תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים

מצב
הנושא נעול.
עדיף תיקוף בתוך אמצעי התחבורה, רכישה צריכה להיות אפשרית

אז זה לא ממש "דומה מאוד"
אגב, שאלה מעניינת (אולי לסקר בפורום) - איזו שיטה עדיפה:
החיפאית (רכישה ותיקוף בחוץ)
התל אביבית (רכישה ותיקוף בפנים)
או הירושלמית (רכישה בחוץ, תיקוף בפנים)
עדיף תיקוף בתוך אמצעי התחבורה, רכישה צריכה להיות אפשרית
גם בתחנות וגם בתוך האמצעים.
 

Dani899

New member
בהקשר לזה הוסיפו בעקבות זה תחנה נוספת ב

עוד תמונות מתוך האוטובוס - כולל עמדות הטעינה והתיקוף
באדיבות אחיין שלי
בהקשר לזה הוסיפו בעקבות זה תחנה נוספת ב
רמת גן תחנה לפני צומת עלית ארלוזרוב יש תחנה שהוסיפו צמוד לגשר שניתן לעבור לצד השני וראיתי גם עוד תחנות שהוסיפו שם
 

bugo55

New member
סרטון על האורבנית שנתקלתי בו השבוע

תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
סרטון על האורבנית שנתקלתי בו השבוע
http://youtu.be/u1xzHhZuRwY
 

mauzer

New member
מתל-אביב ובת-ים

תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
מתל-אביב ובת-ים
לא יצא לי לנסוע... אולי בשבוע הבא.

פפששש עובד גם תמונות וגם סרטון יוטיוב






 

gen1

New member
התשלום בתוך האוטובוס או מחוצה לו מה עדיף

מתל-אביב ובת-ים
לא יצא לי לנסוע... אולי בשבוע הבא.

פפששש עובד גם תמונות וגם סרטון יוטיוב
התשלום בתוך האוטובוס או מחוצה לו מה עדיף
שלום! התשלום בתוך האוטובוס או מחוצה לו מה עדיף .אתמול נסעתי במטרונית להוציא את מכוניתי מהמוסך מתחנת קריון לבתי זקוק ,עד שסיימתי את נושא התשלום עברו 2 מטרוניות דרומה (היתה בעיה ברב קו שילצתי בכרטיס אשראי גם שם בפעם הראשונה לא נקלט התשלום ) ,אחרי כמובן היה משהו שקיטר ולא הספיק לסיים התשלום עד שהמטרונית השלישית שאני עליתי עליה עמדה בתחנה . בקיצור הפתרון של המטרונית במרכז עמדות תשלום ברכב במקום מושב , לפחות תוך כדי התשלום אתה מתקדם .
מעבר לכך רציתי לספר לכם שבין התחנות שנסעתי כיום אין אופצית תחבורה נוספת למטרונית המוניות כבר לא בתדירות שהיתה בעבר וגם התשלום אין הנחות כמו אזרח ותיק וכיו"ב . אוטובוסים אחרים אינם רשאים להעלות נוסעים בתחום מרכזית הקריות עד מרכזית המפרץ
 

עלה13

New member
ידוע לכם אם לאורך מסלול קו 1 בשטח...

תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
ידוע לכם אם לאורך מסלול קו 1 בשטח...
תל אביב יש צד אלקטרוני בתחנות, לא פגשתי בציר שד' ירושליים, סלמה, הר ציון ןמנחם בגין צגים, בעוד במרכז העיר התחילו לרשת את התחנות בלוחות.
 

orchilit

New member
בגדול, לא.

ידוע לכם אם לאורך מסלול קו 1 בשטח...
תל אביב יש צד אלקטרוני בתחנות, לא פגשתי בציר שד' ירושליים, סלמה, הר ציון ןמנחם בגין צגים, בעוד במרכז העיר התחילו לרשת את התחנות בלוחות.
בגדול, לא.
(נדמה לי שבגשר קלקא לכיוון צפון , היה שילוט אלקטרוני מהראשונים שנפרשו, אז יכול להיות שהוא עדיין שם. בעזריאלי אין, רכבת מרכז אין, בורסה אין).
 
