תמרור אין חנייה על הימין לפני צומת טי משמאל

miki947

New member
תמרור אין חנייה על הימין לפני צומת טי משמאל

שאלה: האם הוראת תמרור 433 (אין עצירה וחנייה) המוצב בצד ימין של רחוב דו סיטרי מתבטלת לאחר צומת "טי" בצד שמאל? בצד שמוצב התמרור אין מדרכה, (התמרור מוצב כמטר אחד מגדר של חצר מחסן) לכן אין כל סימון לאיסור חנייה מלבד התמרור.
 

אלעד.

New member
תוקפו עד הצומת הקרוב. צורת הצומת לא רלוונטית.

בתמונה: אדום - אסור; ירוק - מותר.

 

miki947

New member
תמרור אין חנייה לפני צומת "טי" עם רחוב משמאל - תרשים של אלעד

תמרור 433 מוצב בקצה העליון של הקטע המסומן באדום, כמטר אחד לפני הקו של הרחוב שמשמאל. אני חניתי בקטע המסומן בירוק וקיבלתי דוח. בצילום הפקח, לא רואים את הרחוב משמאל, רק את התמרור. לי יש תמונה של התמרור יחסית לרחוב משמאל. האם במקרה זה הערעור מוצדק?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
מה כיוון הנסיעה ברחוב משמאל

אם ניתן לנסוע בו לכיוון הצומת ובצומת ניתן לפנות שמאלה אז בוודאות אתה צודק כי ניתן לטעון שבאת משם ומהמקום שבאת אין שום תמרור, במקרה שהרחוב משמאל חד סיטרי מהצומת - תלוי מה יוצג לפני השופט והוא עלול גם לחייב.
ובכל מקרה - אסור לחנות 12 מטר מהצומת
 

miki947

New member
תמרור אין חנייה לפני צומת "טי" עם רחוב משמאל - תרשים של אלעד

הרחוב משמאל הוא דו-כיווני. בעיקרון - יכולתי לפנות ממנו שמאלה ולחנות בצד ימין. התמרור מוצב לפני הצומת, בקצה איזור האדום של התרשים של אלעד. לא הייתי רואה אותו. אני חניתי באיזור הירוק של התרשים, במרחק 50-100 מטר מהצומת.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
כדאי שתפנה לרשות שנתנה את הדו,ח ותערער

כמובן אם אין במקום תמרור נוסף האוסר חניה
באת מהכביש שמשמאל, פנית שמאלה ולא היה בדרכך שום תמרור האוסר חניה.
כל זה כמובן במידה וחנייתך לא הוותה הפרעה לתנועה, צרף צילום של המקום מנקודת מבט של מי שבא משמאל.
ובהערת אגב - ציינת שהפקח צרף לדו"ח תמונה שבה רואים את התמרור המוצב מטר לפני הצומת, רוחב הצומת לפחות 6 מטרים ואתה חנית 50 מטר ממנה, - כלומר חנית כ 60 מטר מהתמרור, נוסיף לזה עוד כ 10 מטרים שהיה צריך לעמוד לפני התמרור כדי שגם התמרור וגם הרכב ימצאו בתמונה, כלומר חנית בתוך רחוב ריק - קצת מוזר, ומעבר לזה מעניין איך מפוענח מספר רכב שצולם ממרחק של כ 70 מטר
 

miki947

New member
תמרור אין חנייה על הימין לפני צומת טי משמאל

תודה לכל המגיבים! באמת עזרתם לי לצאת מהמבוכה....
הגשתי עירעור למח' החנייה של עירייית תל אביב-יפו וביטלו לי את הדוח. נכון שסיבת הביטול לא נראת לי צודקת, אבל אין לצפות מהרשות החנייה שיקחו על עצמם את האחריות על הצבת התמרור בצורה כל כך לא מקצועית. התשובה שקיבלתי: הדוח בוטל "לפנים משורת הדין"....
מעניין כמה אזרחים שילמו קנסות שלא בצדק במקום זה?!.....נסלח לפקחים "לפנים משורת הדין".....
 
למעלה