שרשור חדשות השבועי

  • פותח הנושא Emiko
  • פורסם בתאריך

Emiko

New member
שרשור חדשות השבועי

הוא לא בדיוק שבועי, מצטערת על זה אבל תאמינו לי דפדפן של פלאפון זה הדבר הכי לא נוח. שבת שלום לכולם!
 

oracle

New member
חדשות Gackt ../images/Emo41.gif

ב - Japan Expo שהיתה בצרפת לפני איזה חודש או משהו כזה, גאקט שלח מסר בוידאו לתערוכה ובו הכריז שבקרוב יופיע באירופה ובארה"ב!! יש למה לצפות~~ ^_^ תרגום המסר לאנגלית: Gackt's message to his European dears at the Japan Expo in France "It has been two or three years that I haven’t been to France. It’s a country that I love a lot, and a number of my friends live there. I would love to be able to spend a nice time there this summer. For a long time I really wanted to live in France. I was even, during a certain period, looking for a castle... If there had been a beautiful castle, I could have bought it and lived there. I'm still looking... "I'm planning a tour in France and Europe in the near future. We are currently working on it, and I hope many of you will come and encourage me. "In the game Final Fantasy: Dirge of Cerberus which is presented here... Have you played it? One character inspired on myself makes his appearance. At a certain moment in the game, I'm impatiently awaiting our meeting. "After Japan, I plan to extend my sphere of activity to China, Europe and the United States. A time of change is near and I will continue to show you all my energy in the future. "Now I invite you to watch the video of my latest song. Gackt, REDEMPTION." [Then the PV of REDEMPTION starts playing]
 

sonaku

New member
הופה~ גאקט מכה שנית D:

אולי אני אברח מהארץ ואלך להופעות שלו? ;;
 

Sezuke

New member
ווה ;_;

איזה כיף להם =\ זה בוודאי יהיה בתאריכים שלפני שאני אשתחרר מהצבא, אפילו שאני יכול כבר לטוס אני כבר מעל שנה בצבא (עוד מעט כבר שנתיים האמת >_<).. אבל אני לא מתכוון לטוס לפני שאני אשתחרר, אעבוד ואחסוך כסף לטיול T_T וכל הזמן בצרפת מקבלים כאלה הטבות כשזה מגיע לג'יי רוק\ויז'ואל קיי :| אין לי שום דבר נגד זה שלא תבינו לא נכון, סתם מעניין אותי אם למישהו יש הסבר לתופעה הזאת? (סליחה על חוסר ידע אם זה משהו ברור ^_^;; חוץ מהעובדה שהמוזיקה עצמה והאמנים מושפעים מצרפת ברמה די גבוהה XD )
 
סינגל חדש ל-BoA השבוע!

השבוע יוצא ל-BoA המהממת סינגל יפני נוסף (ה-21 במספר, אם מישהו סופר) בשם KEY OF HEART. השיר נחשב לשיר הנושא של הסרט המפורסם "מעבר ליער" (או Over the Hedge) שיצא עכשיו ברחבי העולם. בואה מדובבת בגרסה היפנית של הסרט וכן גם בקוריאנית. הקליפ של השיר צולם בארה"ב, בקליפורניה, באיזו עיירה קטנה ונידחת באמצע שומקום. הקליפ דיי סתמי, אבל השיר עצמו ממש יפה. הסינגל יכלול גם שיר בשם DOTCH, וההוצאה הראשונה של הסינגל תכלול גרסה אנגלית של KEY OF HEART. מעניין אם האנגלית של בואה השתפרה? הסינגל יוצא השבוע ביום רביעי.
 
הממ... לא הסברתי טוב

השיר הוא ה-Theme Song של הסרט ביפן. אז לא להתרגש, ולחשוב שבואה תשיר בסוף הסרט אצלנו, למרות שזה יכול היה להיות נחמד.
 

nadav1232

New member
היא גם דובבה בגירסה האנגלית, לא?

ראיתי תמונות שלה שהיא מדובבת עם אבריל לווין. אעא והסינגל יוצא סוף סוף!!!! *_______________* אני ממש מחכה לו ^___^
 

nadav1232

New member
האתר שליהיא התכוונה XD

וזה נכון שהיא גם מדובבת בגירסה האנגלית, לא?... XD וגם כתוב שהיא שרה שיר אחר לסרט.לא KEY OF HEART. אממממ.. קוראים לשיר People say...
 
ממה שאני הבנתי

אבריל לווין מדובבת את התפקיד של בואה בגרסה האנגלית של הסרט. האנגלית של בואה עדיין לא כזאת טובה, שהיא תעשה תפקיד שלם בסרט. בכל אופן, כנראה שהשיר People Say... הוא שיר הנושא של הגרסה הקוריאנית של הסרט, ו-KEY OF HEART הוא של הגרסה היפנית.
 
למעלה