שרשור התוכנית השלישית

שרשור התוכנית השלישית


דברים כלליים, על המנטורים, מתמודדים, התגובות וכל מה שקורה בתוכנית - לכאן
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ממש לא... לא הזלתי דמעה על אף אחד מהם

זו שאביב אמר לי שהיא מתאמצת ומתוקה מדי – הסכמתי עם כל מילה שלו; היא הייתה די סתמית. הפלצן המתלהב מעצמו שלא מפסיק לשרבב אנגלית לכל משפט שני – הייתי לי תחושה שהוא לא יתקבל ונשמתי לרווחה כשהמנטורים לא אכזבו אותי; הוא היה מלא פוזה בצורה מחליאה והביצוע שלו נשמע כמו חיקוי למקור (רק נופל ממנו). הבחור מוונצואלה היה ממש חמוד אבל לא מיוחד או מעניין; הביצוע שלו לא התרומם, וצדק מי שאמר לו שהוא היה צריך ללכת על משהו דרום אמריקני סוחף ואז כנראה היה מתקבל.
 

droriko

New member
ככה קובעים איכות של זמר?

אם הוא גורם לך לבכות או לא ? למה הכל בימינו חייב ליהות עיסה של קיטש ודמעות? אסור סתם ליהות מגניב ?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, ככה משתמשים בניב לשוני שכיח. בדוק במילון.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני לא צריכה "להודות", זה מופיע בכרטיס שלי

ומשעשע אותי שאתה לא מסוגל להבין שימוש לשוני סגנוני או חושב שכן הזלתי דמעה על איזשהו מתמודד... בכל מקרה, מיציתי את ההודעות השליליות והמרירות שלך; הבנתי שאתה מנסה לעורר פרובוקציות בשקל, אבל רוב הפורום כבר הבין שאתה בסה"כ ליצן החצר ותו לא.
 

droriko

New member
אני כל המזן רואה אנשים שבוכים ממוזיקה

אני רואה את ה"מנטורים" בוכים, אני רואה מכרים שלי בוכים , אני רואה אנשים בפייסבוק שמספרים "כמה הם בכו כשדניאל התחילה לשיר" . מוזיקה איבדה לחלוטין את הסטיל שלה , המקום שלהם היום לרגש ולגרום לדמעות ,כי הכח הרי חייב לרגש היום , בגלל זה גם דוחפים לפני כל מועמד סיפור "קורע לב" מעברו . אותי אישית זה מגעיל . הטלוויזיה הפכה למסחרה של רגשות . סביר להניח שלא תראי בדה וויס מתמודד כמו גלעד כהנא למשל , כי הרי אנשים כמוכם לא ממש אוהבים את ליצני החצר כנראה .
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מי זה "אנשים כמוכם"? אתה בכלל לא מכיר אותי...

אבל אתה כ"כ אנטי שאתה כבר מצמיד לי אישיות נגדית שתוכל לתקוף... צר לי לאכזב אותך: אין לי פייסבוק, אני לא בוכה מאף תחרות טלוויזיונית, ולידיעתך, גם אני לא אוהבת את הסיפורים האישיים של המתמודדים בתכנית; הם לא מעניינים אותי, ולו הייתי צופה בהקלטה הייתי מריצה אותם בפאסט פורוורד קדימה. אני צופה בתכנית כי היא משעשעת אותי ואני נהנית לראות את האינטראקציה בין המנטורים ובעיקר לשמוע את היציאות של אביב. אבל נראה לי שאתה רק סובל, אז בחיי שלא ברור לי למה אתה צופה... (אה, בעצם אני יודעת: כדי שתוכל להיכנס אח"כ לפורום ולכתוב על כולם כמה הם מטומטמים ולהתנשא בכיף ולהרגיש נורא חכם, מיוחד ומבין במוזיקה).
 

droriko

New member
האמת שבכלל לא ציפית בתכנית האחרונה

פשוט ראיתי בתגובות האחרונות שהגבתי אז נכנסתי לפורום
 
התכוונתי לשלושת אלה שהראו מהר ברצף

מבלי להראות אותם לפני ומבלי להראות מה השופטים אומרים להם אחרי. לא אלה שליווינו אותם וראינו את כל הביצוע שלהם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם עליהם לא הזלתי דמעה...


