זאת שאלה טובה
כיוון שהיא נוגעת במהות היות האדם יהודי. מהו יהודי, זאת שאלה שהעם היהודי חייב לפתוח ולדון עלייה, ולמצוא תשובה שתניח את הדעת. אני אישית מאמין שיהודי הוא אדם שנולד לאב יהודי או לאם יהודיה. וזהו. אין אפשרות להיהפך ליהודי. זאת לא בחירה. אם אדם שאינו יהודי רוצה להיות יהודי, עליו להתגייר כביכול, כשהמשמעות היא שעליו לקבל על עצמו את תרי"ג המצוות וללכת בדרך של הרבנים. אז איפה הדבר מעמיד את היהודי החילוני? הוא נולד יהודי אך לא מקיים את המצוות, האם הוא יהודי? ואם זה שיתגייר אחרי מספר שנים רוצה להיות חילוני? האם הוא עדיין יהודי? הרי הגיור הותנה בכך שהוא יקיים את תרי"ג המצוות. היות אדם יהודי, הינו דבר שעובר בירושה מאחד ההורים. עפ"י התנ"ך היהדות של האדם עוברת דרך האב. הבעייתיות שמצאה היהדות(ולכן יהודי נחשב רק לפי האם ולא לפי האב) היא שיכול להיות מצב שהאישה נאפה עם לא יהודי ואז מה? הבן לא יהיה יהודי, למרות שהוא גודל וחונך בבית יהודי, לכן היהדות הרבנית תיקנה שיהדותו של אדם תקבע לפי האם. החשיבה שכל מה שהיה לפני ישוע כבר לא רלוונטי, היא בעלת זקן ארוך, עם תיאולוגיה שיקרית שנקראת התיאולוגיה התחליפית. הדבר לא נכון.
כיוון שהיא נוגעת במהות היות האדם יהודי. מהו יהודי, זאת שאלה שהעם היהודי חייב לפתוח ולדון עלייה, ולמצוא תשובה שתניח את הדעת. אני אישית מאמין שיהודי הוא אדם שנולד לאב יהודי או לאם יהודיה. וזהו. אין אפשרות להיהפך ליהודי. זאת לא בחירה. אם אדם שאינו יהודי רוצה להיות יהודי, עליו להתגייר כביכול, כשהמשמעות היא שעליו לקבל על עצמו את תרי"ג המצוות וללכת בדרך של הרבנים. אז איפה הדבר מעמיד את היהודי החילוני? הוא נולד יהודי אך לא מקיים את המצוות, האם הוא יהודי? ואם זה שיתגייר אחרי מספר שנים רוצה להיות חילוני? האם הוא עדיין יהודי? הרי הגיור הותנה בכך שהוא יקיים את תרי"ג המצוות. היות אדם יהודי, הינו דבר שעובר בירושה מאחד ההורים. עפ"י התנ"ך היהדות של האדם עוברת דרך האב. הבעייתיות שמצאה היהדות(ולכן יהודי נחשב רק לפי האם ולא לפי האב) היא שיכול להיות מצב שהאישה נאפה עם לא יהודי ואז מה? הבן לא יהיה יהודי, למרות שהוא גודל וחונך בבית יהודי, לכן היהדות הרבנית תיקנה שיהדותו של אדם תקבע לפי האם. החשיבה שכל מה שהיה לפני ישוע כבר לא רלוונטי, היא בעלת זקן ארוך, עם תיאולוגיה שיקרית שנקראת התיאולוגיה התחליפית. הדבר לא נכון.