תפסיקו עם הפורום הזה!!!!

  • פותח הנושא DrRA
  • פורסם בתאריך

Ramin Tarbush

New member
את צודקת - אנשים מתנהגים כאן כמו

זונות! אני ממש מצטער שאני צריך להשתמש במילה הזאת אבל זאת האמת - כל אחד מתחרה כאן על מי בוגד יותר על איך להחביא את זה ועוד ... לאיזה עוד פשעים יש פורום כאן ?
 
די כבר קצת בגרות הלו.....

הלו יש פה פורום של סטוצים יש פה פורום של סקס ,אז מה גם זה בעידוד של מישהו באמת אפשר להיות בפורום לשתף ולהתשתתף אבל זה לא אומר שאת כזאת
 

Ramin Tarbush

New member
הפורום הזה הוא בושה

הוא נותן לגיטימציה לבגידה בבן הזוג/ בת הזוג. תתביישו לכם.
 

Ramin Tarbush

New member
אוקיי

אוקיי תחיו את החיים המופקרים שלכם - המוסר כאן בפורום הזה לא קיים. מזכיר לי את הילדים האלה שרצחו את הנהג מונית והלכו להתרברב. עוד מעט גם יהיה פורום להתרברבות במעשי רצח ואיך להסתיר אותם עצבן אותי איזה בחור אז יריתי בו - מה אתם חושבים אני צריך לעשות כדי לעבור את החקירה המשטרתית בצורה חלקה ?
 

ChEaTeRs

New member
הגזמת קצת כי......

זאת תוכנית טלויזיה.. ואנחנו פה רק למטרת פורום... מה שניקרא שיחה על הנושא. ואם בכל זאת יש פה סקס. אז ה"בעיה" היא פרטית שלהם.. ולא נירא לי שמישהו מוסמך להיות פה שופט.. אז שכל אחד יחייה את חיו. נ.ב. תהנו כל עוד אתם יכולים..
 

afiloo

New member
את ממש דמגוגית..וברמה קצת דוחה

רצ הוא פעולה שמנוגדת לחוק. בגידה היא לא פעולה כזו. גם אם היא פוגעת באחרים, הא עדיין אינה נחשבת לפשע פלילי בחרות מתורבתות. ולעניין האנשים שנפגעים, אנשים נפגעים מהמון דברים, למשל גם מכך שבן/בת זוגם/ן עזב/ה אותם/ן או מכך שלא קיבלו העלאת שכר במקום העבודה למרות שהם חשבו שמגיע להם. אז נאסור על אנשים להפרד מבני הזוג? קצת מציאותיות בבקשה.. ***הכותב אינו מעודד בגידות, ולא בגד אף פעם***
 

inush2

New member
בואו נראה מישהו פה בכלל לא ../images/Emo27.gif

רוצה בכלל להציג את הפורומיפ המעודפים שלו ואת הודהות שלו
מעניין באיזה פורומים אתה נמצא
כל האנשים פה הגזימו עם התגובות. כמעט כולם בוגדים בעולם הזה אז לפחות נשמע על זה ונחליט האם זה בשבילינו או לא. ואם לא נאה לכם אז לכו לפורום ערוץ הילדים.
 
את לוקחת את זה קשה מדי...

הגזמת.. את באה לתקן את העולם?.. כמו שאין רק שחור או לבן, גם בענייני בגידות יש את כל מגוון הצבעים. אל תשפוט אדם עד שתהיה במקומו. בכל מקרה- אל תקחי את זה כל כך ללב- מתכון בדוק למות צעיר. שיהיה לך יום טוב.
 

EdisonGirl

New member
../images/Emo45.gif את כ"כ כ"כ צודקת.. ../images/Emo88.gif

ואין לי מה להוסיף.
 
אינטרנט חופשי

סליחה גב' רינה - מה את (או שאר חברייך) עושה כאן בפורום הזה? מה זה - משמרות הצניעות של מאה שערים? לא טוב לך - אל תכנסי, אל תקראי, אל תגיבי... יש פורומים על כל נושא שבעולם - למה להתעלק על הפורום הזה?
 
כל עוד לא נשענים על הפורום בכדי

לקבל "גב" לעיסוק הבגידה יכול הפורום לשמש מדיה מעניינת מאוד. גם אני בהתחלה קצת נרגזתי כשגיליתי שלבגידות נולד פורום, אך לאחר מחשבה בגידה מתהווה בחיים האמיתיים המדיה הזאת רק עוזרת לה לצאת מהמחבוא, היא כבר קיימת. אני יכולה לקוות שהמקום הזה ילמד אחרים לראות דברים שונה, כמו שלבגידה יש גם השלכות נוראיות וכואבות ולא תמיד האש כל כך נעימה... (חולה על הבעל הנשמה שלי!!! חולה קשה!!!!!)
 
למעלה