למען האמת אני כבר לא זוכרת אותם, אבל הם היו טובים במידה שכולם טובים, לא משהו מיוחד שעורר בי פליאה שלא נבחרו. למען האמת זה דווקא היה נחמד לתקתק ככה, בלי כל הבלה בלה בלה לפני (עשיתי ניתוח אף / יש לי בעל / ילד / אישה / אימא / להקה / מסר לאומה / חזרתי בתשובה / נולדתי בארץ אחרת וכו') אם כי את תגובת המנטורים דווקא הייתי שמחה לשמוע, זה תמיד מעניין אותי. אבל אם יש משהו שאני מתבאסת ממנו בתכנית זה שלא נותנים לנו את הזכות לשפוט מועמד בלי לדעת עליו כלום. זה שאנחנו רואים ולא רק שומעים – מילא, אין מה לעשות, זו תכנית טלוויזיה; אבל כל ההקדמה הזו סתם מקלקלת לדעתי. הייתי מעדיפה לשמוע אותה אחרי. אני מבינה שעושים זאת כדי ליצור חיבור רגשי עם הצופה וכו', יש חוקים טלוויזיוניים ברורים לתכניות ריאליטי, אבל זה פן שאני ממש לא אוהבת (ולכן, אגב, לא צופה בתכניות ריאליטי הארד-קור, רק בכאלה שהן לא ממש החיים האמיתיים אלא אמנויות במה – תחרויות כישרונות למיניהן, רצוי מחול
).
 
זה היה אדיר אם לא היו נותנים לנו מידע

על המתמודדים עד אחרי הביצוע (או רק באינטרנט אפילו). עדיין יש נוסחאות ריאליטי שקשה להיגמל מהם. וגם צריך אומץ של הזכיינית במובן מסויים כדי לשבור תבנית שעובדת. אני חושב שאם היה אפשר, הייתי מחלק את התוכנית לשתיים: חלק ראשון של ת'כלס שבו יש את הביצועים והתגובות של המנטורים. חלק שני שישודר, נגיד, בלילה או ביום אחר, שבו יש את הראיונות לפני הביצועים וקצת סיפורים פיקנטריים עליהם... ועדיף כאלה משעשעים ומעניינים ולא "סוחטי דמעות". אז את צופה ב-So You Think You Can Dance?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יכול להיות שזה מוכתב מהפורמט ואין להם בררה?

אני תוהה... צפיתי באהבה גדולה ובאושר רב בגרסה הישראלית ("נולד לרקוד") עד שכנראה נמאס להם לשלם על הפורמט והם חירבו אותה והפכו אותה למשהו מטופש שלא הצליחו ואז הורידו אותה לחלוטין...
אין לי סבלנות לעקוב אחר התכנית בחו"ל אז כפיצוי אני מתנחמת ב"רוקדים עם כוכבים". אבל זה הרבה פחות שווה...
אני מעדיפה רקדנים מקצועיים וסגנונות מחול אחרים, ריקודים סלוניים לא עושים לי את זה. אם כי למען האמת בשנה האחרונה ג'ניפר גריי
התחרתה בארה"ב אז צפיתי בה באדיקות (רק בריקודים שלה) ובתכניות הגמר (ואז הופתעתי לראות בטטה מתחרה לצדה, עד שהבנתי שזו הבת של שרה פיילין ושהיו שם הצבעות פוליטיות). מזל גדול שהיא זכתה, היא הייתה פשוט מדהימה! חוץ מזה בזכות הצפייה בגמר גיליתי ש-ABC עשו "מחליקים עם כוכבים" שזה אותו הדבר רק על הקרח (הו אושר, הו חדווה!) ובה צפיתי באדיקות (בכל ששת הפרקים... זה היה נורא קצר למרבה הצער). אני חוששת שלא היה לזה די רייטינג אז לא עשו עונות נוספות (איזה מבאסים הם). חוץ מזה גיליתי שלפני כמה עונות שון ג'ונסון החמודה זכתה ב"רוקדים עם כוכבים", אז נכנסתי ליוטיוב וצפיתי גם בריקודים שלה. אני אוהדת אותה מאז בייג'ין 2008 כמובן (ומעריצה מתעמלות מגיל 11; התמכרתי באולימפיידת סאול). אני חולה על ריקוד ועל ספורט (למעט משחקי כדור). לא בעצמי חלילה (אני מאוד לא אתלטית) אבל צופה אדוקה... כל אולימפידה אני לוקחת שבועיים חופש מהעבודה ומזריקה יורוספורט לווריד
שחייה, אתלטיקה, קפיצות למים, בטרמפולינה וגולת הכותרת – התעמלות והחלקה על הקרח (בחורף, כמובן). בשניהם אני מעדיפה את ההארד-קור (התעמלות קרקע על פני אמנותית, החלקה אמנותית על פני ריקוד על הקרח) אבל צופה בכול כי צריך לנצל כל מה שנותנים... גם ככה למי שלא אוהב משחקי כדור אין במה לצפות רוב השנה (למעט תחרויות גדולות פה ושם) אז אני מסתפקת במה שיש (וביוטיוב). בקיצור, כל תחרות שמשלבת ספורט וריקוד עושה לי את זה בענק. אגב, יש בארה"ב סדרה על מתעמלות שנקראת Make it or Break it והיא חביבה למדי (אם כי סבונית מדי לצערי; יותר מדי "דרמה" ופחות מדי התעמלות... אבל שוב, זה מה יש אז עם זה ננצח). 'צטערת על החפירה... עכשיו תקופה חלשה, אין "רוקדים עם כוכבים", אין אולימפיידת חורף (אני סופרת לאחור לקיץ, אל דאגה) וגם אליפות העולם בהתעמלות כבר מאחורינו... אז בתקופת יובש זו מתנחמים ב-The Voice. את כוכב נולד מיציתי סופית בעונה 5 (וגם לפניה צפיתי רק בעונה 2 ובפרקים אקראיים פה ושם) ואת אמריקן איידול מעולם לא סבלתי, אבל ב-TV הפורמט השונה סקרן אותי כי חשבתי שיש לזה פוטנציאל להיות מעניין ומשעשע וצדקתי; התגובות של המנטורים עושות את התכנית, מבחינתי. נראה מה יהיה בהמשך... אני חוששת שזה יהפוך להיות כוכב נולדי להחריד, אבל נו שוין; אני נהנית כל עוד אני נהנית, לא מושקעת בזה נפשית.
 
