תגידו, מה זה הפורום הזה ?

yakiharatzaf

New member
אחלה עסק

אפשר לעשות מפלוצים של אשה אבל תילמדו נשים ואת קלואית לא כדאיי לכם להפליץ עלייד גבר כי א תם מסריחות את הגבר ואת הסביבה והאוירה למרות שזה טיבעי ביותר, שמרו על הרומנטויקה באויר כי אחריי זה קשה לנו להיתקרב אילכן נשים, אנחנו ניגעלים מאוד , עצה טובה שלי, לכי לאיזה בור תרביצי לך חרבון טוב טוב ,זה עדיף על כמה פלוצים מגעילים, ושמירה על שכבת האוזון,
 
../images/Emo36.gifסימורררררר

לא לקלקל כאן את גברברי הפורום ואתה יודע למה אני מתכוונת, כן
 

Miss Smith

New member
../images/Emo6.gif בדיוק מה שאני חשבתי

לא ברור לי מי יכנס לפורום הזה חוץ מחבורת כוסיות משועממים ונשים שעדיין מסתקרנות לדעת על מה גברים מדברים בינם לבין עצמם (על כלום!!! תשאלו את ג'רי סיינפלד).
 

goldy

New member
כוסיות משועממים?

אולי נדבר רק על כדורגל או שישאלו אותנו למה אנחנו מרגישים שונים?
 

פנומן 72

New member
את רוצה לדבר על זה ?

כי ממה שאני יודע, צר עולמכן כעולם נמלה. אתן עסוקות כל היום במראה שלכן וגם תחומי ההתעניינות שלכן מוגבל לתיקים ונעליים. אז תעשי לי טובה. גברים יכולים לדבר על כלי נשק, רכבים, אופנועים, כדורגל, גאדג'טים ועוד דברים שמניעים את העולם. תסתכלי בפורום פמיניסטיות ותביני שאולי המכנה המשותף בינינו הוא סכין הגילוח...
 

Ronit FL

New member
מאמי, אחרי שאתה תצעד

100 מטר על עקבי סיכה בגובה של 10 ס"מ, תבוא לדבר איתנו על עומק עולמינו.... וכן, זה יותר מסובך מלהשתין בעמידה! וככה סתם, נראה לי שכאן לא תראו נשים פמניסטיות, אלא אם כן הם יבואו כצבא אמזונות להלחם בכם. בנתיים, מי שכותבת כאן היא שוביניסטית פראקסלנס, אז אנג'וי יור טיים וויט' אס, בייבי.
 

EEEBBR

New member
זה קרוב לסגפנות

אני תמיד שואל את עצמי,איך הן מצליחות??
 

Matsman

New member
לא רק זה

אני אף פעם לא מבין את הבחורות הגם ככה גבוהות שהולכות עם עקבים גבוהים. הן סובלות בשביל להיות להראות יותר גבוהות מהגבר, ומה הקטע בלהראות גורילה ? בחיי שנתקלתי בבחורות 1.85 שהולכות על עקבים באופן יום יומי.
 

Ronit FL

New member
ולהיות קרביים זה ג'וק שלכם, אז מה?

גברים ונשים משלימים אחד את השניה. טיפשים מתחברים לטיפשות וכן הלאה. תתחיל להתרועע עם נשים חכמות. חכמות גם כוסיות מהטיפשות. באחריות.
 

Matsman

New member
החלק הראשון של ההודעה נכון

לצערי, עם החלק השני אני לא מסכים, מתוך ניסיון. בד"כ הכוסיות הן מפגרות. פעם מישהו הציע לי הסבר, שאולי כוסיות לא צריכות להתאמץ יותר מדי בשביל להשיג דברים בחיים, ולעומתן בחורות שהמראה זה לא הצד החזק שלהן צריכות להתאמץ יותר, ולכן הן יותר חכמות.
 

Ronit FL

New member
הפוך גוטה.

תשמע, אני גם בלונדינית, גם כוסית וגם חכמה ובחיים לא הרגשתי שאני צריכה להוכיח שאני לא הבלונדינית מהבדיחות...
 
למעלה