Hidden4ever
New member
תהיות שונות
אנחנו באמצע תהליך האבחון באסף הרופא לביתי בת העשר וחצי.
קודם כל רציתי לדעת מהנסיון של האחרים... כמה זמן מרגע שמסיימים את האבחון ועד לקבלת הסיכום? ואיך שורדים בינתיים?
בתחילת האבחון אמרו לנו שהיות ועברה לפני פחות משנה אבחון פסיכולוגי (בשפ"ח בישוב), הם ישקלו אם יש צורך בעוד אבחון כזה דרכם. לאחר הפגישה איתנו ולאחר האדוס והבדיקה הרפואית חיכינו מספר ימים ואז קיבלנו מועד נוסף לאבחון הקוגניטיבי (פסיכולוגי). ואני תוהה למה בסוף הוחלט שיש צורך? למישהו יש רעיון?
עוד משהו שמציק לי ספציפית - הילדה עברה בעבר אבחון בבית אחד ולא קבלנו אבחנה של ספקטרום. אנחנו עוברים אבחון נוסף עקב האבחון בשפ"ח שאמר שיש צורך באבחנה מבדלת עבורה. אני תוהה ספציפית אם יש ילדים שאין להם הסטוריה של בעיות קשר עין ויש להם ג'סטות ויש להם יכולת לשחק משחק דמיון ובכל זאת מקבלים אבחנה של אוטיזם.
(מה שיש לה זה בעיות חברתיות מהותיות, חוסר יכולת להבין את הצד השני, עיכוב מוטורי, רגישות תחושתית, חרדות, שפה גבוהה מאוד, קשיים רבים בלימודים - לא עושה כמעט כלום בשיעור וציונים והישגים לא ממש חשובים לה, כן רוצה חברים).
תודה
אנחנו באמצע תהליך האבחון באסף הרופא לביתי בת העשר וחצי.
קודם כל רציתי לדעת מהנסיון של האחרים... כמה זמן מרגע שמסיימים את האבחון ועד לקבלת הסיכום? ואיך שורדים בינתיים?
בתחילת האבחון אמרו לנו שהיות ועברה לפני פחות משנה אבחון פסיכולוגי (בשפ"ח בישוב), הם ישקלו אם יש צורך בעוד אבחון כזה דרכם. לאחר הפגישה איתנו ולאחר האדוס והבדיקה הרפואית חיכינו מספר ימים ואז קיבלנו מועד נוסף לאבחון הקוגניטיבי (פסיכולוגי). ואני תוהה למה בסוף הוחלט שיש צורך? למישהו יש רעיון?
עוד משהו שמציק לי ספציפית - הילדה עברה בעבר אבחון בבית אחד ולא קבלנו אבחנה של ספקטרום. אנחנו עוברים אבחון נוסף עקב האבחון בשפ"ח שאמר שיש צורך באבחנה מבדלת עבורה. אני תוהה ספציפית אם יש ילדים שאין להם הסטוריה של בעיות קשר עין ויש להם ג'סטות ויש להם יכולת לשחק משחק דמיון ובכל זאת מקבלים אבחנה של אוטיזם.
(מה שיש לה זה בעיות חברתיות מהותיות, חוסר יכולת להבין את הצד השני, עיכוב מוטורי, רגישות תחושתית, חרדות, שפה גבוהה מאוד, קשיים רבים בלימודים - לא עושה כמעט כלום בשיעור וציונים והישגים לא ממש חשובים לה, כן רוצה חברים).
תודה