בשבועות האחרונים הציבו שילוט אלקטרוני בהרבה

בגדול, לא.
(נדמה לי שבגשר קלקא לכיוון צפון , היה שילוט אלקטרוני מהראשונים שנפרשו, אז יכול להיות שהוא עדיין שם. בעזריאלי אין, רכבת מרכז אין, בורסה אין).
בשבועות האחרונים הציבו שילוט אלקטרוני בהרבה
תחנות, גם לאורך קו 1 וגם ברחובות סמוכים כגון שד' שאול המלך. חלק מהשלטים לא עובדים כלל, חלק מציגים רק את קווי אגד, וחלק מציגים כבר את כל הקווים.
 

DanBus43Maalit72

Active member
בשד' ירושלים ודרך שלמה אין שילוט אלקטרוני ואין נתיב צבוע

ידוע לכם אם לאורך מסלול קו 1 בשטח...
תל אביב יש צד אלקטרוני בתחנות, לא פגשתי בציר שד' ירושליים, סלמה, הר ציון ןמנחם בגין צגים, בעוד במרכז העיר התחילו לרשת את התחנות בלוחות.
בשד' ירושלים ודרך שלמה אין שילוט אלקטרוני ואין נתיב צבוע
 

עלה13

New member
לא הוצבו לוחות לאורך...

בשד' ירושלים ודרך שלמה אין שילוט אלקטרוני ואין נתיב צבוע
לא הוצבו לוחות לאורך...
המסלול בתל אביב, הלוח בבית קלקי היה קודם והוא מהדור הקודם שעתה מוחלף בעיר, לדוגמה כל קינג ג'ורג הוחלף ובתהליך החלפה ןתוספת לוחות לכל התחנות, המצב היום כל התחנות עם לוחות, בתחנות בהם לוחות קודמים, לצידם מוצבים חדשים ועם הצבתם יוציאו את הישנים.
מן הראוי שהיו מציבים לוחות אלטרוניים בכל התחנות לאורך כל הציר של הקו בארבעת הערים.
 
ויש גם בעיה עם לוחות המידע הלא-אלקטרוניים

לא הוצבו לוחות לאורך...
המסלול בתל אביב, הלוח בבית קלקי היה קודם והוא מהדור הקודם שעתה מוחלף בעיר, לדוגמה כל קינג ג'ורג הוחלף ובתהליך החלפה ןתוספת לוחות לכל התחנות, המצב היום כל התחנות עם לוחות, בתחנות בהם לוחות קודמים, לצידם מוצבים חדשים ועם הצבתם יוציאו את הישנים.
מן הראוי שהיו מציבים לוחות אלטרוניים בכל התחנות לאורך כל הציר של הקו בארבעת הערים.
ויש גם בעיה עם לוחות המידע הלא-אלקטרוניים
הם הוצבו מטעם דן וקווים יחד,ולכן במקומות שיש גם קווים של חברות אחרות הם לא תמיד מופיעים.כך למשל אתמול כשהייתי בבת ים,הייתה למטה שורה קטנטנה ובה כתוב:''קווים אחרים שעוברים בתחנה זו-X,Y,Z'' וכו'.

אם מסלולי הקווים האחרים (במקרה הזה של אגד) היו רשומים,זה היה יכול לחסוך לי זמן בציפייה לשווא לו מסויים (שהסתבר שאמנם עוצר בתחנה,אך לאן שהייתי צריך יש תחנה אחרת,כנראה של הכיוון השני לקו זה...)
 
לא מטעם דן וקווים אלא מטעם משרד התחבורה.

ויש גם בעיה עם לוחות המידע הלא-אלקטרוניים
הם הוצבו מטעם דן וקווים יחד,ולכן במקומות שיש גם קווים של חברות אחרות הם לא תמיד מופיעים.כך למשל אתמול כשהייתי בבת ים,הייתה למטה שורה קטנטנה ובה כתוב:''קווים אחרים שעוברים בתחנה זו-X,Y,Z'' וכו'.

אם מסלולי הקווים האחרים (במקרה הזה של אגד) היו רשומים,זה היה יכול לחסוך לי זמן בציפייה לשווא לו מסויים (שהסתבר שאמנם עוצר בתחנה,אך לאן שהייתי צריך יש תחנה אחרת,כנראה של הכיוון השני לקו זה...)
לא מטעם דן וקווים אלא מטעם משרד התחבורה.
על תחנות אחרות, למשל ברמת גן, יש דווקא קווי אגד וחסרים קווים של דן וקווים. לא ברור איך בחרו איזה קווים להציג בכל תחנה, אבל לפעמים קיבלו החלטות גרועות והציגו קו שיש לו תחנה להורדה בלבד ולא הציגו קו שאוסף בתחנה.
 

olli3

New member
מנהל
האמת שזה גם שימושי קווים שמבצעים הורדה בלבד.

