שרשור ספרים

vinney

Well-known member
תכנות ופיתוח

הנדסת תוכנה שפות תכנות בדיקות/אימות/וריפיקציה
 

the new L

New member
כמובן, אסור לשכוח

את Design Patterns של Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides ספר קלאסי, חובה לכל מהנדס תוכנה.
 

DadleFish

New member
ול-++C

למתחילים - ++Thinking in C, של Bruce Eckel, ניתן להורדה מהרשת. ולמתקדמים - ++Effective C ++More effective C Effective STL כולם מאת הגורו scott meyers; וגם - Exceptional C++, Herb Sutter More Exceptional C++, Herb Sutter Efficient C++, Dov Bulka וכמובן למי שרוצה להיות תותח template-ים ולדעת מה זה PBD, הספר של אנדריי אלכסנדרסקו, Modern C++ Design, Generic Programming and Design Patterns Applied.
 

IP yuval

New member
The C Programming Language

ספר מצויין לC ולהתחלת התפישה של תכנות. מומלץ מומלץ מומלץ! http://cm.bell-labs.com/cm/cs/cbook/
 

DadleFish

New member
גרפיקה ממוחשבת

הספר של Alan Watt, ששמו 3D Computer Graphics (מהדורה שלישית), הוא חובה לכל מי שרוצה להיכנס לתחום. ספר מוצלח מאוד למי שרוצה לעשות גרפיקה בזמן אמת הוא Real Time Rendering (מהדורה שניה) של מולר ואחרים. יש גם אתר מעולה לספר הזה, עם המון לינקים משובחים - http://www.realtimerendering.com. למי שרוצה ספרים טובים ל-OpenGL - יש את שני הספרים הבלתי מעורערים, שזה OpenGL Programmer's guide (ידוע בתור "הספר האדום") ו-OpenGL Reference guide ("הספר הכחול"). בשנים האחרונות יצא "הספר הכתום", שעוסק ב-shaders. למי שחשקה נפשו ב-DirectX, לצערי אין הרבה ספרים טובים - התיעוד של ה-SDK משובח, ויש הרבה אנשים עם ידע ב-GameDev.Net. ובכל זאת, ספר אחד שקראתי לאחרונה והסתבר כספר מצוין הוא Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0 של Frank Luna.
 

IP yuval

New member
מערכות הפעלה

Modern Operating Systems http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0130313580?v=glance http://www.cs.vu.nl/~ast/books/mos2/ ספר טוב, קל לקריאה, מסביר באופן כללי יחסית את הנושא ולא טכני. ספר מבוא מצויין, לדעתי.
 
למעלה