זה כל אחד אומר או לפחות חושב על הפרשנות שלו.פרשנות יחידה העומדת במבחן העובדות כולן.
כל פרשנות אחרת,
לוחקת בחשבון רק חלק מהעבדות, אותו חלק שהפרשן בוחר.
או במלים אחרות,
דמגוגיה זולה לאספסוף.
זה כל אחד אומר או לפחות חושב על הפרשנות שלו.פרשנות יחידה העומדת במבחן העובדות כולן.
כל פרשנות אחרת,
לוחקת בחשבון רק חלק מהעבדות, אותו חלק שהפרשן בוחר.
או במלים אחרות,
דמגוגיה זולה לאספסוף.
"עובדות" כמו ה"עובדות" שעליהן היטלר ביסס את המאין קאמפ ו"עובדות" כמו ה"עובדות" עליהן התבססה התעמולה של גבלס.מה שהבאתי הן עובדות,
ורק טיפש יכול להצמיד להם ערכים.
בדרך כלל מספיק שיהודי יחלק שבחים ליאסר ערפאת ימח שמו וזכרו כדי שיהיה חרא של טיפוס.אם אתה כן עם עצמך אז אתה חרא של טיפוס.
לא לכולם יש את האומץ האינטלקטואלי,בדרך כלל מספיק שיהודי יחלק שבחים ליאסר ערפאת ימח שמו וזכרו כדי שיהיה חרא של טיפוס.
אם הוא היה הופך את עורו הוא היה נלחם מלחמת חורמה בחמאס ובג'יהאד האסלאמי בדיוק כפי שרבין ז"ל והציבור הישראלי ציפו ממנו, אם אחדות ה"עם" הפלסטיני הייתה לו חשובה יותר מקידום השלום, הוא נשאר אותו אויב מר לאורך כך הדרך. אפילו בפרשת נתניהו הפרקליטות כועסת ששלמה פילבר לא נתן להם כלום בעדות שלו ומבטלת את הסכם המדינה איתו, כך שאפילו הפרקליטות לא מעוניית בעיסקת טיעון שלא נותנת כלום לתביעה, אז בשביל מה לישראל הסדר מדיני שלא משפר את הביטחון במילימטר? כפי שהפרקליטות לא צריכה עד מדינה שלא מעיד נגד שותפים לפשע, מדינה לא צריכה פרטנר לשלום שלא מפסיק את פעולות האיבה נגדה!!!לא לכולם יש את האומץ האינטלקטואלי,
להסתכל לאמת בפנים, כאשר היא לא נעימה.
והאמת בקשר לעראפאת מאד פשוטה.
עד אוסלו, הוא היה אויב מר.
באוסלו הפך עורו, ובדיוק כמו מנדלה, הגיע לו פרס נובל לשלום,
לאחר שישראל הפרה, חד צדדית, את אוסלו,
הוא חזר להיות אויב מר.
עזה צריכה להפוך לרצועת ביטחון סטריליתשם המלחמה: "מלחמת הנקם"
הבה נהיה כנים עם עצמינו. הסיבה העיקרית למלחמה היא רצון הנקמה של האספסוף.
בגלל רגשות הנקמה הרגנו בשבועות הראשונים למלחמה עשרות אלפי אזרחים,
והקמנו על עצמינו, ועל היהדות הבינלאומית, את כל העולם נגדנו, אויבים כידידים.
אחרי שבוע-שבועיים למלחמה בעזה, כשהגענו למצב האופטימלי (הרשמי של הממשלה),
שחמאס לא חלש מדי (נגד אש"ף ומדינה פלסטינית), ולא חזק מדי (שיוכל לתקוף אותנו),
המשכנו במלחמה, נגד האינטרס הישראלי, אך ורק בגלל שתאוות הנקם של האספסוף עדיין לא שבעה.
כמה עולה לנו "מלחמת הנקם" בפצועים, הרוגים, אנטישמיות עולמית, הפיכת ישראל למצורעת?
כמה עוד חייבים להקריב, עד שרגשות הנקם של האספסוף ישבעו,
והממשלה תוכל להתפנות משיקולי בחירות, לשיקולים של האינטרס הישראלי.
גם מלחמת ארה"ב באפגניסטאן לאחר פיגועי 11.9.2001 הייתה מלחמת נקם?שם המלחמה: "מלחמת הנקם"
הבה נהיה כנים עם עצמינו. הסיבה העיקרית למלחמה היא רצון הנקמה של האספסוף.
בגלל רגשות הנקמה הרגנו בשבועות הראשונים למלחמה עשרות אלפי אזרחים,
והקמנו על עצמינו, ועל היהדות הבינלאומית, את כל העולם נגדנו, אויבים כידידים.
אחרי שבוע-שבועיים למלחמה בעזה, כשהגענו למצב האופטימלי (הרשמי של הממשלה),
שחמאס לא חלש מדי (נגד אש"ף ומדינה פלסטינית), ולא חזק מדי (שיוכל לתקוף אותנו),
המשכנו במלחמה, נגד האינטרס הישראלי, אך ורק בגלל שתאוות הנקם של האספסוף עדיין לא שבעה.
כמה עולה לנו "מלחמת הנקם" בפצועים, הרוגים, אנטישמיות עולמית, הפיכת ישראל למצורעת?