לא מטעם דן וקווים אלא מטעם משרד התחבורה.
על תחנות אחרות, למשל ברמת גן, יש דווקא קווי אגד וחסרים קווים של דן וקווים. לא ברור איך בחרו איזה קווים להציג בכל תחנה, אבל לפעמים קיבלו החלטות גרועות והציגו קו שיש לו תחנה להורדה בלבד ולא הציגו קו שאוסף בתחנה.
האמת שזה גם שימושי קווים שמבצעים הורדה בלבד.
יצא לי להמתין לאנשים בתחנת האוטובוס בסורוקה כשהם באים בקו בין עירוני לבאר שבע. זה נחמד שאני יודע תוך כמה דקות הם יגיעו. גם נהגי מוניות הספיישל בלילה משתמשים בזה כשהאוטובוס מתעכב בלהגיע :)
 
אבל בשביל מה שילוט סטטי?

האמת שזה גם שימושי קווים שמבצעים הורדה בלבד.
יצא לי להמתין לאנשים בתחנת האוטובוס בסורוקה כשהם באים בקו בין עירוני לבאר שבע. זה נחמד שאני יודע תוך כמה דקות הם יגיעו. גם נהגי מוניות הספיישל בלילה משתמשים בזה כשהאוטובוס מתעכב בלהגיע :)
אבל בשביל מה שילוט סטטי?
 

olli3

New member
מנהל
תסתכל על זה כמו על פרסום.

אבל בשביל מה שילוט סטטי?
תסתכל על זה כמו על פרסום.
אנשים רואים פרסומת על אוטובוס של מטרופולין מאחורה על קו 669 לרעננה. מה הם מגלים? שיש קו מבאר שבע לרעננה וחזרה.
&nbsp
אנשים מסתכלים להם בתחנה על מסלולי הקווים, משיעמום או מכל דבר אחר ומגלים שיש אוטובוס מעיר כלשהי שרלוונטית אליהם אל התחנה הספציפית הזאת וכך מגלים את כל מסלול הקו. לא רע...
&nbsp
זה היתרון היחיד שאני רואה בכך, זה יתרון שולי, אבל אם כבר לא חשבו והוסיפו אותם, אז לפחות נסתכל על הצד הטוב של העניין :)
 
אני בעד להסתכל על הצד החיובי


תסתכל על זה כמו על פרסום.
אנשים רואים פרסומת על אוטובוס של מטרופולין מאחורה על קו 669 לרעננה. מה הם מגלים? שיש קו מבאר שבע לרעננה וחזרה.
&nbsp
אנשים מסתכלים להם בתחנה על מסלולי הקווים, משיעמום או מכל דבר אחר ומגלים שיש אוטובוס מעיר כלשהי שרלוונטית אליהם אל התחנה הספציפית הזאת וכך מגלים את כל מסלול הקו. לא רע...
&nbsp
זה היתרון היחיד שאני רואה בכך, זה יתרון שולי, אבל אם כבר לא חשבו והוסיפו אותם, אז לפחות נסתכל על הצד הטוב של העניין :)
אני בעד להסתכל על הצד החיובי
 
תזמון קו 1 ביום ראשון בבוקר:

תמונות אורבני(ו)ת מהבוקר - קו מקדים
משום מה, המעבר התחתי ב"ציר המוות" עדיין לא נפתח, למרות שהוא מוכן. האורבניות נצפו במסלול הרגיל של קווי התחב"צ
תזמון קו 1 ביום ראשון בבוקר:
יציאה מז'בוטינסקי/רש"י - 8:48.
הגעה לבגין/נחמני - 9:10. די רגיל.
בדרך לא עקפנו אף אוטובוס בקו אחר. עיכובים רבים נגרמו בגלל דלתות שסירבו להיסגר, למרות שאף אחד לא עמד ליד הדלת. הבעיה היתה כל פעם בדלת אחרת.
&nbsp
התדירות יפה, בדקתי באפליקציית אוטובוס קרוב וראיתי 13 אוטובוסים נוסעים לאורך הקו בו-זמנית לכיוון בת ים.
&nbsp
האוטובוס לא היה צפוף במיוחד, למרות שהוא היה הראשון במקבץ של שלושה והיה הפרש של בערך 10 דקות בינו לבין זה שעבר לפניו. העמידה היתה מרווחת, ואחרי הבורסה היה לי אפילו מקום ישיבה.
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה