שרשור השאלה הקטנה

אני טס לגרמניה עוד שבועיים

ורציתי לדעת אם יש מצב שWWE יבואו לשם או לסקנדינביה במסגרת היט או ולוסיטי.. יש מצב? וגם, אם מישהו יודע על מקומות טובים בגרמניה או סקנדינביה שקשורים לרסלינג לצפייה בדברים וקניית דברים אולי..
 

Brockster

New member
טס לגרמניה/סקנדינביה עוד שבועיים?

אל תגיד לי שאנחנו טיסם ביחד
באיזה תאריך אתה טס, ולאיפה בדיוק?
 

Swanton Bomb

New member
מה זאת אומרת יחזור?

אם הוא חוזר לWWE זה כאילו שהוא היה ,עזב ויחזור ולא, הוא לא יגיע לWWE
 

MikeTyson

New member
שאלה לגביי אנדרטייקר

אם אנדרטייקר הסגול הוא המקורי והאפור הוא 'המזויף' אז למה היו קרבות של אנדרטייקר נגיד מול "ביג שואו" או הענק גונזאלס כשהוא בצבע אפור?
 

Swanton Bomb

New member
תשובה

אנדרטייקר האפור המזוייף פוטר ולכן טייקר חזר לצבעים האפורים שלו הוא היה צריך להיות סגול בסאמר סלאם 94 כדי שיבדילו, זה לא הצבע המקורי שלו. תחשוב טיפה בהיגיון.
 
לא נכון

ולפני שאתה אומר למישהו לחשוב בהגיון, תחשוב אתה בהגיון במה שאתה אומר. ולסיפור המסביר את זה: אנדרטייקר מ 1990 עד 1994 היה אפור שחור, ברויאל ראמבל 94 הוא הפסיד ליוקוזונה ונעלם - לאנדרטייקר היה קרב נגד גונזאלס ב93, אז זה הגיוני שהוא היה עדיין אפור שחור, ביג שואו לא היה אז בעולם הרסלינג בכלל (ביג שואו הגיע לWWE ב99 בכלל). טד דיביאסי טען שהוא החתים את אנדרטייקר והעביר אותו לצד שלו, כשדיביאסי הביא את האנדרטייקר זה היה בעצם האנדרטייקר המזויין (עדיין אפור שחור), לקראת סאמרסלאם פול ברר אומר שזה אנדרטייקר המזוייף ואומר שבסאמרסלאם הוא יביא את האנדרטייקר המקורי. בסאמרסלאם 94 פול ברר מביא את האנדרטייקר המקורי שהגיע לבוש כסגול שחור, אנדרטייקר המקורי - סגול שחור מנצח והמזוייף עף. מסאמרסלאם 94 עד סוף 96 אנדרטייקר היה סגול שחור. סוף סיפור.
 

AMITMUNK

New member
יש לי כמה שאלות

1. מה היה הפינישר של מיק פולי? 2. מישהו יכול לתאר תא המהלך שנקרא דרגון וויפ? ויש לי שאלה על סמאקדאון ורסוס ראו: מה המצב אצל אנדרטייקר לעשות טומבסטון או צוקסלאם? כי לסט רייד זה קל ולפני כמה ימים מישהנו אמר שנגיד אצל אדג' אפשר לשנות את הפינישר מה די די טי לספיר איך עושים את זה? אפשר לעשות את זה אצל מתאבקים אחרים? תןדה למי שעונה
 

Brockster

New member
ולי יש כמה תשובות

1. הפינישר המקורי של מיק היה הדאבל אנדרהוק DDT, כאשר יותר מאוחר, הוא הוסיף את המנדיבל קלאו , הלא הוא מיסטר סוקו. 2. סורי, לא זוכר. 3. מה המצב? צ'וקסלאם נמצא במהלכי הסיגנצ'ר של טייקר, זה לא פינישר, וטומבסון זה דווקא הפינישר הראשי, כאשר לאסט רייד זה המשני, שצריך ללחוץ L1 + כיוון. 4. אפשר לעשות את זה אצל כל מתאבק. כנס ל- CREATE A WRESTLER-> CREATE MOVESET, תבחר ב- SUPERSTARS-> אדג', ובפינישר, תחליף לספיר, למרות שזה אחד הפינישרים שהכי קשה לפגוע איתם. מקווה שעזרתי.
 

age of legands

New member
בקשר למה שאמרת על ספיר

ברגע שאתה מסיים את המשימות אתה מקבל את המהלכים של גולדברג שם יש ספיר בסרטון ולא תוך כדי ריצה
 

Brockster

New member
אבל- זה לא הספיר של אדג'

אז לא נכון להשתמש בו בתור הספיר של אדג'.
 
לפי מה שמצאתי

Dragon Whip זה הפינישר ההוא של שלטון בנג'מין, כאשר תופסים לו רגל והוא עושה את הבעיטה המסובבת.
 

ThEgReEnKiNg

New member
אני יודע למה זה זכור לך

כי ג'יי אר המניאק נהג לומר את זה כל 2 דקות: SHELTON WITH THE DRAGON WHIP רציתי לירות בו
 
למעלה