שימו לב - ח"כ מיכאל איתן יתארח בפורום

webguy

New member
לציפי בלוף...

תלכי לפורום ליכוד בלוף גם שם בני בגין בלוף שלא ענה לי על השאלה ..וזה ממש לא בלוף ...!!
 

webguy

New member
דעתך לגבי תמיכה המדינה בפנסיות (רשת בטחון)

שוב אני ... שלום רב ..!! הנושא המרכזי כיום הינו הפנסיות והמצב הכלכלי ולהל"ן שאלותי בנושא .. 1. נניח שאני אדם שאין לו פנסיה ( 37% מתושבי המניה חסרי פנסיה ) ...תשכנע אותי שמה שראש מפלגתך חושב הוא מוסרי וצודק .. שכל תושבי המדינה יממנו לאילו שחברו לקרנות הפנסיה הכושלות את הפנסיה שתהיה להם .... אני שחסר פנסיה במיסים שלי אממן את מי שיש לו פנסיה ...הרצחת וגם ירשת ..? למה על חשבוני ..? למה לקחת ממני את אשר אני חוסך לפנסיה בצורת מיסים או צימצום השירותים שאני אקבל מהמדינה ולהעבירם כדי שאדם במקום שיקבל פנסיה של 3000 ש"ח יקבל נגיד 4000 שח ..ואני אסתפק בתשלום העלוב של פנסיית הזיקנה של ביטוח -לאומי ..? 2. האם מר נתניהו טעה לדעתך שעודד את קרנות הפנסיה להפנות כספים לבורסה ..? 3. אם אני חסר פנסיה איך בדעתך המדינה צריכה לפצות אותי ..אם בכלל צריכה לדעתך ..? על זה שאני יעזור בעתיד לחברי קרנות הפנסיה לקבל פנסיה מוגדלת לעומת מה שהיו צריכים לקבל ..? בתודה מראש על התשובה ..!!
 
אני לא מקבלת את הערתך ש-37% מתושבי המניה

הם חסרי פנסיה. כי יש הרבה וקדימה הבטיחה לבטח אותם כמה שהם ירצו רק אם הם יצביעו קדימה בלוף. אם אין לך פנסיה במיסים שלך אז את בלוף טוב לקדימה בלוף, ואני מברכת על כניסתו של אייל ארד בלוף למשחק האינטרנטי. אבל אייל בלוף היה צריך לדאוג לעצמו לפני שבא לקדימה בלוף ועכשיו הוא חייב לחיות על הכסף בלוף שקדימה בלוף מממנת לו את הביבי בלוף. בלי הפוליטיקה בלוף שלו אייד ארד בלוף היה ממשיך להיות איש יחסי ציבור בלוף קטן ונידח ברחבי הבלופיאדה שלו! אני רק רוצה לומר על הביבי בלוף הזה שהוא עשה מעשה לא ראוי ביותר כשהעביר את הפנסיה בלוף של אייל ארד בלוף לניהול בלוף בחברות הביטוח בלוף ולא השאיר אותן בהסתדרות בלוף. גם קופות הגמל בלוף טופלו נכון ע"י ביבי בלוף. כי תראו, ביבי בלוף הביא את הבנקים בלוף למצב פיננסי קשה, הפסדים גדולים בהשקעות בלוף בחו"ל בלוף ובעיקר באמריקה בלוף. וביבי בלוף ידע שהבנקים גוזלים עמלות יתר בלוף ומשקיעים את הכסף על קרנות הצב בלוף ולכן העבירן לניהול חברות הביטוח בלוף שהן סולידיות יותר בלוף. מכאן שביבי בלוף עשה רע לישראל כי הוא בעצם הציל את קרנות הבלוף מקריסה גדולה יותר עם היו מנוהלות כבעבר בבנקים בלוף. מכאן שהוא הגן דווקא על הפועלים בלוף שנשענים על פנסיות בלוף (שבכלל לא היו מנוהלות בנקים בלוף אף פעם, אלא רק על ידי ההסתדרות בלוף הסוציאליסטית) וקופות גמל בלוף ומנע משבר בלוף גדול יותר! על כן אני קוראת לליכודניקים בלוף להצביע קדימה בלוף ולציפי בלוף האחת והיחידה!
 

webguy

New member
שאלה ..

