שרשור איחורי טיסות שלכם!
אךךך.. תמיד רציתי לפתוח שרשור כזה.. כמעט לכל אחד שטס היה איזה איחור מיוחד.. משהו שהוא זוכר ממש לרעה... שתפו אותנו לי יש 2 סיפורים מחברת TED (של יונייטד איירליינס) מהקיץ האחרון. הראשון, בשדה DULLS בוושינגטון, החל כרגיל, עליה למטוס, ניתוק השרוולים, דחיפה הנעה, הסעה למסלול.. רק כשפתאום אנחנו רואים שהטייס העמיד את המטוס בצידי המסלול ומטוסים שעמדו אחרינו בתור להמראה עוקפים אותנו וממריאים. נשארנו דקות ארוכות עם המון סימני שאלה, עד שטייס הודיע במערכת הקריזה שיש איזו בעיה במעצורים, שמשהו שם מגיע לחום של מעל 300 מעלות פארנהייט, ושהוא טייס של המטוס הזה כבר 5 שנים (A320) וזה לא קרה לו אף פעם. חזרנו לשרוול אך החליטו לא להוריד אותנו ולחכות שהמשהו הזה שם יתקרר.. ואכן התקרר, מילאו לנו עוד דלק והמטוס יצא לדרכו (אורלנדו) באיחור של שעתיים כמעט. אין לכם מושג איך פחדתי בעצירה..
הסיפור השני, עדיין לא החלטתי אם הוא עצוב או מצחיק... אבל אני אספר אותו אם תהיה היענות לטופיק הזה ספרו קצת משלכם! יום טוב לכולם
אךךך.. תמיד רציתי לפתוח שרשור כזה.. כמעט לכל אחד שטס היה איזה איחור מיוחד.. משהו שהוא זוכר ממש לרעה... שתפו אותנו לי יש 2 סיפורים מחברת TED (של יונייטד איירליינס) מהקיץ האחרון. הראשון, בשדה DULLS בוושינגטון, החל כרגיל, עליה למטוס, ניתוק השרוולים, דחיפה הנעה, הסעה למסלול.. רק כשפתאום אנחנו רואים שהטייס העמיד את המטוס בצידי המסלול ומטוסים שעמדו אחרינו בתור להמראה עוקפים אותנו וממריאים. נשארנו דקות ארוכות עם המון סימני שאלה, עד שטייס הודיע במערכת הקריזה שיש איזו בעיה במעצורים, שמשהו שם מגיע לחום של מעל 300 מעלות פארנהייט, ושהוא טייס של המטוס הזה כבר 5 שנים (A320) וזה לא קרה לו אף פעם. חזרנו לשרוול אך החליטו לא להוריד אותנו ולחכות שהמשהו הזה שם יתקרר.. ואכן התקרר, מילאו לנו עוד דלק והמטוס יצא לדרכו (אורלנדו) באיחור של שעתיים כמעט. אין לכם מושג איך פחדתי בעצירה..