שכונה- מצעד הרגעים הגרועים

שכונה- מצעד הרגעים הגרועים

אני מאוד מקווה שזה לא באמת עומד להפוך למסורת. אבל כמו שעשיתי לקראת סוף החממה 3 את מצעד הרגעים הגרועים, הרגשתי צורך לעשות מצעד רגעים גרועים גם לשכונה 2! גיורא צריך לשים לב… אני מקווה שבעונה 3 לא נצטרך גם לעשות כזה דבר!

בכל אופן, הנה מיטב הרגעים הגרועים של שכונה, לצערי… אתם בטח יודעים כמה דברים שיהיו שם…
 
רגע ראשון

שוב חובות, שוב עשירים

אז זה משהו שקצת הפריע לי לפעמים, והכעיס הרבה מאוד אנשים כאן, אז חשבתי לכלול אותו במקום האחרון של הרגעים. בכל מקרה, העניין כאן פשוט… הרבה ביקורת הגיעה בהתחלה של העונה, כשבמקום להפוך את השיינפלדים לעניים, סוזי זכתה בלוטו והכל בוטל כאילו לא היה. לי באופן אישי זה לא הפריע, אבל כן הפריע לי שלמשפחת בן דוד שוב היה חוב, ושוב החוב אילץ את בנדה להיעלם מחשש למעצר, כמו שכבר קרה בעונה הראשונה.

ועוד איך עשו את זה? נתנו לבנדה חוב על האוטוביאנקי שהוא שכח (והיום נמצאת בטיפולו המסור של תבורי, שכנראה אוכל יותר דלק ממנה). והטמטום! זה שרחלי הסבירה שבנדה פשוט שכח איפה הוא החנה את האוטו, וככה האוטו עמד לו על אדום לבן (למה החנית שם מלכתחילה?) במשך עשור! איך אפשר לרחם על בנדה כשאתה קולט שהבחור פשוט צובר חובות בלי לשים לב לכלום? מי נתן לו רישיון להורות בכלל?

אז לבנדה יש את החוב הכי מטומטם בעולם. שכונה כמנהגה נוהגת...

 

rubmwue1234

New member
אני דווקא חושב

שלמרות שציפיתי וכולנו ציפינו שההמשך יהיה באמת מפתיע והם יהיו עניים,
להמשך זה דווקא תרם.
העושר של משפחת שיינפלד תרם לעלילת המטה(המסיבה ללירון), תרם לעלילת אגמירון(המסיבה שבה קרתה ההתקרבות הראשונה בין אגם ללירון...) ואני בטוח שיש עוד פשוט המסר עבר...
ובתכלס אולי אתם חושבים אז למה היה צריך לשלב את כל עלילת הלוטו בחתונה אם במילא אחרי זה השיינפלדים יחזרו להיות עשירים? כי פשוט גיורא רצה שנכיר לראשונה ביכולות של המטה, ולמה הוא מסוגל. ועוד בכלל כשמדובר בנושא של לוטו שכל כך אפיין את הסדרה לפחות בעונה הראשונה(בה הודגש הרבה יותר העניין של העוני) והוא לגיטימי לשכונה...אז הוא הכניס את זה בקטע של השיינפלדים, ככה שנקבל משהו מפתיע, אבל שלא נתרגל אליו יותר מידי כדי שזה יתאים לו לעלילה...
אז שוב, לא אומר שלא ציפיתי למין טוויסט כזה בעלילה, אבל דווקא כאן גיורא פעל הגיוני..
 
רגע שני

לילושלומי סתם

איך אפשר להגיד שהזוג הזה מעורב באיזה רגע גרוע?! לא הגיוני, אתם אומרים. בושה עליי. ואחרי שזרקתם עליי נעליים משל הייתי עוזרת בית של שרה, בואו תקשיבו רגע…

היה ברור לכולם שלילוש ושלומי יהיו זוג. זה היה ברור וצפוי, ואנשים מאוד שמחו על זה. אבל הדרך שבה זה נעשה הייתה גרועה. היו ביניהם רגעים חמודים, אבל שלומי כמובן מאוהב בויקי שנים. ואז בסוף ויקי מבינה שלילוש דלוקה עליו, ואומרת את זה לשלומי… שפשוט אומר שהוא התבייש מלילוש והופך לבן זוג שלה.

ככה סתם. בלי מאבק אמיתי, בלי סיפור, סתם הפיכה לזוג וזהו. וזה גם לא שהם עשו משהו מיוחד לאחר שהפכו לזוג. הם הפכו פשוט לזוג… חבל קצת, היה אפשר לעשות מזה סיפור יפה. בנימה אחרת: מתי שלומי יביא ללילוש שיר מחאה חריף כנגד פינוי השכונה, כמו שכבר שנים אני חושב שהוא צריך להביא לה?

