שעור פרטי במתמטיקה

הם בטח מצולמים מספר אחר

כדאי לברר מאיזה ספר. אם לא תדעי ממה בדיוק מלמדים לא תוכלי למצוא חלופות. תראי החומר של כיתה ז בסיסי ביותר. מה שברור שעל מנת להשלים ולהדביק את הפער צריך כמה שיעורים בשבוע. לכן כדאי לחפש אופציה זולה. לכן הצעתי כן לראות איך אפשר לנצל את האי טיצ'ר שניתן חינם. הרי אפשר לקבל שם כל ערב עזרה בשיעורי בית.
 

noa128

New member
נכנסתי לאתר ושמתי במועדפים

הערב כשהשרוע והסטודנט יהיו בבית אציע לו לעשות שיעור ניסיון ואם נראה שזה מוצלח ומתאים לו אברר איתם את מהות ההתקשרות עם העירייה ונושא מתן השירות חינם אצלנו (והאם זה רק בתיכונים או גםבחטיבות ומה בדיוק זה כולל). קודם נבדוק שזה באמת מתאים לו. ותודה
 

לירזי 6

New member
זה רעיון מצוין.

הבן שלי מקבל עזרה קבועה מתלמיד תיכון והתוצאות מאוד טובות. (הוא כבר הגיע למצב שהוא מקדים את הכיתה במעט). אנחנו משלמים לו 30 ש"ח לשיעור.
 

noa_f

New member
פחות מ-30$ לשעה, למה שלא תהיה

שווה את זה? אקדמאית, בעלת נסיון. תזכירו לי כמה שילמתם לטכנאי (כן, אחד שעשה איזה קורס) של הטלויזיה / מכונת כביסה / אינסטלטור שהגיע אליכם?
 

מירי,

New member
פחות מ-30$!!!

על כל ההתקנות של המחשב שילמתי פחות מ-200 ש"ח- וזה לוקח יותר משעתיים ברוטו.
 

noa128

New member
טכנאי זה לא פעם-פעמיים בשבוע

באופן קבוע... הייתי נאיבית אם קיוויתי שאם זה משהו קבוע היא תרד קצת במחיר.... להוציא עוד 1000 ש"ח בחודש רק עליו לשיעורים פרטייים זה כבד עליי.
 

noa_f

New member
פעם פעמיים קבוע - עד מתי?

וכל פעם ביטול פה, ביטול שם (כי יש ארוע, כי הילד חולה). אין שום סיבה שמורה אקדמאית תרוויח פחות ממהנדס, והללו מרוויחים ה-ר-ב-ה יותר מהסכום הנ"ל לשעה ועל פרוייקטים של מאות שעות... נכון שפה זה יוצא מהכיס שלנו ובעיקר בגלל שהמערכת הציבורית ה"חינמית" לא עבדה מספיק טוב, אבל זה לא משנה. אני משלמת לעוזרת שלי 35 ש"ח לשעה, ויש לה 4 שעות שבועיות (פלוס נסיעות, פלוס ביטוח לאומי, פלוס פיצויים - בעתיד). וזו סתם מישהי עם השכלה תיכונית (אולי).
 

noa128

New member
עד מתי? לפחות כמה חודשים

עד שנראה שהוא שולתתתת!! ובטוח בעצמו. מקווה מאד ששיטת לימוד המתמטיקה בביה"ס הזה ומס' השעות בשבוע אינם כאלה המחייבים קביים קבועים של מורה פרטית כדי לעמוד בדרישות... מהפופולריות של נושא השיעורים הפרטיים בקכב תלמידי השכבה והידיעה שכווולם כולל החזקים מגובים בהם, אני חוששת שנגלה שמדובר בקביים קבועים. הלואי שאתבדה.
 

noa128

New member
והשאלה הנשאלת היא

האם הוא ימשיך להיות טוב גם בלי השיעורים הפרטיים?
 

חוה 1

New member
פסיכולוג לוקח פי 3

ומורה טובה בהחלט שווה את המחיר. אנחנו משלמים למורה פרטית באנגלית 100 שקלים וזה ממש לא מוגזם. אפשר תמיד ללמוד בזוג ואז המחיר יורד.
 

לורליי43

New member
יכול להיות שהוא צריך הוראה מתקנת

במתמטיקה.אצלינו ב"בית ניצן" יש חוגים של הוראה מתקנת במתמטיקה. גם אצלכם יש משהו דומה (אם זה בזוגות אז זה בכל מקרה מוזיל). אם לא, הייתי מנסה לברר דרך מתי"א אצלכם בעיר מה האפשרויות.
 

noa128

New member
מממ.. עד היום אף אחד לא העלה

אפילו חשד ללקות למידה שקשורה לזה, אנחנו כרגע במקום שמדבר על קושי במתמטיקה שנובע מהמעבר מיסודי לחטיבה, עם כל מה שזה אומר מבחינת הקושי של החומר והעומס שלו. מצד שני הוא עובר ממש בימים אלה איבחון דידקטי ע"י מנהלת ניצ"ן הרצליה (האיבחון יסודי ביותר ונמשך 3 מפגשים, אחד כבר היה). אני מאמינה שאם יש שם לקות היא ודאי תאמר לנו.
 

לורליי43

New member
אנחנו עשינו אבחון דידקטי

התוצאה יצאה סבירה לגמרי ולא הסבירה את הקושי, ובכל זאת נוצר קושי במתמטיקה- שהרגשנו שצריך מורה שהוא יותר ממורה "רגיל", אלא עם אויינטציה של קשיי למידה, שיכול לחשוב על דרך יותר מקורית להעביר את החומר הנלמד.
 
למעלה