חבל מאד.
אבל כשאתה כותב בסגנון זה אתה מרויח את קיומך כאן ביושר (אם כי מבחינת אמונתי, היה עדיף שלא תעשה זאת). עדיין לא קיבלתי הסבר מניח את הדעת מדוע כאן אתה מתלהם ומזכיר לאנשים בכל עת מה דעתך על רמתם המוחית - ואינך עושה זאת בפורום כישוף ומאגיה, למשל ? <כמובן יש עוד כמה דברים לתקן אצלך> - ומה דעתך על עצמך ? <לא זה לא התבטא בהיירוגליפים> - הציטוט שהבאת מתייחס לדיאלקטים השונים במצרית עצמה ולא ביחס לשפות אחרות. לא? מלבד זאת, במצרים היה נהוג גם כתב היירטי וכן כתב היתדות. מה לגביהם ? <יכולת לדבר בנשימה אחת על בני גזר, בני אשקלון ובני ישראל.> - לא. גזר ואשקלון הם שמות מקומות, ישראל הוא שם עם, כמו שלא תוכל לומר ירושלמים ופועלים זרים בנשימה אחת. <אוגריתית היא האם של שפות כנען> - צר לי. הבאתי מקור, אני רשאי להסתמך עליו. כמו כן 'אל' הוא מוטיב שמי מובהק גם בשמות אנשים (אטלס כרטא 26). <יש הטוענים מאסכולת וולהאוזן שהחומש נערך ע"י עזרא.> - אך חלקו היה מוכר לפחות בימי יאשיהו. <קרא על הסקירה של הרצוג על ארכיאולוגיה מקראית.> - קראתי. וקראתי גם את תגובתו של זרטל, במאמרי 'הידען'. <Hmm it makes you wonder.> - absolutely no. בעיני אין כל השוואה בין אל השמש לא-ל המופשט של היהדות. <אז אנו מסכימים שהמצרים כן תיעדו אירועים מאותה תקופה.> - כתבתי בצורה די בהירה שהיה זה 300 שנים לאחר ההיקסוסים. <וליקובסקי אינו היסטוריון ולכן אינו בר-פלוגתא בנושא.> - אוֹה ! אז גם אני לא בר-פלוגתא על הקביעה ההיסטורית המקובלת בעניין יציאת מצריים וההתנחלות. אשר לך - איני יודע. אני אישית בודק כל טענה לגופה - במסגרת יכולתי המצומצמת - ווליקובסקי כידוע לא נדחה בגלל שלא היה היסטוריון... <אין מחלוקת על כך שהמצרים שלטו גם בכנען ומלכי ערי-המדינה היו שולחים להם עבדים.> - מצוין. אז למה לטעון כי הישראלים כלל לא היו במצרים ? <אבל, הא לך גם תעודות:> - מעניין, מדוע הם השתמשו בכתב החרטומים ולא בכתב היתדות ? על כל פנים אין ראיה לניהול ניירת ממשלתית. [לא ראיתי שששי היה היקסוסי, אם כי זה מוכרח מהתאריך].
אבל כשאתה כותב בסגנון זה אתה מרויח את קיומך כאן ביושר (אם כי מבחינת אמונתי, היה עדיף שלא תעשה זאת). עדיין לא קיבלתי הסבר מניח את הדעת מדוע כאן אתה מתלהם ומזכיר לאנשים בכל עת מה דעתך על רמתם המוחית - ואינך עושה זאת בפורום כישוף ומאגיה, למשל ? <כמובן יש עוד כמה דברים לתקן אצלך> - ומה דעתך על עצמך ? <לא זה לא התבטא בהיירוגליפים> - הציטוט שהבאת מתייחס לדיאלקטים השונים במצרית עצמה ולא ביחס לשפות אחרות. לא? מלבד זאת, במצרים היה נהוג גם כתב היירטי וכן כתב היתדות. מה לגביהם ? <יכולת לדבר בנשימה אחת על בני גזר, בני אשקלון ובני ישראל.> - לא. גזר ואשקלון הם שמות מקומות, ישראל הוא שם עם, כמו שלא תוכל לומר ירושלמים ופועלים זרים בנשימה אחת. <אוגריתית היא האם של שפות כנען> - צר לי. הבאתי מקור, אני רשאי להסתמך עליו. כמו כן 'אל' הוא מוטיב שמי מובהק גם בשמות אנשים (אטלס כרטא 26). <יש הטוענים מאסכולת וולהאוזן שהחומש נערך ע"י עזרא.> - אך חלקו היה מוכר לפחות בימי יאשיהו. <קרא על הסקירה של הרצוג על ארכיאולוגיה מקראית.> - קראתי. וקראתי גם את תגובתו של זרטל, במאמרי 'הידען'. <Hmm it makes you wonder.> - absolutely no. בעיני אין כל השוואה בין אל השמש לא-ל המופשט של היהדות. <אז אנו מסכימים שהמצרים כן תיעדו אירועים מאותה תקופה.> - כתבתי בצורה די בהירה שהיה זה 300 שנים לאחר ההיקסוסים. <וליקובסקי אינו היסטוריון ולכן אינו בר-פלוגתא בנושא.> - אוֹה ! אז גם אני לא בר-פלוגתא על הקביעה ההיסטורית המקובלת בעניין יציאת מצריים וההתנחלות. אשר לך - איני יודע. אני אישית בודק כל טענה לגופה - במסגרת יכולתי המצומצמת - ווליקובסקי כידוע לא נדחה בגלל שלא היה היסטוריון... <אין מחלוקת על כך שהמצרים שלטו גם בכנען ומלכי ערי-המדינה היו שולחים להם עבדים.> - מצוין. אז למה לטעון כי הישראלים כלל לא היו במצרים ? <אבל, הא לך גם תעודות:> - מעניין, מדוע הם השתמשו בכתב החרטומים ולא בכתב היתדות ? על כל פנים אין ראיה לניהול ניירת ממשלתית. [לא ראיתי שששי היה היקסוסי, אם כי זה מוכרח מהתאריך].