הבטחות והמציאות בפועל זה כותרת השאלות הבאות שלי .. מפלגתך מבטיחה בטחון ורווחה .. 1. לאור ההצהרה של ביבי כי הוא תומך ברשת בטחון לקרנות פנסיה וגם קרנות השתלמות (קרוב לדעה של ראש ההסתדרות ) ... כיצד בדעתו מדינת ישראל תממן את ההוצאה הזאת ..? תפנה לאמרקאים ..? תקצץ במקומות אחרים .. בבטחון חינוך ...? תקצץ בשרותים אחרים שניתנים לציבור ..? 2. מה מפלגתך תעשה כדי להפסיק את הירי מעזה ..?
 

webguy

New member
ושאלה אחרונה ..

השאלה אחרונה היא שאלה על חבר כנסת איתן האדם .. אתה אדם מוכר בציבוריות ...חבר כנסת חרוץ ופעיל, לדעתי אחד הישרים בדרכם בלכוד ... וחבר ליכוד וותיק ... בכל זאת הרושם שלי ..ותקן אותי אם אני טועה ... !! אתה לא נמנה על ההנהגה הבכירה של הליכוד ..!! שמך לא מוזכר בשורה אחת עם מנהיגים אפשריים עתידיים של הליכוד ... בעצם הליכוד מביא לשורותיו עכשיו אנשים שלדעתי יעברו אותך בקידום שלהם .. ואתה תשאר תמיד זה שישר ולוחם והעובד השחור ..!! האם אני צודק בהבחנתי ..? ואם כן איפוא אנחנו הבוחרים שוגים , או בעצם בוחרי הליכוד .. או שאתה אשם בכך שהינך פועל בדרך הישר.. או בכלל אין לך בכלל שאיפות מעבר למה שהינך היום ..? זהו מבחינתי .. מאחל לך הצלחה בתוך הליכוד ותפקיד בממשלה ...!!
 

webguy

New member
שאלה שעלתה לי בעקבות שאלה של שואל אחר ..

מה התוכניות של הליכוד לגבי הבעיה המתהוות ומהווה סכנה ממשית למדינת ישראל ..והיא כנ"ל ..!! ולהל"ן העובדות ..: 1.בדו"ח מחקרי של משרד האוצר שהוגש לכנסת ..מצביעים הכלכלנים כי אם מצב הילודה של החרדים ישאר כמו היום .. ... אחוז התעסוקה ישאר כמו היום ...כלכלת ישראל תתמוטט עוד כמה עשרות בודדות של שנים ... כל המערכות המוקצבות של המדינה יקרסו מעומס ההוצאות ...ביטוח לאומי ...בריאות וכדומה ..!! 2. בדו"ח התעסוקה האחרון נקבע כי רק 37% מהחרדים עובדים למחייתם ..!! 3. 50% מילדי החרדים מתחת לקו-העוני .. 4. ירושלים ובני-ברק הם בין הערים עם העוני הגדול ביותר ..(וברור למה ) 5. הקטנת הקצבות לילדים מביא להקטנת שעור הילודה ..ומר נתניהו מתפאר כי הקיצוץ הביא לירידה בילודה אצל ערביי ישראל ..!! 6. מר נתניהו הודיע כי הוא בעד הגדלת קצבאות לילדים שיביא לגידול הילודה של החרדים והערבים בישראל ..!! אין לי בעיה להביא את הנתונים שאני טוען עכשיו .. מה עמדתך מר איתן בנוגע לפתרון הבעיה שהעלתי ..?איך פותרים אותה ..? מה דעתך על עמדת מר נתניהו לגבי העלאת קצבאות ילדים ..? תודה ..!!
 

Tamara האחת

New member
תודה על האירוח

מה דעתך הכנה על מפלגת קדימה? האם למפלגות "מרכז" יש מקום על המפה הפוליטית?
 
