שרשור שלב 10 "בשידור חי"

eliavt

New member
לא יודע מה יהיה בסופ"ש אבל...

היום ויראנק מתחיל את ההסתערות שלו על המנוקדת השביעית. המסלול הרצחני היום פשוט יגיד שלום לבטיני ותואר מלך ההרים "הזמני" שלו ולפי דעתי (החסרת ביסוס לחלוטין) נראה את ויראנק אוסף נקודות בצורה יסודית -ואולי אפילו מנצח את הקטע (יאיר דעתך נדרשת
) יום טוב לכולם ומצטרף להמלצה על המפה האינטראקטיבית שיש בקישורים למעלה לכל אלה שתקועים בעבודה ולא יכולים לראות את הטור נותנת תמונה ממש יפה מי לקח כל פסגה וספרינט - מאוד רלוונטי להיום. אליאב
 

assisan

New member
השלב כבר אתחיל ו....

Virenque לא מאכזב והוא כמובן כבר בבריחה קדימה מה דעתכם? למי יותר סיכוי בינו לבין MERCKX Axel אם יגיעו לסוף לבדם
 

ערןF1

New member
יכול להיות שוירנק אכל אותה

קראתי טענה מאוד מעניינת שטוענת שוירנק הוא המפסיד הגדול מהמצב של מאיו. אם מאיו מרגיש שכבר אין לא סיכוי למקום הראשון, ואפילו לא למקום על הפודיום, יתכן שהוא ילך על מלך ההרים. אם זה המצב, הוא יהיה חייב להצטרף לכל הבריחות של וירנק. הבעייה היא, שארמסטרונג ושות' לא יכולים להרשות לעצמם בריחה של מאיו, ולכן יצטרפו גם הם לחגיגה. לאחר כמה פעמים כאלה, וירנק כבר יבין שהשנה הוא לא יוכל לברוח להרים.
 
לבייבי מרקס בדר"כ אין הרבה סיכוי...

הוא נמצא מקדימה כדי לפרסם את האופניים של אבא שלו
.
 

Sybh

New member
קדימה אקסל מרקס!

אם אני לא טועה, אני היחיד שבחר אותו לקבוצה במשחק הפנטזיה (בחירה די פנטזיונרית, אני חייב להודות).
 
בגלל הנאחס שיש עלי,

יש סיכוי טוב שבייבי מרקס ינצח היום וילבש את הצהובה.
 

danny zaken

New member
הבן של אדי? ועוד שאלה

במהלך התיקונים בתנועה ראיתי יותר מפעם אחת רוכבים נשענים על רכב המוסך ולמעשה נעזרים בו לאורך מאות מטרים אם לא יותר,כמו כן לאחר תיקון כמו החלפת גלגל המתקן דוחף את הרוכב ונותן לו תנופה.כאילו מה? במרוצי הרים אסור אפילו לנגוע ברוכבים . (אפרופו שאלות של הדיוטות )
 
זה לא כל כך פשוט...

יש בטור המון מארשלים, ורוכב שנעזר ברכב הקבוצה שלו ללא סיבה הגיונית או לזמן ארוך מדי ייענש על ידי המארשלים. ואם אני לא טועה הם משתמשים בצילומי טלוויזיה על מנת להעניש ולא מסתפקים במה שהם רואים לייב בשטח.
 
לי הסבירו שרוכב שנעצר בגלל תקלה

טכנית, והוא לא רחוק מהפלוטון- יכול לשבת על רכב הליווי של הקבוצה שלו עד לפלוטון. או שזה לא נכון?
 
שים לב שאחרי נפילות, רוכבים נשענים

על רכב הליווי ומקבלים טיפול ארוך וממושך לאיזו שריטה (שאכן קיימת). נוהגים להעלים מכך עין גם אפילו שהרכב מאיץ ועוקף רוכבים. כנ"ל מעלימים עין לרוכבים שמתרסקים וקצת עושים דראפטינג על רכבי הליווי. בעקרון, כל עוד אין בכך לשפר את מיקומם או לצמצם פער שלא היו מצמצמים ללא "הטיפול" אין בכך ממש פסול, וזה כמין פיצוי וקצת אוויר והתאוששות אחרי תאונה ופציעה.
 
