תביעה קטנה נגד איקאה

yochai23

New member
תביעה קטנה נגד איקאה

שלום רב, רכשתי בחנות איקאה בראשל"צ ארון בגדים, את הארון קיבלתי לביתי באמצעות חברת "מובילי דרור" חברת קבלן של איקאה. אספר על התגלגלות הפרשה בראשי פרקים: תחילה המוצר סופק שבור ולא כלל חלק מן המגירות שנשכחו בחנות. לאחר עשרה ימים שוב שברו את דלת הזכוכית. לאחר מכן הביאו את המגירות. ולבסוף המוצר סופק שלם לאחר שלושה שבועות עם זאת, כעת יש לי בבית חלקי ארון תקינים ושבורים כאחד שאיקאה טרם הואילה בטובה לקחת מביתי למרות פנייתי אליהם ואני למעשה משמש שטח אחסנה חינמי עבורם. במהלך החודש האחרון ניהלתי עימם עשרות שיחות, בדר"כ ביוזמתי כיוון שהם לא חוזרים אליי כמעט אף פעם, למרות תחינות חוזרות ונישנות לדבר עם מנהל שירות ולמרות שפניתי אליהם בכתב, עדיין מנהל לא חזר אליי, אותו כנ"ל מחברת מובילי דרור. בשורה התחתונה, הציעו לי עשרים אחוז הנחה על הובלת המוצר הבא, על מנת לסבר את האוזן, ההובלה של הארון עלתה לי 195 ש"ח, קרי זה פיצוי משוער של 40 שקלים לאחר שלא הסכמתי לזה, הם הציעו לזכות אותי בעלות ההובלה כולה, קרי 195 ש"ח. אני חושב שעדיין זה זלזול בלקוח שקנה מוצר ב4000 שקלים. אני מעוניין לתבוע אותם בתביעות קטנות. אשמח לדעת מה דעתכם? כמו כן באיזה בית משפט לתביעות קטנות יש לי יכולת לתבוע אותם, האם רק במקום הקנייה ראשל"צ או שמא גם במקום אספקת המוצר קרי בית שמש? בתודה יוחאי
 

88nothing

Active member
אגיד ב2 מילים, אתה אשם

אתה כמובן יכול לתבוע אותם, עדיף בבית משפט לתלונות קטנות ואני באת מאמין שתזכה, השאלה בכמה? סה"כ הם הציעו פשרה שאתה לא קיבלתה(בצדק), המוצר סופק לך, אז מה אתה רוצה? תשלום על עוגמת נפש?? תן לי להגיד לך עוד משהו, אתה בטח לא היחיד שרוצה לתבוע אותם ובד"כ מדובר בתביעות קטנות, אותה חברה מחזיקה אנשים שאינם עו"ד שיגשו לבתי המשפט, אז נוצר מצב ששופטים מכירים אותם והם את השופטים, אז קח בחשבון שאתה לא ניגש למקום אובייקטיבי. ועכשיו למה אתה אשם, מי קונה ארונות, שולחנות או דברים מהסוג הזה בחנות?? הולכים לנגרייה פרטית, אותו בחור יתאים לך את מה שאתה צריך בדיוק, אולי אפילו יבוא לקחת מידות, איכות החומרים תיהיה טובה בהרבה וכך גם המוצר המוגמר. והכי חשוב, לאותו בחור יש אינטרס שהכל יהיה כמה שיותר מושלם. אני קניתי 2 ארונות במקום פרטי (2 וחצי מטרים אורך, 6 דלתות כל אחד)שילמתי ממש מחיר הוגן ומרוצה מאוד!!! אם מישהו צריך את המספר של המקום שיפנה אלי במסר (כלכך מרוצה שאפילו מפרסם).
 

mr dish

New member
נו שויין...זם זו יכותה להחשב כתשובה....../images/Emo4.gif

 

lionach

New member
קנית ארון אצל נגר

נגר המכבד את עצמו משתמש בעץ מלא או סיבית בחנויות מוכרים MDF מצופה פורניר שזה קרטון דחוס מצופה סוג של פלטיק כך שמחיר ארון אצל נגר יכול לעלות הרבה יותר
 

88nothing

Active member
לא יודע אצל איזה נגר אתה היתה

אצל מי שאני היתי שאלתי אותו על איזה חומר הוא ממליץ, והוא אמר לי (לא זוכר איזה אבל ממש לא עץ מלא). מעץ מלא עושים שולחנות או קיר לסלון, דברים כמו ארונות בזבוז לעשות מעץ מלא. בכל אופן לא מצאתי את הבחור ברחוב, חבר של המשפחה הזמין אצלו מטבח בערך לפני 10 שנים ונשאר מאוד מרוצה (עד עכשיו), גם ההורים שלי הזמינו אצלו ארון לפני כמה שנים, וגם הם מאוד מרוצים. כששאלתי אותו כמה יחזיק העץ הוא אמר לי שעד 12 שנים בטוח לא יהיו בעיות ושהחומרים היותר יקרים לא בהכרח אפילו יחזיקו יותר וממש לא יראו טוב יותר. בכל אופן, בדברים כאלה היתי מתרחק מחנויות. ורק לצורך המחשת מכיר, יצא לי על 2 ארונות ענקיים 6 אלף.
 
פינוי פיצוי

קח את הפיצוי בתנאי שהם מפנים את מה שצריך השבוע או מאשרים לך לזרוק לפח. סך הכל קיבלת 5% מהעסקה כפיצוי, ואם תסרב ותתבע השופט לא יסתכל על זה בעין יפה. במקומך לא הייתי תובע.
 
למעלה