תקראו את זה סופר דחוף !!!

מסרים מיניים?

האם היו מסרים מיניים בשיחות איתך?אם כן עליך לפנות! מי זה בריאן?עושה רושם שהם מכירים מאוד טוב. אני אסביר את זה הרבה יותר פשוט,מי שלא יגיע למשטרה ,המשטרה תגיע אליו זה רק ענין של זמן. המחשב נתפס ומכיל המון חומר,לכן כל מה שאפי עשה לא כשיר מול נוער וילדים ייחשף. ואם כל מי שנפגע יפנה במיידי זה רק יקצר את זמן החקירה. אז שוב,אם קיבלת מסרים מיניים או דברים שנראים לך לא נורמלים,תתקשר ביום ראשון,אפילו אנונימי ותברר האם יש ביכולתך לסייע,תבורך!
 

ba r2 0 1 0

New member
לא בדיוק....

אממ... מסרים שפשוט הוא רוצה להיפגש איתי. הוא לא פירט את תוכן הפגישה (רק אחרי זה לפי התהליך שלא הסכמנו להיפגש סתם אז הוא הציע עבודות, משחקים וכו'...) אני מניח שאם היינו מסכימים את יודעת מה היה קורה.... אבל היות שסירבנו אז נותרו רק המסרים תודה לאל, ובמסרים לא זכור לי שהיו כל כך תכנים מיניים. אז אין כל כך מה לגשת למשטרה?
 

badboy3919

New member
אפשר לדעת למה אתם מכניסים אותי

לעניין הזה?אני מעדיף פשוט לא להגיב בעניין ואתם עוד מכריחים אותי? מה כל העניין פה?
 

ba r2 0 1 0

New member
הם לא מכירים כל כך....

לפי מה שאני הבנתי הוא רק עבד אצלו לתקופה קצרה.... נכון בריאן? אבל יכול להיות שעצם הזמנתו לעבודה (כמו שהאפי הזמין את כולנו) הייתה כדי ליצור קודם כל יחסי אמון ואז... זה... מצד שני אני לא יודע אם הוא חשב שאדם בן 18 כל כך תמים שהוא יצליח לעשות את הזה עם המים....
 

badboy3919

New member
עם כל הרצון הטוב של כולכם לעזור

אני מבקש באמת לא להתערב בכל מה שקשור אלי ובמיוחד אם אנשים לא יודעים את העובדות הנכונות-לא עבדתי אצל אפי והפעם היחידה שנפגשתי איתו הייתה במפגש של אוהדי הפועל כפר סבא שהיו בו משהו כמו 200 אנשים...ז-ה-ו יותר מזה לא ראיתי\פגשתי\דיברתי עם הבן אדם!
 

dannyshadow

New member
../images/Emo45.gif

עזוב, םה לא יגיעו אליך, אם הם יגיעו למישו זה קטינים וזהו. לא רואה איך בן 18 לא מסוגל להתנגד לבן 30.
 
לא אישי

בריאן שבת שלום. חבל שאתה מגיב בצורה כל כך תוקפנית,השם שלך הוזכר בסמוך לאפי שעבדת אצלו. זכותך לשמור על שתיקה,אך אם יש בידך כל מידע שיסיע בהמשך החקירה אתה יודע בדיוק מה לעשות. נתון לשיקולך האישי והבוגר. יותר לא ידובר כאן עליך בהקשר לאפי. שמחה ששמרת על עצמך ולא נפגעת כפי שאתה טוען.
 

badboy3919

New member
קודם כל,לא הגבתי בצורה תוקפנית

סך הכל ביקשתי הסבר להזכרת שמי במקרים מסויימים שבכלל לא קרו. אם הייתי מרגיש שהייתי נפגע על ידי אותו בן אדם אפילו בקצת הייתי ישר פונה למשטרה אבל,כמו שאמרת,הנושא נתון לשיקול דעתי (הבוגר?) והחלטתי שאין לי מה להוסיף בכל העניין הזה ובגלל זה "הגבתי בצורה תוקפנית" וביקשתי שלא יזכירו את שמי במקרה הנ"ל.
 
למעלה