מודיעין זאת עיר שאכפת לה מתח"צ, לכן היא לוחצת על משרד התחבורה יותר מרשויות אחרות. לכן יש בה הרבה קווים שניתן לזרוק אותם לפח: אמנם נפתרנו מ-130, אך עדיין קיים 107 המיותר, ו-504 המיותר.יש שרות מצומצם באמצעות קו 881, וגם את 885 למטיבי לכת.
אבל אני מתכוון שאין קישור ישיר מהשכונות.
לפי כמות מבקשי הטרמפים שאני רואה בצומת חטיבה 7 נראה לי שיש בכך צורך גדול.
פניתי בעבר לממונה על התח"צ בעיריית מודיעין בנושא, והיא כתבה לי בחזרה שכמדיניות הם לא מוכנים להסטת שירות אלא רק לתוספות שירות.
למודיעין יש ראש עיר חזק שסביר שלא רוצים לעורר את חמתו, ומשער שזה גם אחד הגורמים לכך שלא מבצעים תכנון תחבורתי חדש לניצול טוב יותר של המשאבים.
מודיעין היא דוג' לא רעה למה צפוי לקרות אם וכאשר יהיו רשויות מטרופוליניות.
כל ראש עיר כוחני ימשוך אליו תשומות, וידרוש שהקווים יפעלו בלי שום היגיון.
מהניסיון שלי, כבר היום ראשי הערים הם מכשול משמעותי לשיפור תח"צ.
הטרמפים אני משער זה מאנשים שצריכים להגיע מיישובים השייכים למ.א גזר למודיעין. למרות שהשירות האזורי מהמועצות האלו, מכוון לרמלה, סקר הסלולר מוכיח שיש יותר ביקוש למודיעין.