תאונת עבודה משנת 2014

hen7777

New member
תאונת עבודה משנת 2014

שלום רב,
בתחילת שנת 2014 נפצעתי בעבודה (שאיני עובד בה יותר) כאשר חפץ מחשוב כבד שהרמתי נפל לי על האצבע. לא נזקקתי לטיפול ממושך אלא רק למספר בדיקות. תחושת נמלול הופיע לי באמצע לאורך זמן. היום, 3 שנים אחרי, התחזקה תחושת הנמלול באותו מקום ואף החמירה.
חשוב לציין-לא הגשתי טפסי תאונת עבודה כי לא ראיתי צורך בכך (הייתי בטוח שזה משהו קטן) ודבר נוסף הוא שאיני עובד יותר אצל אותו מעסיק.
מה עליי לעשות כדי לדווח על כך כתאונת עבודה, האם זה יהיה קביל בכלל?
 
תאונת עבודה- חפץ שנפל על הרגל

חן שלום רב,

ראשית עלייך לדווח על זה כתאונת עבודה ולהגיש את המסמכים לתביעה בביטוח לאומי. חשוב לי להדגיש כי גם אם אתה לא עובד אצל אותו מעביד, מגיע לך את כל הזכויות בביטוח לאומי (ימי מחלה, נכות במידה ויש וכו').
האם היית בחופשת מחלה לאחר הפגיעה? מהו הנזק כיום? האם נגרם שבר?
 

hen7777

New member
בהמשך לתגובתך:

לא הייתי בחופש מחלה לאחר הפגיעה, הרגשתי טוב בצילום לא ראו דבר אז חזרתי לעבוד. מבחינת נזק-כרגע התחזקה תחושת נמלול באצבע ולא יותר מזה. החשש שלי שאני לא יודע מה יהיה הלאה ואולי תהייה החמרה.
לגבי הגשת תאונת עבודה, איני עובד שם יותר, למי עליי להעביר את המסמכים של ביטוח לאומי?
 
נפילה של חפץ על הרגל- תאונת עבודה

חן שלום רב,

כן עלייך להעביר את המסמכים בצורה מסודרת לביטוח לאומי על מנת שביטוח לאומי יכיר לך בתאונה כתאונת עבודה. עלייך להגיש טופס בל 211 של ביטוח לאומי ולצרף אליו את המסמכים הדרושים.
אמנם ביטוח לאומי לא ישלם לך על ימי מחלה כי לא היית בימי מחלה אך לאחר בדיקה של המסמכים, ביטוח לאומי יכול להכיר לך בתאונה כתאונת עבודה ולהתקדם לוועדה רפואית.
ישנם מצבים בהם נפגע לא מרגיש את הכאבים וההגבלות באותו רגע של הפגיעה וההחמרה חלה לפתע לאחר מספר חודשים..
בנוסף באם אתה מרגיש תחושת נימול באצבע, תשקול לפנות לרופא נויורולוג על מנת שיבדוק את מצבך הרפואי.
 
למעלה