כמה עוד חייבים להקריב, עד שרגשות הנקם של האספסוף ישבעו,
והממשלה תוכל להתפנות משיקולי בחירות, לשיקולים של האינטרס הישראלי.
לא?גם מלחמת ארה"ב באפגניסטאן לאחר פיגועי 11.9.2001 הייתה מלחמת נקם?
אני שואל את הנרי ה"מומחה" לפסיכולוגיה של עמים במדינות דמוקרטיות.
המומחיות היחידה שלו היא בענייני פרות.אני שואל את הנרי ה"מומחה" לפסיכולוגיה של עמים במדינות דמוקרטיות.
חחח, אני יודע . אבל ללא כל קשר לכך (יסלח לי הגולש ואיני מעונין לרכל עליו כאן איתך) אבל אותי דעתו דווקא ממש לא מעניינת. גם לא אם היא כביכול מקצועית) אני שואל לדעתך . זאת מהטעם הפשוט שבמחשבה ראשונית נלענ"ד שהתשובה בהחלט יכולה להיות חיובית, לפחות באופן חלקי (אם כי זה נכון יותר ביחס לעירק מאשר לאפגניסטן כנראה). אני פשוט לא רואה פסול מיוחד בכך.אני שואל את הנרי ה"מומחה" לפסיכולוגיה של עמים במדינות דמוקרטיות.
אכן במציאות אין קו ברור שמפריד בין צדק לנקמה, ועד כמה שמשפחת הקורבן של רצח או אונס תסביר שהעונש המקסימאלי שהם רוצים לרוצח או לאנס הוא בשם הצדק ולא בשם הנקמה, ברור שפסיכולוגית יש להם רצון לנקמה שהוא דבר טבעי גם אם אנשים ומדינות מנסים להתער ממנו, מי שכואב לו מחפש לא רק לתקן את העוול אלא גם לנקום, כמו שברור שאחרי שברוך גולשטיין היה כבר כפות ומנוטרל רצחו אותו מתוך נקמה ולא כי חששו שהעונש שיקבל יהיה קל מדי או שהתנאים בכלא טובים מדי, גם לפי כתב האישום וההרשעה אלאור אזריה הודה שהרג את המחבל מתוך נקמה ובמקרה של נתן זדא אפילו ממערכת המשפט הפרו ערבית בישראל לא הצליחו להסתיר שהערבים שרצחו אותו פעלו מתוך נקמה.חחח, אני יודע . אבל ללא כל קשר לכך (יסלח לי הגולש ואיני מעונין לרכל עליו כאן איתך) אבל אותי דעתו דווקא ממש לא מעניינת. גם לא אם היא כביכול מקצועית) אני שואל לדעתך . זאת מהטעם הפשוט שבמחשבה ראשונית נלענ"ד שהתשובה בהחלט יכולה להיות חיובית, לפחות באופן חלקי (אם כי זה נכון יותר ביחס לעירק מאשר לאפגניסטן כנראה). אני פשוט לא רואה פסול מיוחד בכך.
"בין צדק לנקמה" אכן אין קו ברור. אולם בין צרכי בטחון* לנקמה יתכן קו כזה. תיאורטית לפחות.אכן במציאות אין קו ברור שמפריד בין צדק לנקמה
אם אני זוכר נכון אך לא בדקתי כעת, הרוצחים אף הועמדו על כך לדין.במקרה של נתן זדא אפילו ממערכת המשפט הפרו ערבית בישראל לא הצליחו להסתיר שהערבים שרצחו אותו פעלו מתוך נקמה.
טוב זה כבר בינך לבינו. אני כאמור קצת פחות מתעניין בדבריו ודעותיו. זאת גם בגלל שלא ניתן לקרוא יותר מרבע פוסט שלו בלי שלל התנשאויות וכינויי גנאי, גם בגלל שדבריו פעמים רבות פשוט לא נכונים או למצער לא מדויקים, וגם בגלל שמבלי לפגוע באיש וב"מומחיותו", הוא פשוט קצת פחות מעניין אותי כעוכר ישראל מובהק.אבל מעניין אותי אם הוא חושב שזה כל כך פרימיטיבי שישראל רוצה לנקום את השבעה באוקטובר האם זאת גם דעתו על הרצון האמריקאי לנקום את פיגועי מגדלי התאומים, או לחלופין איזה תגובה לדעתו מספיק מידתית כדי שזו תהיה תגובה לגיטימית לטבח ולא "מלחמת נקם".
זה היה שילוב של צורך וטימטום.גם מלחמת ארה"ב באפגניסטאן לאחר פיגועי 11.9.2001 הייתה מלחמת נקם?
ממשלת הטאליבאן באפגניסטאן לא הייתה בעלת ברית של אל קעאידה?זה היה שילוב של צורך וטימטום.
הצורך - להלחם בפונדמטליזם המוסלמי שאיים על העולם.
הטימטום - להלחם בעיראק ובאפגניסטאן, במקום באל-קעידה.
ארה"ב ניצחה את המלחמה,
רק לאחר שאובאמה הצליח להפוך את הטימטום של בוש,
לשנות ראש ממשלה תומך אל-קעידה בעיראק,
ולתרום את העיראקים, במיוחד הכורדים, למלחמה באל-קעידה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.