אבל ברור לכולנו, חברים, ששלומי בסך הכל סוכן חשאי שמנסה להוציא מידע מלילוש.

 
רגע שלישי

ראש המועצה ממשיכה לפגוע… ומחמיצה

היי, חבר'ה, זוכרים את זה שסוזי שונאת את השכונה? אה, לא? טוב, אולי תזכרו את זה אם היא תשים שביל ריצה ללאה שנירר בשכונה! ותשלח לשם שוטרים כדי להחרים כסף! ותזנח אותם לגורלם כשכולם מתעלפים באופן פתאומי! סוזי שונאת את השכונה לגמרי!

טוב, בתכל'ס, כל הניסיונות של סוזי לפגוע קצת בשכונה היו די פתטיים השנה. באמת. היא מכשפה כלבה זונה שכולנו מתעבים ושונאים, והשחקנית נהדרת, אבל למה היא כזאת יורמית כשהיא מנסה להילחם בשכונה? הייתי בטוח שהעונה היא תנסה סופסוף לפנות אותם.

בתכל'ס בעלה הוא זה שבאמת מביא תכניות לחיסול השכונה. סוזי, אם בעונה הבאה את לא מנסה סופית לפנות את השכונה- אז תפסיקי לנסות. זה די פתטי.

 
רגע רביעי

ג'וני כשלוני

כמה אני שונא את ליטמן… אתם הרי יודעים את זה. נכון? מחליף בחורות כמו גרביים וזה, החשש שלי מזה שהוא יפריד בין אודי ואגם וזה, כל שאר הדברים שאמרתי… אתם מבינים שאני אשכרה ריחמתי עליו במהלך שכונה?

שמענו שיהיה ג'וני, שחקן כדורגל עשיר. אז אמרו שהוא יפריד בין אודי ואגם, ושהוא אפילו הבן של הקוברה. זה לא היה נכון, אבל הוא הגיע כשחקן כדורגל… כושל. באמת. גרוע עם בנות, גרוע בכדורגל, גרוע בכל התחומים.

השמועות אמרו שיהיה המתחרה של לירון. שטויות! אפילו לזה הוא לא הגיע. בתכל'ס ליטמן, שהגיע עם טונות של קידום, הפך ל… ג'וני כשלוני. הוא בקושי הופיע וכשכן הופיע, הוא היה גרוע. תחזור לאשמורת, תחזור לכנרת, בחייאת. אני לא אתפלא אם הבחור פשוט מסתיר ששוב פעם שברו לו את הרגל ובגלל זה הוא משחק ככה.

למה אתה צריך את כל "זה", ג'וני?

 

panda0zombie

New member
זה באמת גרוע וכל כך לא יעיל

דמות ממש מיותרת שלא תרמה כלום לעלילה.. הוא לא עשה כלום. כולה יצא לדייט אחד מסכן עם אגם (שלצורך העניין הניע את מיטל ואודי אבל עדיין) ורב עם לירון. חוץ מזה כלום
 

rubmwue1234

New member
לגמרי.

הדמות של ליטמן כל כך משנית שחבל שהיה ניסיון רב לגרום לה להראות כראשית...כי זה היה פשוט לא נחוץ.
עם כל הכבוד כן?
 

panda0zombie

New member
בדיוק

היה כל כך הרבה בלאגן סביב ליטמן שמקבל תפקיד בשכונה אז ציפיתי לשהוא יהיה ראשי ולא לתפקיד מסכן שנמצא בין משני לאורח
 
רגע חמישי

עלילות מתחילות ונגמרות

זוכרים את שוקי, יועץ העיצוב של סוזי? לא? גם אני לא. זוכרים את תבורי הבוגד, זה שהחליט למכור את השכונה בעד טלפון חדש? מוזר, גם אני לא. זוכרים כשסוזי איימה על צ'יטה להוציא את לירון מהנבחרת? גם לא? זוכרים את זה שלקוברה אשכרה הייתה בת, שהייתה אמורה להיות הרעה הראשית?

השנה קיבלנו הרבה מאוד דברים שהתחילו ונגמרו די מהר. דמויות שבתכל'ס לא תרמו יותר מדי לעלילה. אז נינה הגיעה ולא הופיעה הרבה, ונהרגה בתחילת המחצית (!) בלי לעשות יותר מדי. ותבורי בגד בשכונה לרגע, בלי סיבה, ואחרי פרק כבר עלו עליו והוא הטעה את נמרוד. הקטע עם סוזי וצ'יטה הלך מהר כשהבינו שכל שאר החבר'ה בנבחרת הם פשוט פדלאות ואפילו קיסריה מנצחים אותם. וכמות המשפטים שאשפוך כאן על שוקי זה יותר ממה שהוא אמר כל הסדרה.

