שלום...מישהו יודע להמליץ על איזורים

imaginethat

New member
תודה...הדרים זו האופציה הנוספת באמת

שיש כרגע על הפרק...תודה שציינת...
 

שירה1990

New member
בקשה

אז אני מבינה שאתה כבר מבוגר או בעל משפחה ילדים אם זה מקום שאהבת????
 

badboy3919

New member
וואו,כמה תגובות תוך 20 דקות...

זה מראה משהו על הפורום שלנו..איזה שינוי עברנו,ומקווה שעזרו לך פה.
 

Adidason326655

New member
עוד לא עברנו ת'שינוי

אנחנו בתהליכים. שתדעו, אני לפני חודשיים שלוש נכנסתי לפורום מדי פעם ולא הגבתי. היה משעמם וחסר סיכוי שמישהו יענה. התקדמות ועוד יהיו התקדמויות בעתיד אני מאמין.
 

שירה1990

New member
אני אולי יומים פה ובאמת פחות

משעמם מפורומים אחרים!!כל הכבוד!!
 
פורום על הכיאפאק

תאמינו לי הייתי בפורומים אחרים וזה פורום שממש מתחיל לדבר אלי. אני מה זה שמחה שאפשר להתחיל לדבר אל אנשים בתוך עירי הקטנה/גדולה אתמול הייתי בהרצאת נשים דתיות והנושא היה "תני סיכוי לאהבה" דיברו על זוגות נשואים וההתנהלות ביניהם ואיך לגרום לזה שזה יהיה טוב מאד נהניתי הרב שדיבר היה ממש סטנדפיסט כן ירבו הרצאות בכפר סבא אני אלך ואני מקוה שרבים יבוא גם כן. נתחיל להחיות את העיר הזו אולי גם חילונים ירימו את הכפפה לתת הרצאות ב-10 שקלים להרצאה?????
 
הסטנדאפיסטים הדתיים

היי אני חושב שאת צודקת יש דתיים שמעבירים את ההרצאות שלהם בצורה ממש יפה וכסטנדאפיסטים וזאת ע"מ למשוך אנשים
 

Double U

New member
שכונת סביוני הכפר

שכונה שקטה שלווה. יש בה מספר פארקי שעשועים לילדים, דשא, בית הספר "סורקיס", גן "הניה, בית הספר חב"ד (ממלכתי דתי), מכולת שכונתית, מגרש, אולם ספורט ועוד הרבה. 15 דקות (הליכה) לקניון ערים. השכונה קרובה מאוד ליציאה מכפר סבא אל כיוון רעננה צפון.
 

ba r2 0 1 0

New member
גם אני גר בסביוני הכפר וזה נשמע ממש

מתאים למה שרצית! השכונה ממוקמת באזור רחוב טשרניחובסקי... מהבית חולים עד הפנייה לכיוון רעננה (מול הסופר סנטר בפינה של בן יהודה שמה). קודם כל זאת שכונה מאוד שקטה בעיקר בשל העובדה שהיא שכונה סגורה שלא קרובה כל כך לכבישים ראשיים (הבתים לייד טשרניחובסקי הם בתים פרטיים שלא נחשבים כל כך חלק מהשכונה... אני מדבר על הבתים המשותפים)... השוכנה בנויה מרחובות הולנדיים כאלה, שזה לדעתי יתרון גדול עם ילדים! יש פארק מאוד גדול בשכונה שמתאים לכל הגילאים, יש בו מתקנים, חול, מדשאות, ספסלים שקטים וכו'... בית הספר היסודי "סורקיס" וגן הניה נמצאים מרחק דקה מרוב הבתים בשכונה.... בצד השני של השכונה (יותר קרוב לבית החולים) יש גנים לילדים יותר קטנים. בהצלחה בחיפוש הבית המושלם!
 

Shugyman

New member
עוד מעט היא לא תהיה שקטה

מתחילים לבנות שם בחול רמפות לאופניים ונעשה שם צרות.
 

Shugyman

New member
היום קפצתי שם עם חבר ועשיתי רעש

זרקו עלינו ביצים וקראו למשטרה. כן בר ושי זו הייתה המשטרה ששמעתם.
 
למעלה