תודה רבה אנשים (בלי התלהמות תכבדו בבקשה)

Yogev1982

New member
אמיר

שתרצה לנהל דיון נורמלי ננהל בכיף בכל מקרה אענה לך ככה א. כן היו לנו אלפים, אבל רובם בניהולים כמעט ולא בודדות ב. לא השתמשנו בסקריפט לפתוח אותם (כל החרטות על רובי....זה חרטות) ג. לא פתחנו על השבוע הראשון 1200 מדינות !!! זה נותן יתרון שלאחרים אין סיכוי מה אתה לא מבין את זה ? עם 1200 מדינות בתחילת השרת, אתה משתלט על שרת בלי בעיה ולא זאת המטרה של המשחק.....עפ"י המנהלים שלו לפחות (בצדק מבחינתי) ד. הבנתי שגם לערבים נמחקו הרבה אז מה הבעיה ?
 

GangLandx

New member
אני ? אני כלומניק ... אין לי מושג על מה אתה

מדבר .. מה לי ולזה ? כלום
 

fireforge

New member
חח חח חח היו לנו אלפים כן

שפתחנו ידנית ! שהיו בניהולים לא רימינו כמוך וחבריך והשתמשנו בסקריפט פתיחת מדינות וא השתמשם באינקובטור המעפן שלכם לגדל את המדינות בקיצור לך לישון על האף שתלמד לשחק בלי לרמות תחזור ונראה לך שוב מאיפה משתין הדג אנחנו לא הזדקקנו לרמות כדי לנצח ...
 

sayar3

New member
ככה זה שמתאמצים לשחק בלי חוקים...

מי שלא מסוגל לשחק בצורה שווה כמו כולם-עדיף שיילך הביתה. אבל טוב שאתה פורש.....אחרת גם ככה היית מחוסל מהר מאוד ...וההשפלה היתה גדולה הרבה יותר. תאר לך איזה באסה שאנשים כמוני קורעים לך תתחת כל פעם מחדש.......חחחחחחחחח איפה שלא תהיה,באיזה שרת או משחק שלא תשחק....תמיד יהיו לך אוייבים.(אנחנו).ותמיד נדאג להשפיל אותך.סמוך עליי. והכי אהבתי את ההודאה שלך על תבוסתך בפני לירן-אבל לא אנגן על זה.אתן לגולשים להסיק מסקנות!!
 
למעלה