העלילות האלה אולי נשמעות טוב על הנייר, אבל הביצוע שלהן היה מאוד מאוד רע. בחייאת, גיורא, עדיף היה שהן לא היו מגיעות בכלל למסך.

 

rubmwue1234

New member
לא מסכים..

את שוקי אני באמת לא זוכר, ואולי לא צריך,
את תבורי כן , אבל זה לא משנה אני אסביר משהו.
הקטע הוא שבכל סדרה לא את כל הדמויות או העלילות צריך לזכור כי לא כולן חשובות באמת לתמיד וקריטיות לתמיד.
הקטע בעלילות האלה שהן עלילות ביניים ומקדמות את העלילות הקריטיות באמת ואת הדמויות הקריטיות באמת.
אני הגדרתי את הדמות של לירז כרעה ראשית באמת בחלק מהזמן, אבל עם הזמן אחרי שהדמות שלה מתה הבנתי איך שהעלילה שלה נועדה לקדם את העלילה המותחת האמיתית באמת, ואת הדמויות הרעות באמת.
פשוט, הדמויות האלה לא נועדו כדי שנזכור אותן, הן נועדו כדי לקדם את העלילות והדמויות שאנחנו כן נזכור בצורה משמעותית יותר.
&nbsp
עכשיו לגבי הדוגמאות שלך.
&nbsp
אני לא חושב שצריך להסביר את מה הדמות של לירז קידמה...
&nbsp
הדמות של תבורי בדיעבד קידמה את המתח שבין השכונקים לסוזי, ואפילו מעבר.
אם אתם זוכרים, נמרוד עלה במדרגות ואמר אני שונא את השכונקים האלה או משהו כזה, ואז סוזי תפסה על זה גל והתנקמה במה שלא היה אז(שזה היה עם תבורי אבל סוזי בעצמה לא ידעה על זה וגם זה לא שינה לה נמרוד פשוט גם הביא לה נקמה על מה שלא עשו לו וגם גורם להאשים) וזה בשביל להאשים אותם במה שהאשימה(אני כבר לא זוכר בדיוק מה זה היה...) ואז זה קידם יותר את העלילה של ההתמוטטות של השכונה...
בקיצור, העלילה הזו של תבורי אפשר לאמר היא עלילה בסיסית קלאסית להתחלה של קידום...כי כמו שהבנתם מכל מה שכתבתי זה היה ממש הבסיס לכל מה שהתפתח לאחר מכן...
&nbsp
את העלילות של סוזי וציטה אני בקושי זוכר...
&nbsp
 
רגע שישי

מצליח לא נינוח

מי לא אוהב את מצליח? מי לא אוהב משפטי סבתא? כולם מתים על זה! כולם אוהבים אותו וחולים עליו. גם השחקנים מתים עליו ואומרים שהוא הכי מצחיק. טוב, אולי גיורא פחות מחבב אותו, אחרת למה מצליח בקושי הופיע העונה?

באמת, לא הופיע בפרק סיום המחצית, לא הופיע בפתיחת המחצית, והתירוץ שלו? "עזרתי לסבתא לקטום במיה". דבילי… ועוד אחר כך היה מעורב בשולי שתי עלילות. גם מי שניסה לשדך בין אודי ומיטל, תוך כדי שהוא מפחד פחד מוות שמיטל תנשק אותו (זה לא רציונאלי!) וגם משמש כמעודד של לירון. הוא חבר טוב, אבל מתי יתנו לו עלילה אמיתית?

באמת, אם ככה, אולי מזל שיש שמועות על יציאה מהארון בעונה הבאה. לפחות זה ייתן משהו לדמות שלו. כי איך סבתא אומרת? אין עלילות גרועות. יש רק יוצרים שמשום מה לא משתמשים בך.

 

panda0zombie

New member
לגמרי

אני מקווה שמצליח יצא מהארון.. אולי סוף סוף יעשו איתו משהו חוץ מהאתנחתא הקומית
גיורא צריך להכניס אותו יותר לעלילה הראשית
 
רגע שביעי

אודי ואגם נפרדים

חלאות! מפגרים! חדלי אישים! מפרקי זוגות! מחריבי שמחות! מטומטמים, דפוקים, סתומים, שאלוהים ייקח אתכם ויכניס אתכם למקום בו שמו את או בוי עד לפתירת הסכסוך המשפטי!

זה בערך מסכם את דעתי על הפרידה של הזוג הכי אהוב והכי מתוק בשכונה, אודי ואגם. הרי מי לא אהב אותם? (חוץ מאלה שפתאום קפצו על הזיווגים החדשים) זה היה רומיאו ויוליה, האהבה הכי טהורה והכי טובה בכל שכונה. הסיפור הכי טוב שהיה בעונה הראשונה. ידעתי שהם ייפרדו, היה לי ברור, אבל אפילו אני לא חשבתי שהפרידה הזאת תהיה סופית ומוחלטת. אין מצב בעולם שחלמתי את זה בחלומות הכי שחורים שלי.

