שרשור שאלות נפוצות.

python 4

New member
אתה מתכוון לצריח הכהן הראשי?

אני לא בטוח אם לזה הכוונה, אבל פעם לאבירות היה אדם שכיהן בתפקיד הכהן הראשי, ועל שמו נקרא הצריח שמגן על פלנתאס. אבל התפקיד הזה לא מאוייש מאז החורבן.
 

python 4

New member
מה עושה הרב הראשי לישראל?

לאבירות היה את ה- grand master, שהוא המנהיג הראשי שלה (כמו ראש הממשלה אצלנו), והיה לה את ה- high cleric שהוא המנהיג הרוחני שלה. אל תשכח שאבירות סולאמניה היא מוסד דתי, הם כולם מאמינים בפלדין. ואם כבר בתיאולוגיה עסקינן, אז האבירות הוקמה ע"י הטריאומורט (השילוש הקדוש) של האלים פלדין (האל של מסדר הורד), ובניו הבאקוק (מסדר הכתר) וקירי-ג'וליט' (מסדר החרב). אבל התפקיד של הכהן העליון אוייש רק עד החורבן, אחרי החורבן כמובן לא היו יותר כוהנים בקרין ולכן לא היה מי שיקבל את התפקיד.
 

python 4

New member
אני לדעת את כל זה

מהעובדה שרומח הדרקון זה קצת יותר מעשרת הספרים בערך שתורגמו לעברית.. תאמין לי שב- 110 הספרים הנותרים שעוד לא תורגמו יש עוד כמה פרטים על קרין. ובפרט על ההיסטוריה שלה, שמפורטים מאוד בהרחבה בספרים שלא תורגמו.
 

python 4

New member
פשוט בגלל שקראתי כבר יותר מ- 40

ספרי רומח... ההיסטוריה של האבירות מופיעה בהרבה ספרים... בספר vinas solamnus, שמספר על הבחור שהקים את מוסד האבירות, בארבעת הספרים בסדרת ה- warriors שעוסקים באבירות.. the legend of huma (הספר הראשון של גיבורי רומח הדרקון), מספר על האביר הכי מפורסם בהיסטוריה של קרין.. ואני מתאר לעצמי שגם בטרילוגיית ergoth החדשה של תומפסון וקוק יוזכר משהו (אבל עוד לא הגעתי אליה). ואני בטוח שיש עוד הרבה. אם אתה רוצה לדעת, צריך פשוט לקרוא. חלק גדול מאוד מהספרים של רומח הדרקון הם ספרים שמתרחשים בעבר הרחוק והם מפרטים על ההיסטוריה של קרין בצורה רחבה מאוד.
 
למעלה