לשנות את שיטת הבחירות

במבנה המפלגתי שהוא תוצאה של שיטת הבחירות הקיימת, יש מקום לקיומה של מפלגת מרכז, אבל עדיף בעיני שהיא תהיה קטנה כאשר מצד ימין יש מפלגת ימין מתון גדולה ומפלגות לוויין נוספות, ומצד שמאל מפלגת שמאל מתון עם מפלגות לוויין שמאלניות. במערכת הבחירות צריכה ליפול הכרעה ברורה בין שתי האלטרנטיבות להובלת המדינה; ימין או שמאל. כמובן שהמבנה הפוליטי הקיים הנו חסר יציבות לחלוטין, וכפי שעולה מדברי, הייתי רוצה שינוי של שיטת הבחירות כך שההכרעה בקלפיות תוביל להקמת ממשלה יציבה; גוש ימין או גוש שמאל, על פי הכרעת הבוחר. דעתי הכנה לגבי מפלגת קדימה היא שלילית לחלוטין - אין לה שום בסיס ברור, יום אחד היא יכולה להיות ימין ויום אחר יכולה להיות שמאל, ומי שמצביע עבורה לא משתתף בשום הכרעה בשום עניין. לכן כמו שאמרתי, בשיטת הבחירות הנוכחית יש לה מקום, אבל רצוי שתהיה קטנה ככל האפשר.
 

uri054

New member
איך ניסית למנוע את ההתנתקות??ומה דעתך לגבי

נישואים אזרחיים??
 
מהלך ההתנתקות ותוצאותיו

לא ניסיתי למנוע את ההתנתקות. האמנתי שמהלך ההתנתקות יחזק את יכולתנו לשמור על נכסים איסטרטגיים ביו"ש, וכן יחזק את יכולתנו המדינית. לצערי הקורבן שהקרבנו לא נוצל בצורה הטובה ביותר על ידי מי שהחליפו את שרון. התופעה הזו באה לידי ביטוי בין השאר גם בעיר שדרות שבה אני מתגורר, כאשר הכרזות "צבע אדום, צבע אדום" נשמעות בתדירות גבוהה יותר למרות ההתנתקות. אני גם מעריך, למרות התנגדותי למעשים מושחתים שבוצעו על ידי משפחת שרון, שאם שרון היה ממשיך להיות ראש ממשלה - התגובה שלו לאחר ההתנתקות על ירי הקסאמים היתה בעוצמה וביעילות, ועומדת בניגוד למדיניות המיגון הדפנסיבית של ממשלת אולמרט-לבני-ברק. הנה נאום שלי בנושא: http://www.youtube.com/watch?v=aNW464o-zSI
 
חינוך וטכנולוגיה

אני לא מכיר מישהו שיש לו דעה חיובית על מצב החינוך בישראל, ביבי מבטיח שממשלת הליכוד אם תקום בראשותו תחולל רפורמה. אני באופן אישי פועל בימים אלה בשדרות במסגרת תוכנית חלוץ לשלב מחשבים וטכנולוגיית מידע בבתי הספר ובתחום החינוך הבלתי פורמלי. אני סבור ששילוב הטכנולוגיה בחינוך היא אחת הדרכים לשפר את המערכת בשיתוף פעולה של מורים, תלמידים והורים, וליצור סביבה לימודית שתעשיר את מערכת החינוך באמצעים לימודיים שלא היו עד כה. פרוייקט נוסף שאני מחובר אליו הוא ליבר"ה; לימוד בעזרת רשת האינטרנט, שמטרתו להעלות על רשת האינטרנט ספרי לימוד ולכלול בגירסה הדיגטלית שלהם את יתרונות הטכנולוגיה, כמו שילוב וידאו, קישוריות ועוד.
 

itzchak

New member
האם הליכוד מבצע רעיונות השמאל ..?

שלום רב ..וברוך הבא ח"כ איתן .. שאני בוחן את העבר אני רואה שרוב ראשי-ממשלה מטעם הליכוד למעשה ביצעו את מדיניות השמאל בישראל ממרום תפקידם כראשי-ממשלה בגין -סיני +פנוי ישובים .. נתניהו העביר לערפת השליטה על חברון .. ושרון שהקים את הליכוד ובולדוזר ההתנחלות הוריד התנחלויות ופינה את עזה .... איך אתה מסביר את התופעה הזאת שמאחדת את ראשי הליכוד ..? ולמה לי להצביע ליכוד שהוא מבצע אצ מידניות השמאל של החזרת שטחים ..???? בברכה יצחק
 
הליכוד מול השמאל

מה לעשות; הפוליטיקה היא בחירה בין אלטרנטיבות. נכון שהליכוד ביצע מהלכים מדיניים שהיו כרוכים בהעברת שטחים, אבל המהלכים האלה נעשו מתוך כוונה לבצר את קיומה של מדינת ישראל בארץ ישראל, בצורה המיטבית. אני מניח שאילו היה השמאל בשלטון, היינו נמצאים כבר מזמן בגבולות 67' ואולי אפילו בגבולות 47'.
 

webguy

New member
ח"כ האם אתה משגיח על המפלגה שלך..?

