כנוסע בקו 47 ובקווים אחרים שיש בהם תחנות כאלו
אני שונא שיש אנשים שמתווכחים עם הנהג על למה הוא לא מאפשר להם לרדת. או למה הוא (הנהג) לא עצר למרות שהוא (הנוסע) צלצל.
חוץ מזה שמבחינת אגד ודן וכל שאר החברות, ככל שיש יותר נוסעים באוטובוס - כך הם מרוויחים יותר. אז מה הקשר? מבחינתם שכל התחנות בכל הארץ היו לאיסוף + הורדה.
כנוסע בקו 47 ובקווים אחרים שיש בהם תחנות כאלודיברתי בינתים עם מישהי אחרת ולגבי רמזור אדום
היא גם טוענת שזאת עבירה בטיחותית כי רוכב אופנוע יכול לעקוף את נהג האוטובוס ולפגוע בנוסע ואז זאת אשמת נהג האוטובוס.
יחד עם זאת לגבי העצירה בתחנות שהקו מעלה נוסעים אין הצדקה לא לעצור,ולטענתה כנראה שאלו שעונים לי אינם ציבור הנוסעים הרגיל אלא עובדים מטעם דן ואגד שמצדיקים את התקנות האבסורדיות שלהם.
אני לא מתעקש לנסוע דוקא בקו 47 ובעתיד לא אסע בקו הזה ובכיוון הזה כדי לרדת ליד רחוב פנקס.
אני כן מתעקש שנעשה לי עוול,ולדעתי יש הצדקה מוסרית לא להוריד נוסעים בתחנה שמעלים נוסעים רק אם זה באמת מעכב את האוטובוס.
אני לא מסכים שבתנאים כאלו יהיה קרקס שלם.
רוב הנוסעים יעדיפו שלא להסתכן באפשרות שהאוטובוס לא יעלה נוסעים בתחנה שהם מבקשים(מה שאומר שהוא גם לא יוריד אותם באותה תחנה).
נוסע אחד מתוך פחות מ100 שכן יעשה את זה בדרך כלל מתוך אי ידיעה כמו שקרה במקרה שלי לא ישנה לא את הצפיפות באוטובוס ,ולא את זמן ההגעה של הנוסעים ליעדם.
אני כותב את זה לא כדי להגן על עצמי בעתיד אלא כדי להגן על נוסעים אחרים ואני בטוח שאני לא הנוסע הראשון ולא האחרון שעולה על קו מתוך הנחה מוטעית שהוא מוריד נוסעים בתחנה שאני יודע שהוא מעלה נוסעים.
אילו היו מאפשרים לי לרדת בתחנה שרציתי תוך אמירה שאדע שבלי שנוסעים עולים אני לא יורד, הייתי גם מבין את המסר שלא כדאי לי לעלות על האוטובוס הזה בעתיד בשביל אותה מטרה.
אני שונא שיש אנשים שמתווכחים עם הנהג על למה הוא לא מאפשר להם לרדת. או למה הוא (הנהג) לא עצר למרות שהוא (הנוסע) צלצל.
חוץ מזה שמבחינת אגד ודן וכל שאר החברות, ככל שיש יותר נוסעים באוטובוס - כך הם מרוויחים יותר. אז מה הקשר? מבחינתם שכל התחנות בכל הארץ היו לאיסוף + הורדה.