לגבי תקלות טכניות, יותר מחמירים

בקשר לדראפטינג וגרירה. ורוכבים יודעים מה גבול הטעם הטוב, אם כי תמיד מנסים למתוח את החבל קצת מעבר למותר, ובד"כ זה מסתיים בהתראות בלבד, אבל לא תמיד.
 

Sybh

New member
ויראנק ומרקס כ-5 דקות לפני הפלוטון

מה דעתכם?
 
כבר כמעט 7 דקות, ובקצב הזה אני

צופה שזה רק ילך ויגדל עד הק"מ ה-140 בערך. ואז נראה מי ממצמץ ראשון. בכל מקרה, סיכוי טוב למהדורה חוזרת של 2003 ובהחלט ווירונק מועמד לחגוג ביום הבסטיליה. (עד כמה שהחג הזה נוגע אליו...)
 

kerengil

New member
שאלה תיאורטית

אם לרוכב כלשהו מתקלקלים האופנים (ונניח שאין החלפה) האם רוכב אחר בקבוצה שלו יכול לתת לו את האופניים שלו כדי שימשיך? אני מודעת לעניין הצ'יפים, אבל נניח ואין בעיה של הצ'יפ - האם זה מותר?
 
יותר מכך, גם צופה יכול לתת לו

אופניים. אבל בעניין הזה יש חוקים שונים לטורים, למירוצים החד-יומיים, אליפויות עולם ומשחקים אולימפיים.
 

טיראן מ

New member
הנה עוד פרמטר לבחירת "פועלים"...

הם צריכים להיות במידה של מוביל הקבוצה.
 

yorlah

New member
שאלה לגבי בריחה

כאשר בורח רוכב, נשלח אחריו רוכב מהקבוצה היריבה לעיכוב. אני מנסה להבין כיצד יש באפשרותו לעכב/ להאט את הבורח. הרי אם הוא יושב עליו מאחור ומבצע דרפטינג הוא בסך הכל חוסך לעצמו אנרגיה ואילו הבורח מתאמץ באותה מידה כאילו לא קיים אחריו רוכב. במידה והרוכב המעכב עובר את הבורח הוא חוסם לו את הרוח ומקל עליו. דבר שהוא כמובן לא הגיוני ולא רצוי. נותרה אם כן רק אפשרות אחת לעיכוב והיא עקיפה והאטה ע"מ לשבש את הקצב. אבל כאן יש לעזרת הרוכב הבורח מספיק אמצעים ע"מ לראות שהמהירות ירדה מעט ולכן הוא ימשיך לרכוב בקצב המתוכנן של הבריחה. גם אם שינוי הקצב הוא בזבני הרי שהוא לא משמעותי לעניות דעתי. לדוגמה ירידה מ 45 קמ"ש ל42 קמ"ש ושוב האצה ל 45 קמ"ש. משחק של פלוס מינוס 3 קמ"ש נראה לי בטל בשישים ביחס לסך האנרגיה שמושקע בבריחה לבד. היכן טעיתי? אודה לעונים יורם
 
"עיכוב" זו מילה קשה מדי...

אכן הוא יתקשה לעכב את הרוכב (אגב, קראתי מחקר שהרוכב מלפנים נהנה במידה קטנה מרוכב שנמצא מאחוריו!). מה שהוא יכול לעשות, הוא לייאש את זה שלפניו. תאר לך מצב שמישהו בורח, עובד 150 ק"מ וכל הזמן נח לו רוכב אחר מאחוריו. במידה והם הצליחו להגיע לקו הגמר (לא סביר) הרי שהרוכב הטרי מאחור יכול לנצח בקלות. לעיתים שולחות קבוצות להן רוכב המועמד לניצחון רוכב אחר לטפס את העליות מקדימה בכדי שכאשר "הכוכב" יפרוץ חברו יוכל לעזור לו מקדימה. פעמים רבות ראיתי זאת, זה לא ממש עובד.
 
למעלה