שמתם לב שמאז שנחשפה האמת מוחמד ושות'

גידעון1

New member
שמתם לב שמאז שנחשפה האמת מוחמד ושות'

נעלמו כליל? אומנם ניתן לומר שלא תמיד יש לאנשים זמן לפורום אבל בכל זאת כבר עברו 4 ימים ואין קול מאף אחד. אולי מוחמד וחברים יצאו לחופשה מאורגנת ויחזרו רק לאחר שהשרשור הקודם ישקע במצולות?? מצד שני כל ההאשמות המכוערות שלהם על "טבח" ו"פשעים נגד האנושות" שהתגלו כחסרות כל בסיס, לא פלא שמוחמד וחברים לא מעיזים לכתוב כאן יותר.
 

DIGITAL MAN

New member
שכחת לציין שקרא לנו גם

רוצחי ילדים מעניין מתי הוא יחזור לפורום ועל מה הוא יכתוב, הוא בטח מחכה לעוד "פאשלה" של צה"ל
 

אושרי 7

New member
אל תבלבל תשכל,

הוא כתב כאן כמעט כל יום עד שהתפרסם השרשור ההוא
 

מוחמד5

New member
גמני שמתי לב ../images/Emo12.gif

זה עדיין טבח ורצח של ילדים . גמני ראיתי את הסרט .מעניין שלקח לדובר צה"ל כמה ימים עד שפרסם את הסרטון. ומה יש בסרטון ? כלום. מבחינצי כלום ,סתם צילום ללא תוכן. נרצחו בדם קר ארבעה בני משפחה אחת . * הערה ! חשבתי שיודעי הכל יודעים איפה היינו
ולמה לא כתבנו
אגב, סלטעון לא יהיה בקרוב בפורום,הוא בחו"ל ,בקצה השני של העולם.
 

גידעון1

New member
תוך יומיים הסרט פורסם אז מה אתה מבלבל??

מן הסתם כל צמרת צהל צופה בסרט וגם הצמרת המדינית ובמקביל נערך תחקיר ואז משחררים הכל כמקשה אחת לציבור. כנראה שאתה בתור חייל פעיל ואיש מילואים יכול ללמד את צהל איך לבצע תחקירים תוך מתן לוחות זמנים משלך
חמאס עם חומרי הנפץ שלו שמסתובבים באוכלוסיה אזרחית אשמים. המזלט עלה לאויר לאחר שמחבלי החמאס פתחו באש לעבר חיילי צהל. מה ציפית שצהל יעשה, יגיד להם תמשיכו לירות??
 

durbake

New member
מה אתה מקשקש מר קשקשן

מוזר אם זה כל כך ברור מהסרטון שהמשפחה נהרגה מפיצוץ מטען למה בצה"ל לא הצליחו להגיע לתשובה ברורה כבר מהתחקיר הראשון והחליטו על תחקיר נוסף: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3538010,00.html ממה שאני ראיתי בסרטון אין שום פיצוץ משנה בטיל השני שהרג את המשפחה, המשפחה נטבחה על ידי טיל של צבא הכיבוש.
 

גידעון1

New member
הכתבה הזאת מחזקת באופן מהותי את דבריי

לא מדובר בתחקיר נוסף אלא בהשלמות נוספות כדי לוודא באופן מלא שאין לנו יד בהרג המשפחה. אם כבר דווקא ההשלמות האלו צריכות להראות לך עד כמה לצהל חשוב לחתור לאמת באופן מוחלט. מומלץ שתקרא את כל הכתבה ותראה שהתחקיר קובע את מה שנאמר קודם לכן. כל הכבוד לצהל שהוא מוודא היטב את אשר קרה. כאמור תודה על הכתבה כי היא בהחלט חזקה את דבריי שלא ניתן ישר לפרסם תחקיר. שים לב שמוחמד אפילו לא הסכים להמתין יומיים אז הנה הוא קיבל תוצאות ביניים.
 

גידעון1

New member
תגיד לי אתה נורמלי?? פשוט תתבייש לך

ולא אכפת לי שתחסום אותי בגלל זה!! איפה הצדקתי מותם של ילדים?? בושה וחרפה תתבייש לך. החמאס הרס לפלסטינים כל תקווה, החמאס אשם בהרג המשפחה על לא עוול בכפה. הטרוריסטים הארורים קטפו ילדים חפים מפשע. רק בגלל שאני מראה לך שאת האצבע המאשימה אתה צריך להפנות לחמאס אתה מעיז לומר עלי דברים כאלה?? תתחיל לעשות חשבון נפש עם עצמך ותחשוב פעמיים לפני שאתה מקליד דברים נפשעים כאלה. מעולם לא הצדקתי ולעולם אני לא אצדיק דברים כאלה ומה שאתה עושה כאן זה פשוט הוצאת לשון הרע.
 

מוחמד5

New member
תתבע אותי

לא ראיתי אותך מגנה רצח של ילדים , או חפים מפשע ערבים. תראה לי הודעה גינוי שלך. איך אמרה היום שולמית אלוני בטלויזיה ? מי שהורג חפים מפשע ,ידיו מלאות בדם . לך תספור ידיים ................
 

גידעון1

New member
זה שלא ראית אותי מגנה זה לא אומר שאני בעד

חיסול של ילדים!! פשוט לא יאמן. לך לדף הקודם ותראה מה רשמתי על המשפחה שנהרגה עוד לפני שהתפרסמו הממצאים.
 
למעלה