שרשור תוכנית 4 - 28.1

שרשור תוכנית 4 - 28.1


מעדיפים לדבר על המתמודדים כאן מאשר בשרשור המשחק? יש לכם מה להגיד על התוכנית, המנטורים, התגובות שלהם וכל מה שקורה במהלך התוכנית? זה המקום! צפייה מהנה
 
ב"רשת" חושבים שאנחנו סניליים

למה כל שני מתמודדים עושים לנו סיכום של מי היה עד עכשיו?
אם יש לכם זמן פנוי תכניסו עוד מתמודד
 
סיכומון


פייבוריט שלכם מהתוכנית
ביצוע אהוב מהתוכנית
המנטור שבחר הכי נכון היום
מתמודד שהייתם מעבירים לנבחרת אחרת
ציטוט היום
 

רוקסין

New member
עונה

הפייבוריט שלי מהתוכנית הערב: אריאל בנואש ביצוע אהוב מהתוכנית: "סוף העולם" בגירסה הנשית המנטור שבחר הכי נכון היום: ממתי מנטור בוחר? לא בוחרים אותו? מתמודד שהייתם מעבירים לנבחרת אחרת: את ‫אסף מתנה ‬לנבחרת של שלומי, הוא עצמו גם רצה אותו בהתחלה. ציטוט היום: "מצאתי בך אותנטיות ואתניות"
 

Guy M1

New member
שלי


פייבוריט שלכם מהתוכנית: מאתמול-אריאל בנואש המדהימה, בכללי-רז שמואלי
ביצוע אהוב מהתוכנית - מאתמול-סוף העולם, בכללי-קשה בלעדיך המנטור שבחר הכי נכון היום-אין לי מושג אבל אני אלך עם אביב מתמודד שהייתם מעבירים לנבחרת אחרת-יש הרהב מתמודדים שהייתי מעביר לאייל גולן קורא לך ציטוט היום -
 

lavendula

New member
בעניין אייל גולן...

גם אני תהיתי למה לא ללכת לתכנית שמתקצעת בסלסולים. כנראה ששם יותר קשה להתבלט בז'אנר הזה, או שהמתמודדים רוצים להשאיר את כל האופציות פתוחות ולא להיות מתויגים כזמרים מזרחיים. מה שנקרא: לא סגורים על עצמם, או תפסת מרובה לא תפסת. אגב, אני מציצה מדי פעם בתכנית של אייל, ומאוד התרשמתי מאופן השיפוט של עדי לאון. מה שמאוד מפריע לי זה שאין אף אישה בפאנל השופטים. כ"פיצוי", תקעו את מרינה (ההיא מהישרדות) המעצבנת כמנחה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ובכן, תכנית רביעית מאחורינו.


עוד ועוד מתמודדים תפסו את מקומם על הבמה, לא לפני שסיפרו למצלמה בקול רוטט על הילדים, הבעל, האישה, השכנים, הגירושין, הניתוח הפלסטי, הטחורים, האימא שמתה מסרטן, האבא שעזב את הבית, ילדי הכיתה שנתנו להם כאפות בבית הספר, הכישלון במבחן בתושב"ע וכמה קשה להתפרנס ממוזיקה (ואללה?!
לא ידענו!). יש לכם מושג כמה קשה להקשיב לכל ההשתפכות הזו?!
רבאק, למה אתם חושבים שזה מעניין אותנו? ביקשנו שתפתחו את הקול, לא את הכול. גם לנו יש צרות משלנו, באמת. חלקם פתחו את הפה והרטיטו לב (בעיקר את של שרית, אבל זה לא הישג גדול), חלקם סלסלו במלוא גרון (ומיד הצטרפו לנבחרת של שרית או של שלומי, פרט לזה ששר שמעון בוסקילה והם לא הסתובבו אליו, אז הוא נאלץ ללכת לרמי, פאדיחות), חלקם עשו דאווינים (ולא הרשימו את השופטים, לשמחתי) וחלקם היו סתמיים ועדיין נכנסו לתכנית. בקיצור, עולם כמנהגו נוהג. עברו שעתיים מתום התכנית ואני כבר לא זוכרת אף מועמד במיוחד לטובה או לרעה, אז זה כנראה אומר משהו. נקודת האור בתכנית: אביב גפן. שולת1!!!
בחיי, רק בגללו אני רואה את התכנית. לבן אדם אין פילטרים במוח, כל מה שעובר הוא מיד משדר. ביקורות חותכות וקולעות בלי לדפוק חשבון, ירידות על הקולגות (זה בהומור ובאהבה, ברור ברור...
), מטאפורות יצירתיות במיוחד ואמירות נטולות תקינות פוליטית (בעיקר על מזרחיים). תענוג. נ.ב. שמתם לב שלרמי עוד אין אף בחורה בנבחרת?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
החיים של כולם רגילים; דגים את הסיפורים בכוח

מה לא רגיל בהורים שמספרים על הילדים? או נשואים שמספרים על הבעל/האישה? או לספר כמה אבא/אימא היו שם בשבילם ותמכו בהם? זה רגיל לגמרי; זה פשוט לא מעניין, אבל בכל זאת מנסים להפוך את זה לסיפור חיים מרגש... אתמול היה בחור שסיפר על כך שהילדים בכיתה הציקו לו. נו, יאללה יאללה, תצטרף למועדון. גם לי הציקו בבית הספר, אבל את מי זה מעניין לעזאזל?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא כולם; אבל צרות הן "סיפור אנושי מרגש" שאמור

לרגש אותנו עד דמעות או לכל הפחות לגרום לנו לחוש אמפתיה וסימפטיה כלפי המועמד ה"מסכן".
 
זאת מניפולציה של ההפקה

זה ברור. מסכים ובאמת הייתי מעדיף שאם כבר חייבים לעשות את זה, שישמרו לפחות לדברים קשים באמת ולא "הציקו לי בבית ספר"
 
למעלה