תגידו, מה זה הפורום הזה ?

מסכימה איתך ש...

גברים חזקים לא נרתעים מנשים חזקות. אני הכרתי. לאו דווקא במערכות יחסים או אישות. אלר יותר ביחסי עובד מעביד.
 

פנומן 72

New member
קשקוש.

קודם כל בוצ'ית ולא ביצ'ית. ובחורה גברית לא מאיימת על גבריות אלא מאיימת על הנאתו ממין כי לשכב עם בחורה גברית זה כמעט כמו לשכב עם גבר, וזה לא מה שאנחנו מחפשים ...
 
כמה דברים : -בלי קשר לצבא

1.גברים איכותיים לא מחפשים מישהי סתומה שלא יהיה לה מה להגיד אלו ילדים שמחפשים לזיין כמה שיותר. גברים רוציםאישה אינטלגנטית עצמאית וכן גם מושכת. 2. לגבי "שנערות לפני גיוס בנות 17-18 מתעסקות באיזה אודם לשים או כמה קילו הן צריכות להרזות" - אני מכיר נשים בגילאי 23-33 עם אותן תחומי עניין השיטחיות והאובססיה למראה החיצוני...מוטמעת כמעט אצל כולכן כבר מגיל קטן, ואם במקרה בורכת בחיצוניות שלך, אין סיכוי שזה יעלם. אם יש לנו מזל...נמצא מישהי שגם מפעילה את הראש שלה וגם לא נראית זוועה
 
אני רחוקה מלהיות פמי'

מי יחליף את הנורה השרופה ? מי יתקן לי את הפנצ'ר ? מי יתקן את הסתימה בכיור ?
 
ומי יתנהג כמו גוסס

כשיש לו התחלה של שפעת?!
 
מותק שלי ../images/Emo6.gif

זה בדיוק הזמן, לתת לו לבלוע הרבה אקמול, כוס תה עם לימון , להשכיב אותו יפה במיטה, לכסות אותו טוב טוב... ובשק בשקט....... לצאת לקרוע את המרחבים בשדות
הבנתי אותי
כיייף שבאת
 
אההה, בטח הבנתי, אפשר שדרוג?

במקום לקרוע את מרחבי השדות - אפשר לקרוע את המועדונים? תגידי, בשיחת גברים - לא צפוי שידברו על נפח המנוע, למי יש יותר גדול? או על כדורגל? או על הבורסה? איך ככה לא נוגעים בנושאים המסורתיים?
 

Ronit FL

New member
התשובה מסתתרת באחת התגובות

שלי כאן. המסוקסים יכולים לשוחח כמה שבא להם, עד שמגיעה בחורה. הגענו. אנחנו מעניינות יותר מנפח המנוע.... אין להם שליטה על זה. חמודים!
 

פנומן 72

New member
האמת שאנחנו יותר מתעניינים בנפח המנוע שלכן...

זו היתה הרמה להנחתה מהטובות שזכיתי לה בחודשים האחרונים ...
 
אפשר לקרוע גם את....

אמממ מתחיל באות - צ'
נראה לי שחזקת הנשים מפריעה להם... אני מחכה לשמוע ולראות למי יש את הכי גדול לבנתיים כל אחד מסתתר מאחרוי מגבת גדולה...לא בסדר , נכון ??
 

xcalibur

New member
אל תדאגי, זה יגיע

הפורום עוד בן יומו. וכשהנושאים כמו נפח מנוע, משחקי פליסטיישן, כדורגל, כוסיות שהיינו שמחים להוציא להורג רק כי לא היו שמות עלינו, כרס באולינג וכו וכו' יגיעו, אתן תתנדפו מכאן כאילו יצא עוד איזה ספר של רם אורן או לובש ביריות כזה או אחר... :)
 

xcalibur

New member
יוצא קצפי?

נהפוכו, לא שמת לב שאני מפזר חיוכים בכל הודעה שניה כאן? :) ירקתי והקזתי דם על מנת שיפתח הפורום הזה. כעת כל שנותר הוא ליהנות מפרי עמלי.
 

EcstaZ

New member
מה זה באמת הפורום הזה

במקום שיחת גברים זה נהפך למשחקי כוחות לא שיש לי תלונות, זה אחלה בידור לשני הצדדים
 
למעלה