תזמון מושלם - פורום חדש ספר חדש

תזמון מושלם - פורום חדש ספר חדש

ברכות לפורום החדש ולכולם. בתזמון מושלם מופיע ספר חדש בעניין. תרגמתי מסינית את הכתבים הקלאסיים של הטאי צ'י צ'ואן והוצאתי אותם לאור כספר. הספר בן 184 עמודים והוא כולל 16 יצירות, מילון מונחים והטקסט הסיני. הכתבים הקלאסיים נחשבים לתנ''ך של אמנות הקרב האישית ודנים בפילוסופיה של תנועה ובתודעת הפרט בפעולה. לכל מי שעוסק בתנועה (כולל אמנים מתחומים אחרים) ורוצה לקבל תמונה שלמה יותר על הכרה ותודעה. לי, באופן אישי זה השלים הרבה דברים ולמי שנמצא עמוק בתחום תהיה לדעתי תועלת ממשית של שיפור טכני והבנה. זה לא ספר של הוראות טכניות רגילות. אני מכיר את הכתבים משנת 85 וקראתי אותם שוב ושוב כמו שקוראים שירה אבל הדברים מחלחלים לאט ופתאום מופיעים בתנועה, בראיה ובחיים. זה מוזר אבל כשזה קורה זה נס קטן.אשמח לתגובות ושאלות. עוד משהו: הספר כבר נמצא בחנויות הספרים ודיברתי עם המפיץ (יהודה טל 0523861408)על הנחה למתאמנים.
 

טאוֹ

New member
אין בעיה של זכויות יוצרים?

אם הזכויות של התרגום הן של המחבר אז השאלה כמובן מיותרת לגמרי; אבל אם הזכויות שמורות להוצאה, אז אולי לפני שסורקים כאן את הספר צריך לקבל מההוצאה אישור בכתב (ומנסיון, בדרך כלל ממש אין בעיה לקבל אישור כזה). בכל מקרה, כל הכבוד ובהצלחה.
 
דוד מיכאלי

שלום טאו הזכויות של התרגום לעברית שייכות לי (מתרגם ועורך) ובמקרה הזה ההוצאה היא שלי (מדף - בית הוצאה לאור). אני שמח מאוד להציג את הדפים לפורום. תודה על האיחולים.
 
זכויות יוצרים תשובה לטאו

שלום טאו הזכויות של התרגום לעברית שייכות לי (מתרגם ועורך) ובמקרה הזה ההוצאה היא שלי (מדף - בית הוצאה לאור). אני שמח מאוד להציג את הדפים לפורום. תודה על האיחולים.
 

Kenshinkan

New member
שם הספר?

הטקסט הסיני הוא "לפני רפורמה" או "אחרי רפורמה"? בעז
 
שם הספר לבעז

שם הספר הוא בכתב שלפני הרפורמה, גם מילון המונחים בתוך הספר ורוב הטכסטים בנספח הם בסינית שלפני הרפורמה. בטכסטים המוצגים בסוף הספר יש כמה קטעים בכתב שאחרי הרפורמה וזה מצוין בהערה. דוד
 

Tonjin

New member
שאלות...

1) מה שם הספר? 2) איפה אפשר להשיג ומה (בערך) המחיר (יש לי בקרוב יום-הולדת.. :) ) 3) אם אפשר, כמה מילים על עצמך (במה מתאמן, איפה, אצל מי, איזה סגנון וכו...) אתה כמובן לא חייב לענות (במיוחד על 3), רק אם זה מתאים לך..
 
תשובות לשאלות

שם הספר ''טאי צ'י צ'ואן ג'ינג - כתבי המופת נמצא בחנויות הספרים במחיר 68 ש''ח התחלתי להתאמן בשוטוקאן קרטה ב 1977 אצל מאיר יהל ב1984 התחלתי להתאמן בטאי צ'י צ'ואן עם ניצן מיכאלי בתל אביב ועד היום. בטאי צ'י התמחיתי ביאנג סטייל, צ'אן סטייל וריקוד.
 

CountDust

New member
אאל"ט הקבוצה של מאיר יהל

הייתה ממש הקבוצה הראשונה של שוטוקאן בארץ (לפחות שוטוקאן של אושימה).
 
למעלה