אני לא יודע... בעקרון הכל יכול להיות, אבל

אני לא חושב שבפורמט המקורי מכריחים אותם לעשות את כל התוכניות מסביב בדיוק באותה צורה (אם כי אני לא יודע בוודאות). אז אין סיבה שהם יהיו מחוייבים לספר סיפורים על המתמודדים. זה עדיין קשה יותר לעשות שינויים שישנו את התבנית הרגילה של זה גם בלי שיחייבו אותך, זה כרגע נראה "כמו באמריקה" ואני מניח שזה מה שהם הלכו עליו. "נולד לרקוד" היה בדיוק הפורמט של SYTYCD או משהו שקשת עשו בערך כמו עם כוכב נולד? זה היה ממש מזמן אז האמת שאני כבר לא זוכר בדיוק איך זה הלך... אין לך סבלנות לעקוב אחרי תוכניות בחו"ל אבל את בכל זאת עושה את זה
האמת שהתחלתי לראות SYTYCD רק מהעונה האחרונה וממש אהבתי. אבל יש עוד זמן עד העונה הבאה
אני משתדל לא להיסחף ליותר מידי תוכניות בבת-אחת פשוט כי אין לי מספיק זמן. החלקה על הקרח, גם אמנותית וגם ריקוד, מלחיצים אותי ממש. אני פשוט כל הזמן חושב "רק שהם לא יפלו" ואז כשזה קורה אני ממש מתבאס
בגלל זה אני לא עוקב אחרי זה באופן קבוע, אבל מידי פעם אם יוצא אני רואה. ההורים שלי נורא אוהבים את זה. באולימפיאדה גם אני רואה כמה שאני יכול! הטלוויזיה כל היום על יורוספורט
ככה ביום יום אני כמעט ולא רואה שחייה ואתלטיקה, אבל כיף פעם בכמה שנים לראות הכל במרוכז וגם לדעת שכל הספורטאים מכוונים להגיע לשיא. בסופו של דבר אני עדיין יותר בעניין של משחקי כדור (כדורגל, טניס ופוטבול אמריקאי בעיקר). היית פעם באחת מהאולימפיאדות או רק ראית דרך הטלוויזיה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למיטב ידיעתי הפורמט היה זהה

אבל לא צפיתי במקור אז אני לא יכולה להשוות. כאמור, אני לא עוקבת אחרי תכניות ריאליטי מחו"ל למעט "מחליקים" כי זה באמת משהו ייחודי שאין לו תחליף (אבל זה היה רק 6 תכניות, אז "עוקבת" זו מילה קצת חזקה). מלבד זאת צפיתי נקודתית בריקודים של שתי משתתפות ביוטיוב (ורק בדיעבד, לא בזמן אמת), אז גם לזה לא הייתי קוראת "עוקבת"; אפשר לומר שאני דוגמת נקודתית במקרים חריגים מספיק.
לא הייתי באף אולימפיאדה, זה יקר ומיותר; הם רואים טוב פחות ממצלמות הטלוויזיה, הם סובלים מתנאי מזג האוויר ומחויבים לצפות בענף אחד בזמן נתון בזמן שבבית מזגזגים בין תחרויות שונות בזמן שבאחת מתארגנים למשל. בקיצור, אני מבינה שזו חוויה וכו', אבל החוויה על הספה הרבה יותר נוחה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כל מי שמגיע לשופטים שר יפה... זה לא כמו בכוכב

נולד שמעלים לשופטים גם כאלה שמפדחים את עצמם. אז כולם יודעים לשיר, ועדיין צריך לסנן ולבחור מביניהם את הטובים, המיוחדים והמעניינים יותר. ככה זה, זו מהות התכנית.
 
גם אם זה מהות התוכנית

מבאס לראות מישהו שאהבת שאתה יודע שלא תשמע אותו יותר. אני מעדיפה את האודישנים של האילו שמפדחים את עצמם לפחות ככה לא מתאכזבים.
 
למעלה