תגידו, מה זה הפורום הזה ?

LEATHER REBEL

New member
אין קשר בין צבא לאהבת ישראל

יש מלא אנשים, ובמיוחד בחו"ל, שיש בהם אהבת ישראל מלוא החופן אפילו שהם לא היו בישראל מעולם.
 

Ronit FL

New member
הילדים שלי נולדו בארץ.

הם היו בביקור בארץ ומאוד אוהבים את הארץ. אנחנו נשלח אותם למחנות קיץ כשיגיע הגיל ואנחנו לוקחים בחשבון שירעילו אותם מספיק כדי שהם יחזרו לעשות צבא. אנחנו קודם כל ישראלים. טוב, גם בסופו של דבר, אנחנו ישראלים. וכן, אנחנו ניתקלים בכל כך הרבה אנשים, לא יהודים, שהם אוהבי ישראל בצורה מדהימה ומחממת לב. התמיכה שיש כאן לישראל היא עצומה, רק הממשל האמריקאי עושה קולות של שטיח...
 

Love Today

New member
לא הבנתי

את השורה שניה שלך.:) זה שאני כרגע לא חילת זה לא אומר שאני לא מחויבת למסגרת הצבאית, מחויבת מאוד אבל במסגרת מילואים. אם אני קבועה בפורום ומרגישה נוח עם האנשים אין לי בעיה לשים תמונה שלי, כמו במלחמת המינים. אבל למה חיבים בכרטיס אישי?
 

LEATHER REBEL

New member
אני אגיד לך מה אני הייתי עושה

אם הייתי במקומך והיה בא לי לשים תמונה, הייתי שם אותה. והצבא? אני לא פוחד מהם יותר.
 

Love Today

New member
אבל מה אמרתי קודם?

כבר הבהרתי שאני לא רוצה לשים תמונה בכרטיס האישי שלי שכל גולשי תפוז רואים, אם אני רוצה לשים בפורום שבו אני קבועה אני שמה חופשי. חוץ מזה שרשמתי משהו באחד הפורומים שקרה לי פעם שלא היתי רוצה שאחים / חברים / מכרים ידעו עליו, משהו שאני לא מדברת עליו עם מכרים חוץ מבן זוגי. אז לא כ"כ בא לי שאנשים שמכירים אותי יזהו אותי במקרה ויתחילו לחטט בדברים שרשמתי בפורום כדי לשתף ולקבל עזרה.
 
בובינקה

את עוד צעירה. כשאת מצטיירת בעיני גבר כביצ'ית, גברית את בעצם מביעה עוצמה וזה רק מהווה איום על גבריותו. את עוד תלמדי שגם ב"לוחמת" שבעייניך יש בזה סימבוליות גברית את יכולה להכניס נשיות, רוך וליפסטיק וגם קוקיה. זה הכל.
 

Love Today

New member
למה את חושבת שזה אכפת לי?

אין לי אינטרס להצטייר בפני גברים באינטרנט בדרך מסוימת, למזלי האינטרקציות החשובות בחיים נעשות במציאות כך שלאנשים יש את הדרך לראות את כל המכלול שיש בך. אני לא מחפשת גברים למטרות זוגיות כי יש לי חבר ואני מאורסת , ודעות כמו "גברית /בוצית" בלהלהלה לא מפריעות לחיים הרומנטיים שלי, ככה שאין לי בעיה להצטייר כך בפני אנשים.
 

Ronit FL

New member
לא מכירה על מה את מדברת.

אני חזקה ודעתנית ואת הגברים של חיי זה לא הרתיע. גברים חזקים לא נרתעים מנשים חזקות, ההיפך הוא הנכון.
 

Love Today

New member
../images/Emo45.gif בהחלט

מזמן הגעתי למסקנות שהשובניסטים הגדולים ביותר הם גם הסמרטוטים הגדולים ביותר, רובם חסרי השכלה ואינטלגנציה בסיסית ממעמד נמוך עם אישיות צולעת. מן הסתם שאף אחד לא רוצה להרגיש שהבן זוג שלו ברמה מעליו בקשר, בדרכ גברים כאלה אוהבים שהם רמה אחת מעל הבת זוג. אז צריך לחפש את הרמה הנמוכה ביותר שאפשר כדי לספק את זה. טבעי לגמרי לדעתי.
 

Love Today

New member
לאו דווקא קשור

לפעמים אנשים בעלי בטחון עצמי באופן מופרז כך שהם מנסים לרמוס את כל מה שזז לידם.
 

Love Today

New member
המסקנות הן שלי

על הסמך הסביבה שבה אני חיה. אם המסקנות שלך שונות זכותך.. וכמובן בכל כלל יש יוצא מהכלל, לא אומרת שאין גברים חכמים ומוצלחים אך שוביניסטים גדולים. ממה שלי יצא לחוות בדר"כ זה הפוך..
 

Ronit FL

New member
למה את מפסיקה אותה

בדיוק כשהגיעה לשלב המסקנות? המחקר האנתרופולוגי שלי רק החל, תני להנות.
 

פנומן 72

New member
זה פורום שיחת גברים אז חלאס קשקשת ברשת

או שתעשו את זה בבריכת בוץ כשאתן לבושות בביקיני ...
 
למעלה