שכונה- מצעד הרגעים הגרועים

רגע עשירי

המשחק שלא היה

מה יכול להיות הרגע הכי נורא אם לא זה? כל ההימורים, כל המועצה, כל הקיצוצים וכל העברות השעות.

אז זה התחיל בהאשמות שהסדרה מעודדת הימורים במפעל הפיס. וזה המשיך בזה שהפסיקו את הסדרה להרבה זמן. וכשהיא חזרה- זה היה בשעה מאוחרת יותר. אבל זה היה עוד כלום לעומת משחק הפוקר שלא היה!

בפרק קצר מהרגיל, נמרוד הזמין את רחלי למשחק פוקר עם רום וג'וני, ורחלי החליטה לקבל את זה. בין לבין, אודי הגיע לתכנית להשיג כסף בהימורים קטנים, ורחלי ממש ניצחה בפוקר. אבל את זה לא ראינו.

כן, המועצה קיצצה את זה. מבחינתי זה היה הרגע הכי גרוע כל העונה, רגע שפשוט הרגיש כאילו ירקו לי בפנים. גם פרק קצר, גם אף אחד לא הבין כלום. לעזאזל.

 

rubmwue1234

New member
ל ג מ ר י .

לסיכום על השרשור, אני מסכים עם הרוב כמו ששמת לב,
העונה הזו(נכון שלא נגמרה עדיין אבל ראינו את רובה) היא לגמרי לא מצויינת ולא טובה מאוד, ויש שיאמרו שאפילו לא כזו טובה, ופשוט נכון. המשפט ההכי נכון לאמר זה נראה לי שאנחנו בשלב כזה בחיים של הקריירה של גיורא ציפינו למשהו הרבה הרבה יותר טוב.
אבל מה שכן, לפרקי הסיום שישודרו בשבוע הקרוב פלוס ברביעי הבא, אני מחכה בקוצר רוח והאמתי די בטוח שגיורא הפציץ בהם, כי בפרקי סיום הוא באמת הכי טוב שיש.
 

סטילהוק1

Well-known member
סדרה גרועה, ובעיקר הרחלי הזאת מעצבנת ומטומטמת עם תעודות. טיפשה ואימפולסיבית שלא חושבת אפילו לרגע לפני שהיא עושה משהו, כמו כשהם ירדו לבור באמצע הלילה בלי טלפון ובלי שאף אחד מהם יישאר לשמור למעלה, ונלכדו בבור ע"י האנשים של טדי הנבל של הסדרה, שהיה לי ברור מכתחילה שזה הוא, בגלל שכל התסריטים של חמיצר אותו הדבר ושקופים לגמרי, מה שמציג את הדמויות הראשיות בסדרות שלו כמטומטמים שמתנהלים בצורה לא רציונלית. וגם האבא שלהם מפגר עם תעודות שמתנהג בילדותיות ובחוסר אחריות משווע, ובמציאות היה נתפס ומתגלה כבר על ההתחלה, כל כך שמחתי כשהוא הסגיר את עצמו, רק בשביל לא לראות יותר את הטמטום וההתנהגות הילדותית שלו. וגם ההומור בסדרה הזאת ממש לא משהו לכל מי שלא מת על בדיחות קרש ודיאלוגים מפגרים לילדים בכיתה ד שעדיין לא התבגרו.

מצעד הרגעים הגרועים? כאלה היו מאות, מעניין מה בכלל הרגעים הטובים של הסדרה הגרועה הזאת. כי כאלה ממש התקשתי למצוא, אפילו עם זכוכית מגדלת.

צפיתי גם בחממה לפני זה, שהיתה סדרה לא רעה, למרות שגם בה היו לא מעט התנהלויות לא רציונליות של כמה מהדמויות הראשיות, אך אותה הצלחתי לפחות לסיים, מה שלא נראה לי שאני יצליח עם הסדרה שכונה שמפרק לפרק הפכה ליותר ויותר הזויה ומעצבנת, כך שויתרתי על המשך הצפייה בה אחרי העונה הראשונה.
 
למעלה