תגידו, מה זה הפורום הזה ?

פנומן 72

New member
מה שמצמן אמר ...

אף אחד לא אמר לכן לעלות על עקבים. אני דווקא נמשך לבנות נמוכות. אני לא אוהב שבנות עושות עלי צל...
 
../images/Emo45.gif אהבתי את תגובתך!

למרות שאנחנו יודעות ויודעות גם להשתין בעמידה ועוד על עקב סיכה
מותקית.
 

xcalibur

New member
שכחת דבר קטן

את הפח זבל "צפרדע" הירקרק שצריך לגייס לטובת הסתרת הטוסיק שלכן כל פעם שעוצרים באמצע הכביש המהיר :p
 

Love Today

New member
לצערי מה שרשמת הוא לא נכון

הסיבה שנראה לך שגברים הם לא יותר מבבונים חרמנים ללא תחומי עניין, זה בגלל שהם מנסים בכוח ליצור לעצמם את התדמית הזו ליד נשים זרות, כדי שיראו "גבריים". בפועל, לגברים בדיוק כמו לנשים יש הרבה תחומי עניין מעבר למוסכמויות החברתיות שמגדירות שכל עולמם של הגברים זה פורנו וכל עולמן של הנשים זה אופנה ומטבח.
 
הפמיניזם מוכיח

המרדף הבלתי פוסק של הפמיניסטיות ל``שוויון`` עם הגברים, מוכיח בבירור שהעולם הגברי עשיר יותר ועתיר הישגים.
 

LEATHER REBEL

New member
ומי שאשכרה רוצה שוויון זכויות

אז גם שוויון בחובות צריך להיות. ראית לאחרונה אשה בחיל קרבי? בתפקיד לוחמת? אהממממ... מעניין למה לא? אני דווקא מאוד בעד פמיניזם, אבל לא כשזה מגיע לידי טימטום.
 

Ronit FL

New member
מי לעזאזל רוצה שיוויון זכויות?

אתה טרזן. אני ג'יין. ובוא נשאיר את זה כך.
 

Love Today

New member
אתה גם לא תראה

היום מי שמעזה לעלות על דל שפתיה את המילה לוחמת באופן אוטמטי היא: 1. גברית 2. בוצ'ית 3. כל דבר שרחוק מלהיות נשית / יפה / מושכת אז למה באמת לנשים לעשות את זה? איפה זה בדיוק משתלם? בתור מישהי ששירתה 4 שנים במסגרת קרבית נפלו לידיי לא מעט בחורות איכותיות, חלקן יפיפיות אמיתיות שסירבו בכל תוקף להתקדם בסולם הצבאי כי "מה אני גבר?" " אף אחד לא ירצה להיות איתי אח"כ.." ואלה טיעונים אמיתיים ששמעתי, ואני ממש לא צוחקת. עכשיו לי אין בעיה עם זה, אבל כשגברים משדרים לנשים שכדי להיות מושכות בעיינים ולזכות במחזרים צריך להיות מועצבת כמו בובת ברבי, עם כמה שפחות שכל ודברים להגיד , עדינה שברירית שמתחננת למחסה של גבר. אל תתפלא שהגברים נושאים ברוב הנטל בחברה כיום. אל תתפלא שנערות לפני גיוס בנות 17-18 מתעסקות באיזה אודם לשים או כמה קילו הן צריכות להרזות, במקוםלהעלות לעצמן את המחשבה לראש לקחת על עצמן חלק באחריות שלהן כאזרחיות במדינה הזו. אתם אלה שהופכים את המצב ללא משתלם להן כי לפחות גבר שהיה לוחם באזרחות הוא מקבל כבוד והערצה והרבה דלתות נפתחות בפניו . עד שהמצב ישתנה,אתה ושאר הגברים תמשיכו לשאת בנטל כאשר רק נשים בודדות יסכימו להצטרף אליכם .
 

LEATHER REBEL

New member
אני לא מתפלא משום דבר כבר

לי אישית לא אכפת אם האשה שאתי שירתה בצבא או שלא... יודעת מה? בעצם אני מתפלא מדבר אחד... אם את כל כך בטוחה בעצמך, אז למה אין תמונה בכרטיס המשתמש שלך? אולי בכל זאת יש לך משהו להסתיר?
 

Love Today

New member
הסיבה שאין לי תמונה

היא שאני לא מרגישה שאני מחויבת להראות את עצמי לכולם, דבר נוסף הוא שרק לפני חודשים התשחררתי והיה יכול להיות סיכוי שחיילים שלי מסתובבים פה בתפוז ויכולים לראות מידע פרטי שאני רושמת, לא שיש לי בעיה עם זה ואני מסתירה משהו אבל זה לא כ"כ מקובל במסגרת הצבאית. אני קבועה בפורום מלחמת המינים שם לא התבישתי לשים תמונות שלי, אם זה מנחם אותך... :)
 

LEATHER REBEL

New member
אבל את כבר לא במסגרת הצבאית

ולכן את יכולה להיות חופשיה לכתוב שם מה שצריך. ומי שעדיין נמצא במסגרת הצבאית ולא נראה לו שתכתבי? גם אליו את כבר לא מחוייבת.
 

LEATHER REBEL

New member
נו, את בשלב זה מזכירה לי מישהי

יצאתי פעם עם מישהי, אבל יש מקומות שלא יכולנו להיראות בהם ביחד, "כי האקס שלי עלול להופיע פתאום". לא משנה שהיא כבר מזמן מזמן לא היתה בקשר עם האקס... לא משנה שאפילו לרגע היא לא חששה שאקס שלה עשוי להתרגז אם הוא רואה אותה בחברתו של גבר אחר... זה פשוט... הוא עדיין לא יצא מהראש שלה. אז לגבייך, אני מבין שאפשר להוציא את הבחורה מהצבא, אבל אי אפשר להוציא את הצבא מהבחורה.
 

Ronit FL

New member
להיות ריבאונד זה איכס.

כמה זמן יצאת איתה? וזו היא שחיה את צה"ל. אני ניגמלתי.
 

LEATHER REBEL

New member
טוב נו לא חוכמה

כתוב לך בכרטיס שאת גרה בחו"ל. די טבעי שנגמלת מצה"ל.
 

Ronit FL

New member
האמת,

שזה מאוד נכון, מעבר למה שחשבתי שיהיה. אבל זה דיון אחר ובאמת רציני. ולמרות זאת, החדרתי בילדים שלי אהבת ישראל בלתי מתפשרת וזה מחמם את ליבי כל פעם מחדש.
 
למעלה