שלום ..!! אני מאוד מופתע לקרוא במאמר של העיתונאי מרדכי גילת מהיום מעיתון ישראל היום כי בוועדה פיקוח על טוהר הבחירות במפלגה מונו 2 אנשים שיש למשטרה חשדות פלליים כנגדם ..!! האם יש מחסור בלכוד של אנשים נקיים לחלוטין ..? כיצד אתה מתרץ את המנויים הללו ...???כי לי זה מסר נורא ...יש מחסור באנשים נקיים ללא רבב בליכוד ...!! ושוב ..תודה
 
טעון בדיקה

אם זה נכון, זה באמת מביש. אבל איש לא מינה אותי להיות משגיח, ולכן איני יודע על כך דבר. אקרא, אברר ואגיב בהמשך.
 
שאלה בקשר לפריימריז

שלום לכם חברים. אני מתפקד ליכוד ואני כרגע בשירות סדיר בגבעתי, רציתי לשאול האם הפריימריז הוא כמו הבחירות לרשויות המקומיות שחייבים להביא קלפי למוצב שלי. האם יש אפשרות לבחור ביום אחר או האם חייבים לשחרר אותי. כמו כן לכמה אנשים צריך להצביע? תודה רבה ובהצלחה לכולנו!
 

webguy

New member
../images/Emo13.gif

אתה בטוח שכחייל מותר לך להתפקד למפלגה ..? תבדוק את זה ....
 

webguy

New member
הנה החוק...לי זה לא מובן ..

22. השתתפות בבחירות: א. חייל רשאי להצביע בבחירות הנערכות במסגרת אגודה, שאיננה מפלגה פוליטית ואיננה עוסקת בנושאים מדיניים, אך לא ייטול חלק פעיל במערכת הבחירות. ב. חייל יוכל להצביע בבחירות מקדימות (כמשמעותן בסעיף 17 לחוק המפלגות, התשנ"ב-1992), ובלבד שהמפלגה, במסגרתה מתקיימות הבחירות האלה, קבעה דרך הצבעה, המונעת כל אפשרות לזהות את השתייכותו הפוליטית של החייל והמבטיחה חשאיות וסודיות גם בכל הנוגע לעצם השתתפותו בבחירות האלה. 23. חייל לובש מדים לא יהיה נוכח במקום שבו נערכות בחירות לאגודה, אלא לצורכי הצבעה, או אם המקום משמש קלפי צבאי. לפי מה שאני מבין מותר לחייל להצביע בבחירות מוקדמות של מפלגה ..אבל שלא יוכלו לזהות את השתיכותו המפלגתית .. אבל כולם כולל חיילים מצביעים במקום שידוע כמקום בחירות של מפלגה נגיד במקרה שלנו הליכוד ..!! איך אפשר להסתיר ..???? ברור שהחייל יכנס לשם להצביע שהוא תומך ליכוד ... מוזר ..??? בכל מקרה ההצבעה חייבת להיות בבגדים אזרחיים ..!!!!!!!!!!!
 
חיילים מציביעים ליד הבסיס

בחירות בליכוד הן אירוע מפלגתי, ועל כן אין קלפיות בתחומי הצבא. אין אפשרות גם לבחור ביום אחר ואין חובה לשחרר אותך. אבל אפשר להצביע בקלפי סמוך למקום הימצאך באחת ממאה נקודות הצבעה ברחבי הארץ. אני מניח שאם תבקש יציאה לכמה שעות, והדבר יסתדר עם צרכי הצבא - יאפשרו לך ותוכל להצביע עבור שנים עשר המועמדים בטופס הרשימה הארצית, עבור שני עולים, ועבור נציג אחד מאזור מגוריך.
 
למעלה