שרשור היום לגבי הכל

שרשור היום לגבי הכל

היי כולם, אני בדיוק עכשיו יענה למסרים ששלחתם לי ...תודה רבה לכולם ובשביל הכיף , פתחתי שרשור שבו אתם יכולים לדבר איתי או עם מי שיכנס ובכלל על מה שתרצו... דברו חופשי...ברגע שאני יראה את ההודעות אני יענה ...
 

נטושש123

New member
רועייייי

אתה כל-כך חמוד!!!!!!1 אני מתה עליךךך!! אתה משחק פשוט מ-ד-ה-י-ם
 
שלום רועי,

אתה יכול לענות לי על השאלה: האם אפשר לראות את הפרק של אתמול ושל היום באינטרנט,באיזשהו אתר? אתה שחקן מעולה,וכל השחקנים מעולים. יום טוב.
 
תודה רבה...

את יכולה לראות קטע קצר מהפרק הקודם באתר שלנו...ואת הפרק שפספסת תוכלי לראות ביום שישי בשידור החוזר...
 

Refael30

New member
מה המצב רועי ?!!

הכל בסדר ? תגיד השמועות ,עליך ועל ספיר,דייט,זה נכון ?!???!?!
 

Refael30

New member
הסדרה לא משודרת באינטרנט !!!!

הסדרה משודרת בערוץ "יסבבה". שידור חוזר של הפרקים בסופ"ש ביום שישי בשעה 14:30. באינטרנט אין מצב שזה יישודר. כן הוא כאן הוא עונה למסרים שאנשים שלחו לו,ותכף ייענה לשרשור שפתח . ואדוני, יש פורום מיוחד להראל סקעת!
 

Refael30

New member
?!

אני לא מישאתה חושב . הטמבל ההוא מבית ספר ... אני איש אחר ... אני רק מזכיר לך את החוקים באם לא קראת. תנתק איתי מגע שומע ? להתראות .
 

Refael30

New member
בית מישכן להראל סקעת!!

הלו , אתה לא רודף אחריי לכל מקום ? פתאום התחלת לאהוב ראש גדול ? או אולי כי באת לכאן כי לא היה לך מבקירם באתר ? אני לא אפתח כאן את המריבות שלנו לעיני כל . את תיק המריבות אני אשאיר במגירה נעולה . וזהו . תעשה מה שאתה רוצה,רק אל תתפלא אם ייחסמו אותך כי לא קראת חוקים. תהנה כאן,אבל אל תגיב להודעות שלי. שומע ?!??!!! להתראות . אל תגיב הלודעה הזאת. אתה האויב ,וכולם יודעים את זה . כולם גם יידעו .
 
?!

אל תחשוב שאני בא לפה לפורום,רק בגללך. אתה לא שווה את הרמה הזאת שאני ירד אליה. כולם מכירים אותך מהאינטרנט מישהו אחר,אבל אם הם יידעו מי אתה (אמיתי) הם יגעלו ממך.אז תירגע אדון רפאל,אתה כזה
קטן הבנת??!! ועוד האנשים האלו יכירו אותך מהרגע הזה הבנת......
 

Refael30

New member
תגובה לליאור האפס

טוב ליאור הבנו את הקטע שלך!! מה אתה רוצה להראות כאן שאתה מטומטם?!? ואני לא אחד החברים הקטנים שלך שאתה יכול להסתלבט עליהם מתי שבא לך.. ואם אני רוצה חבר טוב אז אני בטח אבל בטח לא ארצה אותך!! ואל תשחק אותה עלי טוב??! מה זה הפוזות האלה??! מה אתה מנסה להשיג כאן לא הבנתי אה?!? יחתיכת אפס מאופס זה מה שאתה שווה וכדאי לך מאוד לשמור על הפה שלך ולהרגע.. כי אתה היחיד שאוכל אותה בסיפור הזה..ושכולם יכירו את האופי המסריח שלך.. אז אני אזכור לצחוק. מרפאל-שמשיב מלחמה יא אפס!
 
חחח

קצת הגזימו עם העניין הזה... אבל ספיר ואני יצאנו ושנינו יכולים לדבר על זה בכיף...אין משהו מיוחד בגדול...
 

נטושש123

New member
רועי, מושלם שלי

אתה לא יודע איך קראת אותי לפני כמה ימים, בפרק שאתה ותומר (אדם) דיברתם בקפיטריה על ריטה ואז התחלת לשיר "תפתח חלון..." פשוט ה-ר-ג-ת אותי מצחוק,חיחיחיח
 
למעלה