שרשור תוכנית 4 - 28.1

noami23

New member
מסכימה לגמרי.אם לא אביב לא הייתי רואה

הגיע הזמן למשהו חדש במוסיקה הישראלית ועם אביב אני בטוחה שתגיע הגאולה
 

Guy M1

New member
עוד סיפור אישי עצוב/מרגש אחד ואני מתפחלץ!

די! כמה אפשר!! ובית כנסת ופייטנים וחוזרים בשאלה ושיגעתם אותי כבר... בכל אופן, כולם שרים נחמד וטוב אבל זה לא זה. חסר להם משהו. חוץ מאריאל בנואש. שיש לה את זה.
 

lavendula

New member
שכחת את כל התינוקות המקסימים...


אפשר לעשות על זה סקר/שרשור ניחוש: מה עוד לא היה לנו בתכנית? אני יודעת
: הצעת נישואין בשידור חי
.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
או, באמת שכחתי את החוזרים בתשובה/יוצאים בשאלה

גדלתי בבית הכנסת / בחו"ל / בעיר שאינה תל אביב. סבי שר לי זמירות / אבי עבד קשה / אמי גידלה 5 ילדים / סבתא לא רוצה שאהיה זמר כי זה לא מקצוע / השכנה רשמה אותי לתחרות / החברים מחזיקים לי אצבעות / אחותי שברה את הרגל (מחק את המיותר). והכי נורא זה אלה שיוצאים ומתחילים בשיחות טלפון למשפחה / חברים מול המצלמה. חברים, רחמו עלינו! אם תתאפקו קצת עם הטלפון (או פשוט תעשו אותו בשירותים) לא יצלמו אתכם ואז לא ישדרו לנו את זה ותחסכו מאיתנו עוד דקות ארוכות של שעמום טלוויזיוני. ברור שאתם נורא מתרגשים ומתלהבים, אבל זה ממש לא מעניין לשמוע בפעם המאה שיחת טלפון של "יש עברתי!".
 

trilliane

Well-known member
מנהל
טוב, הוא באמת צריך לשמוע, אבל אנחנו כבר ראינו

בזמן אמת, אז אין לנו צורך בדיווח בדיעבד... ומצד שני, מכיוון שכל שלושה מועמדים מסכמים לנו מה ראינו אך לפני כמה דקות, ואחרי התכנית מופיעה דוגמגישה שמסכמת לנו את הפרק... נראה שברשת לא סומכים על הזיכרון שלנו.
 

is00

New member
כנראה נגמר הכישרון...

כי התכנית הייתה מאוד חלשה. אף משתתף לא ממש עשה לי את זה, אבל... אביב מתגלה כבחור ממש משעשע. חבל שהוא היחיד שם שמצליח להיות משעשע. בכל מקרה היחידה שהשאירה עלי חותם בתוכנית הזאת היא אריאל, אבל... נראה לי שזה בעיקר בגלל שהיא בחורה מאוד יפה ופחות בגלל ה...כישרון שלה.
 

AlanSmith

New member
אחרי תוכנית אחת לקבוע שנגמר הכישרון לדעתי זה

קביעה חסרת סבלנות. נכון ששלומי שבת ושרית חדד ממהרים להסתובב לכל מזרחי. ונכון שיחסית לתוכניות קודמות כמות המתמודדים המוכשרים בפרק הייתה נמוכה אבל לקבוע שנגמר הכישרון לאחר תכנית אחת זה די מופרך נראה לי. לפחות היו 2 זמרים סופר מוכשרים שלאריאל כולם שמו לב. אבל את מתיה לדעתי כמה פספסו (לפחות כל המנטורים לא פספסו והסתובבו), זה לא ברמות של הארץ השירה שלו. ובהחלט הוא יכול להיות כוכב בינלואמי בקלות. הוא רק בן 22 ויש לו לאן להתקדם. ראינו אותו שר שיר שקט שלא מצריך יכולות ווקליות יוצאות דופן כי ככה בנוי השיר, ראיתי גם חלק שאמרו שהוא לא ווקליסט וקבעו את זה בדיוק אחרי שיר אחד. בקיצור אחרי שיר אחד של מתמודד קשה מאוד לנבא לאורך זמן.. בהחלט מסכים שיחסית לפרקים קודמים הביצועים היו פחות טובים, וגם אחוז המתמודדים הטובים היה יותר נמוך.
 
אני חושב שהיו שלושה מתמודדים מאוד טובים

והרמה שלהם לא נופלת מהתוכניות הקודמות. בכל מקרה אי אפשר לדעת מי יגיע בהמשך
 
למעלה