זאת הייתה יכולה להיות ההחלטה הכי גרועה של גיורא העונה, שלא היה לי מושג למה היא קרתה… אבל היא הובילה לעוד כמה דברים גרועים.

 

dar dahan

Member
מדהים אותי שאת הפרידה בין מתי ודינה לא הכללת

לא הכללת.ברשימת הדברים הגרועים בעונה 3 של החממה אבל את הפרידה בין אגם ואודי אתה מכליל.
&nbsp
פרידה לגיטימית בין זוג שמלכחתחילה לא עבר שום דבר ביחד, רק נשיקה וזהו.
&nbsp
זה לא כמו לירון ורחלי או כמו מתי ודינה בחממה שלא סתם נדלקו אחד על השנייה בגלל נשיקה אלא עברו דברים ביחד בעונה הראשונה ומשם קרה הזוגיות.
&nbsp
פה במחשבה עמוקה ובלי כל הקיטש שסבב סביבם אין להם זוגיות מבוססת.
אין להם חוויות.
נפגשו הוא עזר לה לקרוא ספר ופוף נשיקה והם זוג...
&nbsp
 
דווקא כללתי את מנו ברשימה

חוץ מזה, דינה ומתי לפחות חזרו. דר, אגמודי זה זוג מאוד פופולרי.
 
רגע שמיני

גילוי עריות

היי דר, מצטער על זה, אבל חייבים להגיד את האמת. כבר שמיטל נישקה את אודי לראשונה אמרתי שזה גילוי עריות. כי זה מה שזה היה. וזה הוביל לשרשרת אירועים עלובה ומפגרת. מהאובססיה של אודי למיטל (ולחשוב שעוד אמרתי שזה חמוד שהוא התאהב באגם אחרי נשיקה אחת), דרך המזימה של מיטל להגיד שהם אחים אמיתיים (הם הקיאו גם כן, למרות שאני לא יודע אם מגועל או משנאה לעלילה) ועד לזה שמיטל החליטה, משום מה, שהיא בכל זאת אוהבת את אודי.

וכאילו זה לא הספיק, היה להם את הקטע הקיטשי עד הקאה בקולנוע (לא, זה לא יהיה קטע מגניב לא משנה מה) ואז הם דגמנו זוגיות לא מגניבה מדי. באמת. בניגוד לאודי ואגם, הם לא עשו שום קטעים של זוג.

ואתם חושבים שזה גרם לי לסבול מספיק? אז גיורא החליט שלא, והחליט שגם את החצי השני הוא ייקח וישמיד… ידעתי שהכניסה של טל מוסרי תגרום לגיורא לפנות נגדי!

 

dar dahan

Member
זה לא גילוי עריות כי אין ביניהם שום קשר גנטי!

מילא תגיד שהם לא צריכים להיות ביחד כי אתה מתגעגע לאגמודי אבל זה לא גילוי עריות!!
 
מעניין מה בנדה היה חושב...

וזה כן בעיני. פשוט מוזר.

ברצינות, באפליקציה אודי אמר שזה יהיה נחמד שההורים שלהם (שלהם!) יחזיקו את החופה כמו שהם החזיקו בחתונה שלהם. זה מוזר.
 
רגע תשיעי

לירונטיטיס

תסמיני המחלה: התאהבות בבחור שהוא ממש לא התחום שלך, בגלל סיבה די פתטית (הוא לא בעט לעברך כדור כשכולם כן), וכשיש לך אהבה אמיתית שחוסלה ללא רחם בידי אימא שלך. זאת הייתה העלילה הכי מייאשת כל העונה.


בפתיחת העונה עומר גולדמן אמרה שגיורא הוא כותב שוויוני. וזה נכון, בהתחשב בכך שהיה מתישהו בשמינייה רוב נשי וכולן היו חשובות. בכלל, נשים ממש שולטות בסדרות הנוער. קירקי, לילה, אמה, וכמובן ללי. אבל לאחרונה גיורא מרגיש צורך להרוס כמה נשים. וכמו שהמאיס עלינו את ללי המטורפת, וכמו שהוא גורם לרחלי לעמוד מול מוות אלף פעמים בשבוע, וכמו שהוא הפך את נטלי מאישה חזקה לאחת שרק רודפת אחרי בחור בצורה הכי פתטית, כך גם אגם.

אז היא התחילה לרדוף אחרי לירון בצורה פתטית, וזה נמשך במשך טונות של פרקים מאוד לא מעניינים, ולבסוף היא השיגה אותו. ואף אחד לא אוהב את זה.

אגם- קחי מהר מנת אודיביוטיקה!

 
למעלה