שרשור התוכנית השניה!

בינתיים זה די מאוזן דווקא

אבל בכל מקרה זה ערוך, אז בינתיים ישמרו על הנבחרות במצב די שווה, ועד שנגיע לשלבים שהנבחרות מתקרבות לסיום יש עוד לא מעט זמן לצערי... לפחות ככה זה נראה.
 
הקצב באמת איטי

אני מאוד מקווה שיגבירו את הקצב. מסכים שאפשר לקצץ את הסיפורים המלודרמטיים על המתמודדים. זה ממילא לא הפורמט אז לא חייבים לדחוף את זה בכוח. התגובה הראשונית היתה מאוד טובה לתוכנית אז חבל שהם יאבדו את זה מהר בגלל המריחה של האודישנים לזמן ארוך מידי.
 

רוקסין

New member
נראה לי ששאר המנטורים לא הסתובבו לצילי....

בגלל אביב שנשאר בלי אף מתמודד לנבחרת הפרק הזה, והם השאירו לו אותה כדי שלא ייצא בידיים ריקות.
 

Guy M1

New member
כמה נקודות על התוכנית אתמול


1. דבר ראשון, יובל דיין - היא מוכשרת, אבל הקול שלה והשירה שלה מציקים. 2. ממש הצחיק אותי כששמו את "הכל יכול לקרות" של נינט אחרי הקטע שלה. תהיתי מתי נשמע את השיר הראשון של אחד מיוצאי כוכב נולד בתוכנית המתחרה 3. מדהים אותי איך כל המתמודדים מתגמדים לעומת רז (וגם קטלין). הן הציבו רף כל כך גבוה שכל מה שבא אחריהן פשוט מחוויר לעומת האיכות הזאת. כולם מוכשרים, וכולם שרים טוב. אבל זה לא זה. חסר להם את המשהו הזה שיש לשתיהן. 4. מה נסגר עם כל הסיפורים העצובים שעוטפים את כל המתמודדים? אחת אמא שלה נפטרה, השני מגמגם, השלישי אמא שלו נפטרה מסרטן ואח שלו נהרג בתאונת דרכים, הרביעי הציע נישואין ונענה בשלילה... אי אפשר להמשיך ככה. למה צריכים להפיל עלינו את כל הצרות בעולם בתוכניות שעוסקות במוזיקה?
 

lonly9

New member
מתי צולמו האודישנים? ומתי יהיה שידור חי

ולמה רק פעם בשבוע? זה ממש לא מספיק
 
האמת היא שאני לא יודע לענות לך

אולי אחרים פה יידעו, כאלה שמכירים חלק מהמתמודדים ויכולים לשאול אותם (רמז רמז
) יש עוד זמן עד שנגיע לשידור חי... צריך לסיים עם כל האודישנים (ובינתיים אנחנו מתקדמים בקצב צב) ואח"כ עוד סיבוב של דו-קרב, שגם זה מוקלט מראש, ורק אח"כ הופעות חיות... זה רק פעם בשבוע בינתיים כי לדעתי רשת מעדיפים את סוף העונה של המירוץ למיליון, שמשודר פעמיים בשבוע. ובשישי יש את אחד נגד מאה (וגם שרית חדד די מקפידה על לשמור שבת אז אני מניח שהיא לא תרצה שישדרו את התוכנית בשישי). אחרי שייגמר המירוץ למיליון אני מניח שנעלה ליומיים בשבוע
גם אני חושב שפעם אחת זה לא מספיק (בעיקר בקצב הזה
)
 
למעלה