שלום, אני חדשה בפורום הזה

maysabel

New member
אני לא טוענת כלום

רק תוהה.. איך אתה מגיע למסקנות כאלו שאין להן יד ורגל במה שכתוב.. פשוט לא הבנת את הכתוב,ההבנות והמסקנות שלך באו מהראש שלך בלבד.. פשוט.. נב-אתה בטוח שאתה יודע מהו דיסוננס קוגניטיבי?נראה לי שהשימוש שלך במונח הזה הפעם לא קולע ..
 

neophile

New member
את מתחמקת מתשובה

תסבירי מה ההבדל בין "יישויות אור" לבין "האור שבפנים" ? נורא קל לזרוק מלים לאוויר בנסיון לשכנע מישהו שהוא טועה שהוא לא "מחובר לאור" ושהוא צריך "להתחבר לאור שבפנים" על איזה אור את מדברת? הרי מדבריך משתמע שיש לפחות שני סוגים של אור .
 
ניאו... נדמה לי שאתה מנסה להתחכם מעט...

אני בטוח שאם תחפש היטב את ערכו של האור הפנימי (במקרה זה) לבין האור החיצוני בהחלט שתבין ששניהם הם אותו האור. למשל: למרות שאני מבין את שאתה מנסה להסביר, בהחלט שניתן לקחת את את המילה "דיסוננס" שבה אתה משתמש ולשאול היכן בעצם הקשר בין כתוב לדיסוננס? (דיסוננס - " המרווחים הדיסוננטים הם הסקונדה, הטריטון והספטימה. בתקופת הרנסאנס, מרווחים כמו הטרצה והקוורטה נתפסו אף הם כדיסוננסים, ונאלצו להפתר לקונסוננס. במהלך ההיסטוריה, הגדרת הדיסוננס נעשתה יותר ויותר מצומצמת. המוזיקה הרומנטית של המאה ה-19 התבלטה בהרמוניה כרומטית, שטשטשה את הגבול בין הדיסוננס לקונסוננס. במאה ה-20 נעשה שימוש רב בשפות מוזיקליות חדשות, שונות מההרמוניה הממוסדת; השיטה הסריאלית של ארנולד שנברג ראתה במרווחים הדיסוננטים כ"שווי ערך" לקונסוננטים, ללא צורך בפתירתם. אתנומוזיקלוגים כבלה בארטוק וזולטן קודאי השתמשו ביצירותיהם בסולמות עממיים מן הבלקן, שהיו בעלי בסיס הרמוני זר. אלה ואחרים תרמו ל"אמנספצית הדיסוננס" (כפי שהגדיר זאת שנברג) - שחרור הדיסוננס מיחסי הגומלין עם הקונסוננס ויצירת השפה האטונאלית." יש כאן המון מילים שרק גיטה תוכל להבין אותם
) למשל: נסה להחליף את המילה "אור" למילה "תדר" האם זה לא ישנה את כל התמונה? אז כפי שזקוקים לתדר מסויים על מנת לחבר חיבור הרמוני, שהיא היפוכו של דיסוננס, בין הפנימי לחיצוני, אפשר שזקוקים לאור פנימי בתדר כלשהו על מנת להחחבר לאור חיצוני בתדר זהה אל מנת ליצור הרמוניה בין הקולט למשדר! ואני בהחלט שנמנע מלהסביר שאור במושגים הרוחניים אינו האור הנראה לעין האדם.
 

neophile

New member
האור הפנימי ויישויות האור

"אני בטוח שאם תחפש היטב את ערכו של האור הפנימי (במקרה זה) לבין האור החיצוני בהחלט שתבין ששניהם הם אותו האור." למה? אני לא מדבר על הערך שלהם , אלה על האורות עצמם. אם הם אותו דבר אז למה להשתמש בשני מושגים נפרדים? או שיש רק אור פנימי וכל היישויות או שהן תואמות לאור הזה או שלא ומכאן הן נקראות "יישויות אור" או שיש רק אור חיצוני וה"אור הפנימי" הוא תדר כלשהוא מבין תדרים רבים אפשריים ואינסופיים. אני חושב שהתשובה הנכונה היא שילוב כלשהוא של שניהם אך נורא קל להציג כמו שמאיזה עשתה בהתאם לסוג הניסוח שדווקא האור הפנימי הוא הנכון במקרה הזה ושהיישויות שסיריוס מתחבר אליהן לא שייכות לאור...כאילו הוא לא מחובר פנימה ובו זמנית היא השתמשה ב"אתה לא מחובר ל"יישויות האור" " שמעלה את הקונוטציה שהאור של מאיזה ושל רבים מכם פשוט שונה מהאור של סיריוס . זה מה שיוצר את הדיסוננס הקוגיניטיבי. יש בנו אור שהוא זהה אצל כולנו ויש בנו גם אורות מגוונים. ואת זה אני אומר לא רק ממודעות עצמית ומתקשור.
 

