המלחמה בשחיתות ...? שלום רב ..!! מר איתן יאמר לזכותך כי הנך אחד האנשים הישרים והלוחמים בשחיתות שנשארו בליכוד ... (אני ליכודניק לשעבר שהיום תומך בשמאל ) ... שאני בוחן את חברי הליכוד לדורותיו אני מגלה שמבחינה סטיסטית המצב עצוב ... המספרים של הנחקרים של המורשעים מאפילים על תקופת שלטון העבודה לדורותיה ..!! שאני מתכוון אנשי ליכוד ...אני מתכוון גם למי שפרש מהליכוד ופנה לדרך ריאלית יותר מבחינתי ל קדימה ... שהרי הם "גדלו וחונכו " על ברכי רוח מפלגת הליכוד ..!! אני לא רואה טעם להעלות פה את כל השמות ...הרשימה ארוכה ..ומפחידה .. החל מחברת כנסת ליכוד שהורשאה בדין ..ומי שעניין יעמוד ועומד לשיפוט בבית-המשפט או יעמוד ... צחי הנגבי ....אולמרט ..שר-האוצר לשעבר . ..... מי שלחץ על כפתור בכנסת והורשע בדין ...וזה שגם לחץ ובנתיים לא ברור מה יעלה בגורלו .... ואילו שלא עמדו לדין אבל ספגו ביקורת ונחקרו במשטרה ... מר נתניהו היה בכמה חקירות ...ספג נזיפה חמורה מהיועץ המשפטי ...שזה מביש שאדם כזה מועמד להיות אפילו חבר כנסת מבחינתי ... וגם כבוד הנשיא לשעבר עזר ויצמן שיצא מפרשה לא מריחה טוב בגלל תפקידו או גילו .. יש עוד שמות .. כולם חברי מפלגת הליכוד ..!!! מה תואמר כי לדעתי אתה במפלגה שלא מתאימה לך ...לא מתאים לך יותר ציפי לבני ...
??
 
לבני נכשלה

לא קניתי את המחמאות כי הן משמשות אותך כאמצעי לתקוף את הליכוד בצורה חד צדדית. אם באמת העובדה שחשודים ומורשעים מכהנים בכנסת מפריעה לך - הגישה ההגיונית אומרת שקדימה היא הרשימה האחרונה בעולם שאתה יכול לתמוך בה. זה לא חשוב מהיכן האנשים הגיעו - חשוב שאי אפשר לתמוך בהם כעת. אתה לבד מנית את המורשעים החשודים במספר שיא שציפי לבני מאמצת, נותנת להם תפקידים בכירים ונהנית משירותיהם. חבל לי באמת שהתקווה שציפי לבני תנהיג פוליטיקה אחרת - התפוגגה ברגעים הראשונים שבהם היא קיבלה אחריות והחלה לעמוד בראש המערכת. לדבר, כמו שאני עושה, וכמו שהיא עשתה בעבר על פוליטיקה נקיה זה חשוב, אבל זה לא המבחן האמיתי. המבחן האמיתי הוא; כשאתה עומד בראש מערכת וצריך לשלם עבור זה מחיר. אצלה זה לא החזיק מעמד אפילו תקופה קצרה. ועל כן, אזרח שצריך לקבל החלטה יעדיף את רשימת הליכוד על פני רשימת קדימה.
 

webguy

New member
לבני בנתיים רק שרת חוץ ..!!

היא לא מינתה אף שר ולא מפטרת אף אחד ..!! רשימת קדימה לכנסת טרם נקבעה ...!! ואם בררת המחדל שלי היא שאני חייב להצביע בין שתי מפלגות מושחתות ... אז מה שיקבע זה התוכן המדיני ..!!! בכל מקרה תשובה מתוחכמת ויפה ..העברת הכדור לשטח היריב ולחימה שם ..!!! לא בדיוק התיחסת למפלגתך ..אבל אתה פולטקאי בסופו של דבר ..
 
webguy היקר אני מודה לך מאוד מעומק ליבי

העיקר שננצח את הליכוד בלוף ואת העבודה בלוף, ואז קדימה בלוף תתעורר ותמצח וציפי בלוף תהיה מנהיגת הבלוף של כולנו.
 

webguy

New member
האם לדעתך הליכוד עושה דברו של השמאל ..?

שלום רב ..!! לשם עזרה בהבנת השאלה .. להל"ן מה קרה שראשי הליכוד הגיעו לשלטון ... מבחינת ההבטחה של שלמות הארץ ..!! נתחיל במנחם בגין ז"ל שהבטיח אף לגור בימית והחזירה ואף הוריד ישובים ... בנימין נתניהו שכלכך הטיף נגד הסכם אוסלו התגלה כאיש חלש חסר חוט שידרה ..לחץ ידי ערפאת והעביר את השליטה בחברון לידיו . אריק שרון האיש אשר יזם את הליכוד אשר היה "מלך" ההתנחלויות ויקירם ...האיש אשר אמר שבלי עזה יהיה קשה לשמור על בטחון ישראל ..החזיר ופינה ..!! הנה העובדות עומדות בפניך ...!! ראשי הליכוד ( יוצא דופן מר שמיר ...שגם איבד את השלטון שפעל כמו שהבטיח ) התגלו כבעצם כאנשי שמאל המבינים שא"י השלמה היא מעמסה על גבה של מדינת ישראל ...גם מר אולמרט שהוא איש ליכוד שנים רבות לא שונה הרבה בדעותיו מאיש שמאל כמוני ..!! איך אתה מסביר את התופעה הזאת ..? אני טוען שכובד האחריות של להיות ראש-ממשלה מביא אדם להיות ריאלי בגישתו ..וביבי לא יהיה שונה מראשי-הממשלה הקודמים ... האם אני טועה לדעתך ..?
 
אני שוללת את ההנחה שכהונה כראש ממשלה

הופכת את האדם "להיות ריאלי בגישתו". אני אמרתי לשרון שלא ריאלי לתת לביבי בלוף להיות שר אוצר בלוף. אבל שרון בלוף רק חייך קצת ואמר בלוף. קדימה היא כמו הבשורה של המשיח ממתיוס כ"א, ולכן אי אפשר להחליף אותנו בעבודה או בליכוד. אנחנו נבחרנו לשלטון ואנחנו ננצח !!!!
 
למעלה