neophile

New member
תיקון קל

". אני חושב שהתשובה הנכונה היא שילוב כלשהוא של שניהם אך נורא קל להציג כמו שמאיזה עשתה בהתאם לסוג הניסוח שדווקא האור הפנימי הוא הנכון במקרה הזה ושהיישויות שסיריוס מתחבר אליהן לא שייכות לאור...כאילו הוא לא מחובר פנימה ובו זמנית היא השתמשה ב"אתה לא מחובר ל"יישויות האור" " שמעלה את הקונוטציה שהאור של מאיזה ושל רבים מכם פשוט שונה מהאור של סיריוס . זה מה שיוצר את הדיסוננס הקוגיניטיבי." סליחה תיקון טעות- אני חושב שהתשובה הנכונה היא שילוב כלשהוא של שניהם אך נורא רל להציג בצורה שמאיזה הציגה שיש אור פנימי ושהיישויות שסיריוס מתחבר אליהם לא שייכות לאור...כאילו הוא לא מחובר פנימה ובו זמנית היא השתמשה ב"תתחבר פנימה" שזאת בעצם שפיטה שלה אותו שהאור שהיא מחוברת אליו עדיף מהאור שהוא מחובר אליו.
 

maysabel

New member
נאופיל..

"כאילו הוא לא מחובר פנימה ובו זמנית היא השתמשה ב"תתחבר פנימה" שזאת בעצם שפיטה שלה אותו שהאור שהיא מחוברת אליו עדיף מהאור שהוא מחובר אליו": זאת פרשנות שלך את דבריי. אני לא חושבת שיש כמה סוגים של אור וטוב יותר או טוב פחות. מה שכתבתי נטו עומדת מאחורי דבריי כל ה"משתמע" באוזניך והפרשנויות שלך הם שלך בלבד. לא מתחמקת מתשובות אבל אין לי כל כוונה להיכנס לוויכוח מילולי ארוך ומבוסס על הגיון של מה שמשתמע מתוך דבריי וכו וכו -לא רוצה להיות במקום הזה,לא אהיה במקום הזה עד שאחליט אחרת. המשך יום טוב לך
 
אני לא מבין את שמאיזה כתבה...

כפי שאתה מבין! לך כנראה שקשה לקבל את "העובדה" שאם אור פנימי או חיצוני הוא בעצם גם תדר, והוא מהדהד אצל כל אחד בצורה שונה, ומכאן ודאי שיש לאנשים שונים תדרים שונים. אין כאן קביעה של טוב יותר או טוב פחות, פשוט סיריוס מחובר לתדר מבלבל כלשהו. כלומר: התדר הפנימי של סיריוס נמצא, אם אשתמש במילותיך, "בדיסוננס" גדול ביחס לתדר החיצוני, אבל קשה עליו לזהות זאת. יתרה, וזאת אומר לך מתוך נסיון עם אנשים כמו סיריוס. אם תיקח להם את זה הם יכנסו לריקנות שתקשה עליהם מאוד לחזור לאיזון, אפילו אם לאיזון המפוקפק שבו הוא נמצא עתה.
 

neophile

New member
סוף סוף האמת!

"פשוט סיריוס מחובר לתדר מבלבל כלשהו" סוף סוף האמת יוצאת לאור! אתה ,אפריים,שופט אותו . זה הדבר האחרון שהייתי מצפה לראות בפורום של "תיקשור והתפתחות רוחנית" ככל שאני יודע אי-שפיטה היא מהעיקרים של תקשור והתפתחות רוחנית . לפי טכניקת המראה אתה הוא זה המבלבל וגם מאיזה מבלבלת...קחו את זה לתשומת ליבכם .
 

maysabel

New member
מעניין

לפי חוק המראה-אתה רואה אותי מבלבלת-מה זה אומר עליך? אתה רואה שפיטה באחרים-מה זה אומר עליך? בכלל מעניין אותי מהי ה"אמת".. ומהי שפיטה ומהו גזר דין לפי ה"אמת".. נאופיל יקר, אני מסיימת כאן-בסופו של דבר כל אחד מבין מעצמו ואם נקח את"חוק" המראה שציינת בעצמך,כל מה שאכתוב תראה שם השתקפות של עצמך..ולהיפך..אז מה משנה לך מה כתבתי אני ומה עושה אני?ולהיפך וכו? תמיד תראה שם השתקפות של עצמך במראה שלי/של אחרים-לא כך? אז אתה רואה אותי כמבלבלת..שיהיה לך בכיף ולבריאות.. לא להאמין כמה אי הבנה קיים סביב "חוקים" או תאוריות נכתבות..ובכלל יש קושי להבנת "חוק" המראה גם כנראה.. דבר אחרון- ציפיות טובות לכריות-מי הדגול/ה שאמר את זה? ביי
 

neophile

New member
תראי במלים פשוטות את שיקרת

"לטעמך נכון.. אבל, אין נכון ולא נכון כל אחד לפי טעמו ולטעמי -בלי קשר למקבלת המסר שהוא העביר לה -""הוא פועל "לא נכון" כלפי עצמו"" אך כמובן על טעם וריח.............. ומה שכתבתי עכשיו זה מתוקשר מ"למעלה" ומהאור בשביל סיריוס" תראי במלים פשוטות את שיקרת , את שפטת את סיריוס(אני לא יודע למה וזה לא משנה לי) ועוד אמרת שזה "בא מלמעלה" . אין לי בעיה שתשפטי אותו או כל אחד אחר אך כשאת מציגה את זה כאילו זאת לא שפיטה את משקרת . כשאת מבלבלת כדי לכסות על השפיטה שלך זה נוגד לחלוטין את המשמעות של הפורום הזה .."תיקשור והתפתחות רוחנית" .
 

maysabel

New member
טוב,שיהיה-זה מה שאתה רואה..

אין לי בעיה כלל עם הדרך שאתה רואה את הדברים: שוב, זה שלך.. בשמחה מאיזה
 
בפנייה שלה אלינו

אין שום דבר שמלמד כי יש משהו שהיא חושדת בו זו הפרשנות שלך... יכול להיות שהיא סתם משועממת בעבודה יכול להיות שאין לה לאן להתקדם ויכול להיות עוד מילון דברים תקרא שוב את הפניה שלה
 
יכול להיות עוד מליון דברים

ימים יגידו מה בדיוק היתה השאלה וטוב שכך מסר לאלו שיצאו מהקווים: לידיעתכם שיש חיים שם מעבר לקווים, וביציאתכם אותם (את הקוים) בחוסר שימת לב, יש ואתם דורסים תפיסת עולם או שתיים ובכך מחרבים עולמות שלמים. צאו מהקוים יקירים וקחו דרור לנפשותיכם, עשו זאת בשימת לב ובמיקוד וכך יהיו נהנים העולמות כולם ואתם בתוכם מר קו
 
אתה מוכן להחליט

או שאין נכון ולא נכון או שהכל כפי שצריך להיות או שמישהו יוצא מהקווים אולי תחליט? האם לדעתך מסר כמו שנמסר והודגש כמסוכן מבלי לקחת על עצמו אחריות זה לא דריסת תפיסת עולם או שתיים? האם בכך שמישהו משחק אלוהים של אחר רק בגלל שהאחר רוצה זה לא להחריב עולמות? אבל לא מצפה לתשובה אחרת ממך הרי אתה היום ככה ומחר ככה ... בזרימה חח ובכלל מי ממליץ לצאת מהקווים מר מסגרת?
 
החלטה?

למה אני אלוהים של משהו? בעולם של התנסויות ודרך החלטות הן זמניות וחולפות. וכפי שאמר לינקולן "אני חייב להיות באור של עצמי" (אל תתפסי אותי על ציטוט לא מדויק כי זה מה שהבנתי ממנו). האור שלנו משתנה מרגע לרגע ומתקופה לתקופה...זה חי. בכל אור או רובד שלו הכללים מעט אחרים והנכון פה הוא נכון אחר שם...אז על מה אני צריך להחליט לדעתך גברת בלי מסגרת
 
האור משתנה? ../images/Emo2.gif

את זה באמת היית רוצה להבין האם האור משתנה? ולגבי שינוי דעתך מרגע לרגע וזה בסדר וזה אחלה וטוב לך למה זה כל כך צרם כשמישהו אחר עשה זאת?
 
"האור משתנה?"

בטח ובטח בעינינו הוא משתנה כל הזמן וללא הפסק וזאתמפני שעין/הבנת האדם מוגבלת מעיקרה והוא "נמצא" בעולם מלכות
 
בעינינו

בעינינו הוא משתנה כל הזמן וללא הפסק בעינינו זאת אומרת זוית ראייתנו היא זו שמשתנה האם האור משתנה?
 
אני יכול לענות לך על שאלה זו

רק מתוך שמועות ומרכילות יד שניה ושלישית מתוך היקש ופרשנות אישית/קבוצתית רק להזכירך שעד לא מזמן היה העולם שטוח לכל הדעות בוקר נאור
 
למעלה